خرید قسطی گوشی آنر 9X

تاریخ انتشار:
1403/2/15 22:25:45

برند آنر یکی از زیر شاخه‌های کمپانی هوآوی بوده است که به تازگی امتیاز خود را از این کمپانی خریداری کرده است و به صورت مجزا فعالیت می‌کند. 

یکی از جدیدترین مدل‌های این گوشی استثنایی مدل 9X می‌باشد که بسیار زیبا طراحی شده است. برای خرید اقساطی گوشی آنر 9X با قیمتی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایتق سطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی آنر 9X


معرفی 

این تلفن در دو رنگ شیک و زیبای مشکی و آبی تیره تولید شده است. از جمله مشخصه‌های برند آنر در این محصول وجود دوربین سلفی پاپ آپ می‌باشد.

نمایشگر این گوشی حاشیه کمی دارد و تمام صفحه است. در قسمت پشتی این اسمارت فون سه دوربین در یک ماژول عمودی قرار گرفته است. 

در پشت و در قسمت پایین، نام برند به صورتی زیبا هک شده است. حسگر اثر انگشت در لبه کناری و در زیر دکمه پاور قرار گرفته است. این حسگر به سرعت عمل می‌کند.

این دستگاه ابعادی برابر 163.5x77.3x8.8 میلی متر مکعب و وزنی برابر با 196.8 گرم است. قاب جلو و پشتی از جنس شیشه ساخته شده است و فریم نیز آلومینیومی می‌باشد. 

در این گوشی می‌توانید از دو سیم کارت و یا یک سیم کارت و یک کارت حافظه جانبی با هم استفاده نمایید. قابلیت خرید اقساطی گوشی آنر 9X در قسطی کلاب فراهم شده است.

نمایشگر

صفحه نمایش بدون حاشیه در این دستگاه، سبب شده است تا این تبلت به یکی از بهترین‌های عرضه شده در بازار تبدیل شود. فناوری به کار گرفته در صفحه نمایش از نوع IPS و LTPS می‌باشد. 

به علاوه، صفحه نمایش 6.59 اینچی با رزولوشنی برابر 2340 در 1080 پیکسل دارد. به طوری که تراکم پیکسلی آن 391 پیکسل در هر اینچ است و قادر است تا 16 میلیون رنگ زیبا و واقعی را به شما نمایش دهد.

با خرید قسطی گوشی آنر 9X از یک نمایشگر تمام صفحه و بدون هیچ بریدگی برخوردار شوید و لذتی فوق‌العاده در هنگام تماشای فیلم‌ها و گیمینگ داشته باشید.

مشخصات سخت افزاری

با وجود پردازنده هایسیلیکون کرین 710 که می‌توان آن را یکی از رقیبان پردازنده اسنپدراگون 730 دانست و همچنین پردازنده گرافیکی Mali-G51 که دارای قابلیت بی نظیر توربو 3 می‌باشد، این گوشی را به یکی از غول‌های میان رده بازارفروش تبدیل کرده است. 

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند داشتن 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه جانبی است. علاوه بر آن که ظرفیت استفاده از کارت جانبی حافظه به اندازه 512 گیگابایت است. با خرید اقساطی گوشی آنر 9X کارایی را تجربه کنید.

دوربین‌های سه گانه

دوربین اصلی این دستگاه هوشمند یک دوربین 48 مگاپیکسلی است که به همراه دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی در یک ردیف عمودی در پشت بدنه قرار گرفته است. 

دوربین اصلی از نوع واید می‌باشد و قادر است تا با استفاده از فناوری فوکوس خودکار به ثبت منازل زیبا بپردازد. همچنین قابلیت تشخیص فاز دارد. با خرید قسطی گوشی آنر 9X هنرمندانه عکاسی نمایید.

دوربین 8 مگاپیکسلی از نوع فوق گسترده است. دوربین سوم نیز، یک دوربین دارای حسگر عمقی است. این سه دوربین در کنار هم به همراه یک فلش LED، قابلیت ثبت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR را دارند.

همچنین، می‌توانند به ثبت موقعیت جغرافیایی تمامی عکس‌ها و فیلم‌ها بپردازند. این گوشی‌ها، قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 1920 در 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارا می‌باشند.

از جمله طراحی‌های بی نظیر این دستگاه، وجود یک دوربین سلفی است که دارای ماژول مکانیکی می‌باشد. این دوربین 16 مگاپیکسلی قادر است تا به ثبت تصاویری با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و سرعت 60 فریم بر ثانیه بپردازد. با خرید اقساطی گوشی آنر 9X تفاوت را احساس کنید.

قابلیت‌های صوتی

این دستگاه دارای یک بلندگو است. همچنین دارای خروجی صدا به همراه جک 3.5 میلی متری می‌باشد. به علاوه، قابلیت حذف صداهای مزاحم را به وسیله میکروفون دوم خود در هنگام مکالمه دارد و می‌تواند به ضبط صدا نیز بپردازد. با خرید قسطی گوشی آنر 9X کیفیت صدا را احساس کنید.

امکانات نرم‌افزاری

این میان‌رده از سیستم عامل اندروید نسخه پای استفاده می‌کند. دارای منوی فارسی است و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌نماید. قابلیت‌های نرم افزاری زیادی نیز دارد. همچنین دارای کاربری رابط کاربری EMUI 9.1 است.

حسگرها

حسگرهای موجود در این اسمارتفون شامل قطب نما، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی و حسگر اثر انگشت هستند. با خرید اقساطی گوشی آنر 9X از امکاناتی بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

باتری

این گوشی از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی لیتیوم-پلیمری بهره‌مند است که با یک شارژ سریع 10 واتی به سرعت شارژ می‌شود.

محتویات جعبه

همراه با این دستگاه از یک عدد دفترچه راهنما، یک کابل USB و یک شارژر برخوردار خواهید شد.

خرید گوشی موبایل آنر مدل 9X STK-LX1

در صورتی که علاقمند هستید تا این گوشی را تهیه نمایید، می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه کنید. در قسطی‌کلاب امکان خرید نقدی و اقساطی کالاهای دیجیتال فراهم شده است. 

در صورت نیاز به دریافت خرید اقساطی باید درخواست وام داشته باشید. سپس می‌توانید بین 3 الی 5 روز پس از اعتبار اقساطی کالای خود را سفارش دهید و آن را درب منزلتان تحویل بگیرید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی گوشی موبایل آنر می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید موبایل سامسونگ بصورت اقساط

خرید موبایل سامسونگ بصورت اقساط
سامسونگ در تلاش می باشد که قابلیت گوشی های خود را به طرز چشمگیر افزایش دهد همانطور که می دانید امروزه از گوشی های هوشمند به منظور انجام بسیاری...

فروشگاه اینترنتی موبایل

فروشگاه اینترنتی موبایل
فروشگاه اینترنتی موبایل یکی از راه های مدرن و جدید خرید موبایل است. دنیای امروز دنیای اینترنت و جهان مجازی و سرعت است. همان طور که مشاهده می شود...