خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/15 03:19:09

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ با شرایطی بی نظیر دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ


گوشی پرطرفدار گلکسی A55 سامسونگ

گوشی a55 سامسونگ از جمله دستگاه‌های پرطرفدار سامسونگ است که با امکانات و ویژگی‌های عالی خود، توانسته است توجه زیادی را به خود جلب کند. هرچند این گوشی از سری میان‌رده‌ سامسونگ به حساب می‌آید، اما دارای ویژگی‌های جذابی مانند دوربین باکیفیت، صفحه‌نمایش با رزولوشن بالا و عمر باتری قابل قبول است. در این مطلب، به بررسی یکایک ویژگی‌های گوشی A55 می‌پردازیم تا به خریداران عزیز کمک کنیم در انتخاب خود، تصمیم درستی بگیرند. برای خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی گوشی a55 سامسونگ

در سال‌های اخیر طراحی گوشی‌های سامسونگ علی‌الخصوص گوشی a55 سامسونگ به سمتی رفته است که اگر یکی از این گوشی‌ها را در دست کسی ببینیم، نمی‌توانیم مدل گوشی را به راحتی تشخیص دهیم. با این حال، کیفیت ساخت گوشی جزو مواردی است که در گوشی‌های مختلف به طرز محسوسی متفاوت به نظر می‌رسد. طراحی و ساخت گوشی a55 سامسونگ به شکلی است که در اولین برخورد شما را به سمت خود جذب می‌نماید. متریال مورد استفاده در این گوشی شیشه و آلومینیوم است که حس اصالت را به این دستگاه اضافه می‌کند. این گوشی در چهار رنگ مشکی، لیمویی، یاسی و آبی یخی تولید و عرضه شده است.

خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ

گوشی سامسونگ A55 با بهره‌مندی از صفحه‌نمایش بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود، یعنی A54، ارتقاء قابل توجهی را در این زمینه داشته است. این گوشی از پنل جلویی با صفحه‌نمایش 6.6 اینچی سوپر امولد بهره می‌برد که دارای رزولوشن 1080 در 2340 می‌باشد. صفحه‌نمایش A55 از رفرش ریت 120 هرتزی برخوردار بوده و همچنین از قابلیت پشتیبانی از HDR10+ و نمایش 10 میلیارد رنگ استفاده می‌کند. این ویژگی‌ها باعث ارائه تصاویر باکیفیت بالا، طبیعی و جذاب می‌شوند و تجربه کاربری روان را برای کاربران خلق می‌کنند. روشنایی بالای صفحه‌نمایش A55 امکان مشاهده تصاویر با حداکثر روشنایی 1000 نیت را برای کاربران فراهم می‌کند.

بررسی شارژدهی باتری گوشی سامسونگ a55

در گوشی سامسونگ A55، شارژدهی باتری به عنوان یکی از نقاط قوت مورد توجه قرار گرفته است. این گوشی از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند. این باتری به خوبی مصرف انرژی را مدیریت می‌کند و تجربه استفاده بلند مدت را برای کاربران بهبود می‌بخشد. باتری A55 قادر است تا در استفاده معمولی کاربران، شامل تماشای ویدیو، عکاسی و استفاده از سایر امکانات گوشی، تا یک روز کامل را شارژدهی می‌کند. به عبارت دیگر، در پایان یک روز استفاده متوسط، ممکن است حدوداً 20-30٪ از شارژ باقی‌مانده باشد. این باتری به وسیله یک آداپتور ۲۵ واتی شارژ می‌شود.

بررسی دوربین a55

در گوشی هوشمند سامسونگ A55، شرکت سامسونگ از یک مجموعه چهارتایی دوربین با کیفیت بالا استفاده کرده است. به واسطه این دوربین‌ها می‌توان تصاویر باکیفیت بسیار بالا و جزئیات زیاد ثبت نمود. این مجموعه شامل:

•دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی
•دوربین اولترا واید با سنسور  12 مگاپیکسلی
•دوربین ماکرو با سنسور 5 مگاپیکسلی
•دوربین سلفی واید با سنسور 32 مگاپیکسلی

با قابلیت‌های برجسته و کارآمدی که در دوربین‌های گوشی a55 سامسونگ وجود دارد، امکان عکاسی در شرایط مختلف نوری، فاصله، وضوح و کیفیت بالا فراهم شده‌ است. ضمناً با توجه به افزایش استفاده از هوش مصنوعی در دوربین‌های گوشی‌های پرچمدار، انتظار می‌رفت که قابلیت‌های هوش مصنوعی به زودی در دوربین‌های گوشی‌های میان رده هم به کار گرفته شود. اما به نظر می‌رسد که این تکنولوژی در نسخه‌های آینده گوشی‌های میان رده سامسونگ عرضه شود.

قیمت گوشی a55

گوشی a55 سامسونگ به عنوان یکی از گوشی‌های میان رده این کمپانی شناخته می‌شود. این گوشی هوشمند با قیمت 479 یورو عرضه شده است و در حال حاضر می‌توان در بازه قیمتی 25 الی 30 میلیون تومان برای خرید آن اقدام نمود. همچنین با توجه به ویژگی‌های این گوشی، می‌توان آن را گزینه‌ای مناسب در نظر گرفت.

خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ

در مطلب فوق به بررسی ویژگی‌ها و قیمت گوشی a55 پرداختیم. بسیاری از افرادی که قصد خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ را دارند، درباره فروش قسطی این کالای دیجیتال سوالاتی را مطرح می‌کنند. در حال حاضر مجموعه قسطی کلاب، علاوه بر مراجعه به دسته بندی کالای دیجیتال برای خرید نقدی، شرایط ویژه‌ای را برای خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ تدارک دیده است. پس اگر قصد خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ را دارید، می‌توانید با کارشناسان قسطی کلاب ارتباط برقرار نموده و از شرایط خرید اقساطی اطلاع حاصل نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب
در عصر حاضر تکنولوژی و پیشرفت به سمت راحتی و کارایی بیشتر در حال حرکت است. زمانی که اولین کامپیوتر را طراحی کردند، به قدری سیستم های پردازنده بزرگی

خرید کامپیوتر اقساطی

خرید کامپیوتر اقساطی
در چند سال اخیر کامپیوترهایی با قابلیت جدید وارد بازار شده اند که کاربر می تواند بر حسب نیاز خود آن ها را انتخاب کند کامپیوترها تحول عظیمی را در...