خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 01:02:53

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس چکی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.



خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس چکی



گوشی آیفون 14 پرومکس

خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس با توجه به این که در کشورمان برای محصولات کمپانی اپل طرفدار زیادی وجود دارد می‌تواند معقول‌تر باشد. امروزه گوشی‌های آیفون به عنوان پر‍‌طرفدار‌ترین محصولات شناخته می‌شوند.

در تاریخ 7 سپتامبر سال 2022 این گوشی به عموم معرفی و پس از یک هفته از این تاریخ به صورت جهانی عرضه شد. برخورداری از طراحی بسیار جذاب و شیک در کنار سخت‌افزار قدرتمند از جمله ویژگی‌هایی است که این کالای دیجیتال از آن برخوردار است. افراد می‌توانند برای خرید گوشی آیفون 14 پرومکس از طریق فروشگاه‌های مختلف به صورت نقدی اقدام کنند. قابل ذکر است که برای خرید گوشی فوق حتما از طریق یک فروشگاه معتبر اقدام کنید. در صورتی که خرید این گوشی از فروشگاه غیر معتبر و بدون مجوز انجام شود ممکن است مشکلاتی از قبیل کلاهبرداری، عدم ارائه محصول اورجینال و گران فروشی گریبان شما را بگیرد.

ویژگی‌های آیفون 14 پرو مکس

این کالای دیجیتال دارای ویژگی‌های بسیار جذاب و خارق‎‌العاده‌ای است، برای مثال اولین ویژگی جذاب محصول فوق مربوط به صفحه نمایش آن می‌باشد. صفحه نمایش گوشی فوق از نوع Super Retina XDR OLED است. حداکثر نرخ نوسازی در صفحه نمایش کالای دیجیتال فوق 120 هرتز بوده و رزولوشن تصویر آن 1290*2796 پیکسل می‌باشد. تراکم پیکسلی در صفحه نمایش محصول فوق 460 پیکسل در اینچ است. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قابل ذکر است که ابعاد صفحه نمایش گوشی فوق 6.7 می‌باشد. وزن گوشی فوق 240 گرم بوده و ابعاد آن 160.7*77.6*7.9 میلی‌متراست. جنس پشت و جلوی این کالای دیجیتال از نوع شیشه و سرامیک شیلد می‌باشد. این محصول در رنگ‌های مشکی، بنفش، طلایی و نقره‌ای روانه بازار شده است.

از جمله قدرتمند‌ترین ویژگی‌های این کالای دیجیتال مربوط به سخت‌افزار آن می‎‌باشد. کمپانی اپل برای این محصول از تراشه Apple A16 Bionic استفاده کرده است. این گوشی دارای 6 هسته بوده و به صورت عامیانه 6 هسته‌ای می‌باشد. علاوه بر موارد فوق گفتنی است که پردازنده گرافیکی گوشی فوق از نوع Apple GPU است.

مورد دیگری که می‌بایست به آن اشاره کرد مربوط به حافظه رم و حافظه داخلی این کالای دیجیتال می‌باشد. افراد می‌توانند با توجه به نیازی که دارند اقدام به خرید گوشی فوق با حافظه داخلی متنوع نمایند. کمپانی اپل این گوشی را با حافظه داخلی 128،256 و 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی طراحی کرده است. همچنین حافظه رم گوشی فوق در مدل‌های مختلف 6 گیگابایتی می‌باشد. با خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

از جمله بهترین ویژگی‌های این کالای دیجیتال مربوط به دوربین اصلی و دوربین سلفی آن است. این گوشی دارای دوربین اصلی سه‌گانه است. لنز دوربین سه‌گانه گوشی فوق به ترتیب از نوع عریض، فوق عریض و تله‌فوتو می‌باشد. دوربین عریض گوشی فوق دارای رزولوشن 48 مگاپیکسلی بوده و لنز دوربین فوق عریض دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین تله‌فوتو این کالای دیجیتال 12 مگاپیکسلی می‌باشد.

علاوه بر موارد فوق باید گفت که دوربین اصلی این کالای دیجیتال دارای یک حسگر عمق‌سنج است. دوربین سلفی این محصول دارای لنز عریض و رزولوشن 12 مگاپیکسلی می‌باشد. از جمله دیگر ویژگی‌های محصول فوق مربوط به باتری قدرتمند آن است. کمپانی اپل برای این محصول باتری لیتیوم یونی به کار برده است که دارای ظرفیت 4323 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. باتری گوشی فوق از فناوری شارژ سریع و همچنین از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرو مکس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قیمت گوشی آیفون 14

قیمت این کالای دیجیتال با توجه به پارامتر‎‌های مختلف منحصر‌به‌فرد می‌باشد. برای مثال این گوشی با پارت نامبر‌های مختلفی در بازار موجود است. هر کدام از این پارت نامبر‌ها دارای قیمت مختلفی هستند. علاوه بر آن باید گفت که حافظه داخلی این گوشی به صورت مختلف طراحی شده است. هر چقدر حافظه داخلی این گوشی بیش‌تر باشد قیمت آن نیز بیش ‌تر خواهد بود.

مورد دیگری که بر روی قیمت گوشی آیفون 14 تاثیر می‌گذارد مربوط به قیمت ارز است. این محصول جزو محصولات وارداتی بوده و قیمت آن با قیمت ارز رابطه مستقیمی دارد. به دلیل عدم ثبات اقتصادی در کشور و نوسان شدید قیمت ارز نمی‌توان قیمت دقیق این محصول را ارائه کرد.

خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرو مکس امروزه برای افراد شیوه خرید جذابی به شمار می‌رود. مجموعه قسطی کلاب اقدام به فروش قسطی این گوشی با شرایط مختلف کرده است. افراد می‌توانند برای خرید اقساطی این گوشی از طریق مجموعه قسطی کلاب اقدام نمایند و با انتخاب یکی از شرایط خرید اقساطی صاحب این گوشی جذاب و کاربردی شوند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس 2022

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس 2022
یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های پیشرفته دنیا را برند ایسوس دارد. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسوس 2022 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی سرفیس

خرید اقساطی گوشی سرفیس
جدیدترین محصول مایکروسافت در قالب یک تلفن همراه چند کاره رونمایی شده است. برای خرید اقساطی گوشی سرفیس به بخش موبایل در دسته...