لپ تاپ msi

تاریخ انتشار:
1403/2/2 08:00:48

لپ‌تاپ msi جز برترین لپ‌تاپ‌های دنیا می‌باشد که در بین مردم محبوبیت بالایی دارد. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ msi هستید، به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


لپ تاپ msi

لپ تاپ msi 

میکرواستار اینترنشنال یا MSI یک شرکت تایوانی است که در زمینه تولید کامپیوتر و لوازم جانبی آن، فعالیت می‌کند. این شرکت با شرکت‌های فعال در زمینه تولید چیپ مانند انویدیا و اینتل همکاری مشترک دارد و محصولات خود را به همه دنیا صادر می‌کند.

این تولیدکننده به تازگی محصولات جدیدی را معرفی کرده است که دارای پردازنده‌های نسل 10 می‌باشد. در خانواده RTX SUPER نیز لپ‌تاپ‌هایی معرفی شدند که بر پایه انویدیا بودند. دو تا از جدیدترین این محصولات GS66 Stealth و GE66 Raider می‌باشند که از سری لپ‌تاپ‌های مختص به بازی هستند.

محصول Creator 17 نیز از محصولات تولید شده جدید برای متخصصان تولید کننده محتوا می‌باشد. در ادامه با دو محصول جدید این شرکت آشنا می‌شویم. با خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ msi صاحب یک تکنولوژی پیشرفته شوید. 

لپ‌تاپ جدید MSI GS66 Stealth 

این لپ‌تاپ مخصوص بازی، قدرت‌مند بوده و طراحی جذابی دارد. جنس این لپ‌تاپ سند بلاست است و رنگ مشکی دارد. سبک وزن و باریک است و حمل و نقل آسانی دارد. از باتری 9.99 وات ‌ساعتی با آداپتور باریک ۱۸۰-۲۳۰ وات برخوردار است. کیبوردش با تکنولوژی Steel Series طراحی شده است. این مدل از پردازنده Core i9-10980HK، 32 گیگ رم DDR، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX Super استفاده می‌کند.

از خنک‌کننده پرقدرت و کم صدا یعنی سیستم Cooler Boost Trinity به همراه تیغه‌های فن 1 میلی‌متری استفاده می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ msi مالک یکی از برترین‌های دنیا شوید. 

این سیستم صفحه نمایش 15.6 اینچی، ۳۰۰ هرتزی و 1080*1920 پیکسلی دارد که از فن‌آوری IPS-Level استفاده می‌کند. حافظه یک ترابایتی NVMe دارد. با داشتن Intel AX201 از وای‌فای 6 پشتیبانی می‌کند.

از نظر گذرگاه نیز گذرگاه اترنت با فن‌آوری Killer E3100، گذرگاه USB-C با تاندربولت و سه گذرگاه USB 3.2 Gen2 دارد. با خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ msi یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های بازی را خریداری نمایید. 

لپ‌تاپ جدید MSI GE66 Raider   

این گزینه طراحی بهتر و خاص‌تری نسبت به گزینه Stealth دارد. بدنه‌ای آلومینیومی دارد که در قسمت بالایی به نوار نوری پانارومایی RGB مجهز شده است که به آن MSI Mystic Light می‌گویند و تا ۱۶/۷ میلیون رنگ را نمایش می‌دهد. طراحی مقاوم‌تر و باتری با دوام‌تری دارد. با خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ msi از قسطی کلاب بهترین لپ‌تاپ بازی ممکن را خریداری نمایید. 

این لپ‌تاپ نسخه ویژه‌ای به نام Dragonshield Edition همراه با طراحی‌ جذاب و خاص دارد. خصوصیات این لپ‌تاپ مشابه با Stealth است. به خاطر سایز بزرگ‌ترش در آن از پردازنده‌‌های گرافیکی انویدیا استفاده شده است. این لپ‌تاپ 15.6 اینچی است. مانیتور 300 هرتزی با رزولوشن 1080×1920 پیکسلی دارد. 

در این لپ‌تاپ از قابلیت Killer Double Shot استفاده شده است که ترکیبی از دو ماژول Killer E3100 Gigabit Ethernet و ماژول وایرلس Killer AX1650 اینتل است. گذرگاه USB-C در این لپ‌تاپ قابلیت تاندربولت 3 را ندارد. با خرید نقدی لپ تاپ msi از هیچ رقیبی در میدان مبارزه بازی نبازید! 

خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ msi 

قسطی كلاب، سایتی معتبر است که در فروش اقساطی کالا در ایران حرف اول را می‌زند. قسطی کلاب کمک می‌کند تا بتوانید با کنترل بهتر منابع مالی‌تان به آسانی کالاهای مطلوبتان را بخرید.

در واقع این شرکت کمک می‌کند تا مشتریانش بتوانند با توجه به شرایط بد اقتصادی به جای خریدهای پردردسر نقدی، به آسانی و با رضایت کامل، به خرید اقساطی با شرایط مطلوب بپردازند. با خريد لپ تاپ msi به صورت قسطی، بدون هيچ نگرانی از پرداخت آنی کل مبلغ، این محصول را خریداری نمایید.

با انتخاب یکی از سه راه، خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان خرید خود را تکمیل کنید. با استفاده از سایت قسطی كلاب می‌توانید نسبت به خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ msi اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آنر 9X

خرید قسطی گوشی آنر 9X
برند آنر یکی از زیر شاخه‌های کمپانی هوآوی بوده است که به تازگی امتیاز خود را از این کمپانی خریداری کیدره است و به صورت مجزا فعالیت ...

فروش اقساطی ماوس مخصوص بازی

فروش اقساطی ماوس مخصوص بازی
داشتن یک ماوس حرفه ای برای لذت بردن از بازی های رایانه ای بسیار مهم است، اما اغلب قیمت بالای آن ها اجازه خرید آن ها را به همه کاربران نمی دهد...