هدفون بیتس

تاریخ انتشار:
1403/2/7 11:23:52

هدفون بیتس می‌تواند یک هدیه مناسب برای کسانی که دوستشان دارید، باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون بیتس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات سایت بهره ببرید.


هدفون بیتس

هدفون بیتس 

Beats Electronics نام برندی است که در حوزه تولید هدفون و بلندگو فعالیت می‌کند و مالک آن یک خواننده رپ آمریکایی می‌باشد. در سال 2012 کارخانه HTC و فورد مقادیر قابل توجهی از سهام این شرکت را خریداری کردند و سرانجام در سال 2014 شرکت اپل کل سهام این شرکت را به صورت نقدی خریداری نمود. 

هدفون‌ بیتس طراحی ارگونومیکی مناسب و دوام فوق‌العاده‌ای دارد. از نظر کیفیت بهترین محصول موجود در بازار جهانی هستند و به خصوص با محصولات شرکت اپل مانند آیپد، آیپاد، آیفون و مک سازگار هستند. البته هر دستگاهی که دارای بلوتوث و جک صدا باشد با این دستگاه کار می‌کند، ولی عملکرد بهینه برای دستگاه‌های سازگارتر است. 

خیلی از این هدفون‌ها برای اتصال بهتر به سیستم عامل IOS از چیپی استفاده می‌کنند که در ایرپادهای اپل قرار داده شده است. با خرید نقدی یا اقساطی هدفون بیتس با کیفیتی استثنایی فایل‌های صوتی‌تان را گوش کنید.

بیتس به تولید سه نوع هدفون درون گوشی، روگوشی و دورگوشی اقدام کرده است. به طور معمول هدفون درون گوشی برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی و خارج از منزل کاربرد دارد. حمل و نقل راحتی داند و سبک هستند.

سایزها و طراحی‌های متنوعی دارند تا با اندازه‌های مختلف گوش سازگار شوند. این مدل‌ها پرفروش‌ترین مدل هدفون بیتس می‌باشند. هدفون دور گوشی تمامی سطح گوش را می‌پوشاند و در برخی از مدل‌هایش نویزهای اضافی را نیز حذف می‌کند. 

هدفون روگوشی خیلی شبیه به دورگوشی است فقط تمام سطح گوش را پوشش نمی‌دهد. پیشنهاد ویژه ما به شما خرید نقدی یا اقساطی هدفون بیتس از سایت قسطی کلاب است. 

از طرفی دیگر هدفون‌های بیتس یه دو نوع سیمی و بی‌سیم تقسیم می‌شوند. در هدفون‌های سیمی از جک 3.5 میلی‌متری صدا استفاده می‌شود در حالی ‌که در نوع بی‌سیم هدفون از طریق بلوتوث و یا وایرلس به گوشی و یا کامپیوتر متصل می‌گردد و نیاز به شارژ شدن دارند. به طور معمول هدفون‌های روگوشی و دور گوشی سیمی و جک‌دار هستند. 

نکته جالب این است که برخی از مدل‌ها قابلیت استفاده به هر دو صورت سیمی و بی‌سیم را به شما می‌دهند. در ادامه به معرفی چند محصول جدید و محبوب این برند می‌پردازیم. خرید نقدی یا اقساطی هدفون بیتس در قسطی کلاب فراهم شده است.

Beats Studio 3 Wireless یا مدل بیتس استادیوی 3 

این هدفون یکی از کامل‌ترین، گران‌ترین و بهترین هدفون‌های بیتس است، اما هنوز رقبایی مثل بوز یا سونی را شکست نداده ‌است. همان‌طوری که پیش‌تر گفته شد با آیفون و آیپد بهترین سازگاری را دارند، ولی قابلیت استفاده با هر دستگاه بلوتوث دیگر را هم دارا هستند. 

کیفیت صدای آن‌ها تفاوت محسوسی با هدفون‌های ارزان ندارد و اگر از طرفداران موسیقی بلند مثل راک هستید، استفاده از آن‌ها شما را ارضا نمی‌کند. بی‌نقص هستند. راحت استفاده می‌شوند و عمر باتری بادوامی دارند. قیمت ارزانی هم ندارند! با خرید نقدی یا اقساطی هدفون بیتس این مدل خاص را از قسطی کلاب خریداری نمایید. 

BeatsX یا هدفون بیتس ایکس 

این هدفون شیک، راحت و ایده‌آل است و با داشتن نوعی بال‌ گونه و سری سیلیکونی گوشی در گوش شما ایمن است. کابل خم‌شونده دارد و خیلی سبک است. باتری آن دارای فن‌آوری سوخت سریع است که در عرض پنج دقیقه به اندازه دو ساعت کار، شارژ می‌شود. با چهل دقیقه شارژ ظرفیتش صد می‌شود. کیفیت صدای آن مطلوب است. 

باس قوی دارد، ولی بیتس آن شدید نیست و این صدای متعادلی را با میانه لطیف و اوج شفاف تولید می‌کند. این هدفون در مواجهه با آب و عرق مقاوم نیست. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی هدفون بیتس در قسطی کلاب وجود دارد. 

STN-13 یا هدست بلوتوث طرح بیتس 

این مدل از یک باتری 250 میلی‌آمپری تغذیه می‌کند و در برابر رطوبت و آب مقاوم است. با این مدل هم از طریق جک و هم بلوتوث می‌توانید کار کنید. در صورت استفاده از بلوتوث تا 20 متری سیستم قابل استفاده است. جنس آن از پلاستیکی می‌باشد و کیفیتش خوب است. 

در این هدفون یک شیار حافظه Micro SD جاسازی شده تا بتوان بدون نیاز به گوشی، به موسیقی گوش کرد.

خرید نقدی یا اقساطی هدفون بیتس در سایت قسطی کلاب برای همه هم‌وطنان عزیزمان فراهم شده است. قسطی کلاب یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که به تامین کالاهای مورد نیاز ایرانیان می‌پردازد. این سایت از پیشگامان عرضه کالا به صورت نقدی و اقساطی بوده است. 

با انتخاب خرید اقساطی از بای چک یا لیزینگ پارسیان یا فراز اندیشان، خرید اقساطی خود را تکمیل کنید و از قسطی کلاب اعتبار دیافت کنید.

کم‌تر از 72 ساعت بعد از خرید نقدی کالای شما درب مزل به دستتان خواهد رسید. هرگز پیشنهاد خرید نقدی یا اقساطی هدفون بیتس را از این سایت از دست ندهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کامپیوتر ام اس آی

خرید اقساطی کامپیوتر ام اس آی
برند Msi یکی از بهترین برندهای تولیدکننده کالاهایی دیجیتالی در دنیا است که در ایران طرفداران زیادی دارد. برای خرید اقساطی کامپیوتر ام اس آی ...

فروش اقساطی تبلت

فروش اقساطی تبلت
امروزه با گسترش فناوری شاهد آن می باشیم که کمپانی های بزرگ رقابت سختی با یکدیگر دارند به گونه ای که سالانه وسایل دیجیتال مختلفی را روانه بازار...