فروش اقساطی گوشی موبایل با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/8 07:05:14

گوشی های موبایل عضو جدا نشدنی زندگی افراد است که در دسته کالای دیجیتال قرار می گیرد و با توجه به تغییرات تکنولوژی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای فروش اقساطی گوشی موبایل با سفته به بخش کالای دیجیتال در قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

   فروش اقساطی گوشی موبایل با سفته


گوشی های هوشمند قسطی

امروزه بسیاری از شرکت های تولید کننده کالای دیجیتال، در حال تلاش هستند تا گوشی های هوشمند طراحی و تولید کنند تا از دنیای تکنولوژی عقب نمانند و بتوانند با همه شرکت های دیگر رقابت کنند. اگر به این موضوع توجه نشود، به طور حتم از بازار رقابت عقب خواهند ماند و شکست خواهند خورد.

تمام افراد دوست دارند که جدید ترین گوشی با به روز ترین تکنولوژی را در دست داشته باشند، اما قیمت بالای این تلفن های همراه این اجازه را به همه علاقمندان نمی دهد، در نتیجه برای این افراد فروش اقساطی یک خبر خوش به حساب می آید. سایت قسطی کلاب فروش اقساطی گوشی با سفته را برای عموم مردم امکان پذیر کرده است.  

برند برخی از شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند برای افراد به طور کامل نام آشنا هستند. سایت اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه فروش اقساطی با سفته را برای کاربر های خود فراهم کرده است تا افراد مختلف بتوانند با هر قدرت مالی، گوشی های دلخواه خود را تهیه و خریداری کنند.

گوشی های هوشمند در بازار فروش

همانطور که می دانید برخی از شرکت های مختلف بهترین گوشی ها را عرضه می کنند. شرکت سامسونگ، آیفون و ال جی جزو برترین تولید کننده های گوشی هستند. گوشی های هوشمند بهترین کارایی را برای افراد دارد تا بتوانند در این دنیای تکنولوژی به کمک افراد بیایند.

نام گوگل برای تمام افراد شناخته شده است. گوگل یک شرکت در حوزه فناوری اطلاعات است که فعالیت خود را در حوزه ساخت گوشی های هوشمند نیز گسترش داده است. امروزه گوشی هایی که شرکت گوگل می سازد، با گوشی های شرکت های بزرگی همچون سامسونگ برابری می کند.

گوشی های هوشمند گوگل

در این متن به بررسی یکی از گوشی های شرکت گوگل می پردازیم. گوشی Pixel 2 XL دارای یک شیار کوچک برای قرارگیری سیم کارت می باشد، این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است و از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند.

نمایشگر این دستگاه 6 اینچی و از نوع OLED می باشد و در ساخت آن از فناوری P-OLED استفاده شده است، این نمایشگر دارای وضوح تصویر می باشد و از تراکم 538 پیکسل بر هر اینچ برخوردار است.

در این موبایل از تراشه اسپندراگون 835 استفاده شده است که در کنار پردازنده 8 هسته ای کار پردازش اطلاعات را نیز بر عهده دارد. این موبایل به دوربین 12.2 مگاپیکسلی مجهز است همچنین دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است.  ظرفیت باتری آن 3520 میلی آمپر بر ساعت است.

یکی دیگر از گوشی های شرکت گوگل، گوشی One Plus 5T است. این موبایل شامل یک صفحه 6 اینچی می باشد که 80 درصد صفحه را می پوشاند. رزولوشن آن 2160 در 1080 و این موبایل مجهز به دوربین 12+20 مگاپیکسلی است و شبکه ارتباطی 4G را پوشش می دهد، همچنین ظرفیت باتری آن 3300 میلی آمپر بر ساعت است.

فروش قسطی در قسطی کلاب

تلفن های همراه یکی از حیاتی ترین کالا های موجود در بازار کالا های دیجیتال به حساب می آیند. قسطی کلاب خرید این کالای حیاتی را به صورت اقساطی در اختیار عموم قرار می دهد. 

در اصل قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین است که کالا های مورد نیاز کاربران خود را به صورت نقد و اقساط در اختیار همگان قرار می دهد. برای خرید اقساطی گوشی های هوشمند به بخش فروش اقساطی گوشی موبایل رفته و شرایط قسط و قیمت ها را مشاهده کنید.

شرایط اقساطی از قسطی کلاب بیدن گونه است که با انتخاب کالای مد نظر، یکی از سه روش خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان یا خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان را انتخاب کرده و خرید خود را تکمیل می‌کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش تبلت مایکروسافت قسطی

فروش تبلت مایکروسافت قسطی
فروش تبلت مایکروسافت قسطی به عنوان یکی از طرح های خرید قسطی کالای دیجیتال، به وسیله سایت قسطی کلاب محقق شده است. بدون تردید، ...

دیجی کالا اقساطی

دیجی کالا اقساطی
دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در میان مردم شناخته شده است که اخیرا اعلام کرده قصد دارد فروش اقساطی را به خدمات خود اضافه کند. پیش...