خرید اقساطی موبایل بدون پیش پرداخت

تاریخ انتشار:
1403/2/7 04:34:15

موبایل و گوشی به یک عضو جدایی ناپذیر تبدیل شده است که افراد زیادی برای تبادل اطلاعات از آن استفاده می کنند. برای مشاهده محصولات به بخش خرید قسطی گوشی موبایل مراجعه کنید.                                                          


خرید اقساطی موبایل بدون پیش پرداخت               

خرید موبایل به صورت اقساط ماهانه بدون پیش پرداخت

همانطور که می دانید موبایل و گوشی به یک وسیله جدانشدنی در زندگی افراد تبدیل شده است. گوشی ها با توجه به قابلیت ها و ویژگی های مختلف، در دسترس افراد قرار می گیرد. نوجوانان و جوانان بیشتر به عنوان سرگرمی و استفاده از فضای مجازی از گوشی ها استفاده می کنند که با توجه به این موضوع به یک گوشی با کیفیت و سطح بالا احتیاج دارند. گوشی موبایل برای افراد با سن بالا تر قابلیت های دیگری باید داشته باشد. این نیاز ها نوع استفاده از گوشی ها را متفاوت می کند. بنابراین شرکت های مختلف با توجه به این نیاز ها سعی در تولید گوشی های مختلفی دارند تا با ویژگی های مختلف نوع نیاز افراد را برطرف کنند.

گوشی های برتر دنیا

همگان اپل و سامسونگ را به عنوان برترین سازندگان گوشی های جهان می شناسند، اما در حال حاضر این برتری تا حدی دچار تغییر شده است، به گونه ای که ما امروزه شاهد ساخت گوشی های برتر توسط کمپانی ها می باشیم که کمتر نام آن ها در بازار گوشی به گوش می رسد. اسنشال فون نام گوشی می باشد که توسط استارتاپ اسنشال ساخته شده است و استارتاپی که توسط اندی رابین تاسیس شده است. اندی رابین خالق اندروید می باشد.

اسنشال در گوشی خود از ترکیب تیتانیوم و سرامیک استفاده می کند تا هنگام برخورد با سطح سخت آسیبی نبیند. این در حالی می باشد که گوشی های آلومینیومی از مقاومت کمتری برخوردار است. اسنشال برای بالا بردن مشخصات فنی خود در میان سایر گوشی ها از لوازم جانبی استفاده می کند، از جمله لوازم جانبی این گوشی ماژول ارتباطی مغناطیسی و مازول بی سیم می باشد که به منظور ارسال و دریافت اطلاعات استفاده می شود. یک ماژول 360 درجه نیز در پشت گوشی تعبیه شده است به گونه ای که با استفاده از آن می توان تصاویر و فیلم های 360 درجه را ثبت کرد. این گوشی فاقد درگاه هدفون است و این گوشی دارای دانگل مخصوص هدفون می باشد.

یکی از قابلیت ها و ویژگی های برتر در این مودل از گوشی دوریبین آن است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این موبایل از دو دوربین دوگانه استفاده می کند که یکی به لنز واید و دیگری به لنز تله فوتو مجهز است. دوربین این گوشی مجهز به سنسور 13+13 مگاپیکسل می باشد و همچنین دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل می باشد.

حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت است و باتری آن نیز از نوع لیتیوم یونی می باشد که ظرفیت آن 3040 میلی آمپر بر ساعت است. پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno540 می باشد. رزولوشن صفحه نمایش آن 2560 در 1312 است سیستم عامل آن نیز نسخه 7.1 اندروید نوقا است.

فروش قسطی گوشی موبایل در قسطی کلاب

امروزه و با توجه به شرایط مالی افراد، خرید گوشی های موبایل آن هم به صورت نقدی کمی دشوار است. از این رو سایت اینترنتی قسطی کلاب، طرح فروش اقساطی گوشی های موبایل را در دستور کار خود قرار داده است. قسطی کلاب با توجه به این موضوع، انواع گوشی های روز دنیا را در اختیار کاربر ها و مصرف کننده های خود قرار داده است تا هر فردی با توجه به شرایط مالی خود توان خرید داشته باشد.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور فروش گوشی می باشد و قیمت گوشی در سایت قسطی کلاب وجود دارد که می توانید با توجه به توضیحات و بررسی های ثبت شده در سایت، یک خرید لذت بخش را تجربه کنید. در صورت هر گونه سوال با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco x5 pro چکی

خرید قسطی گوشی poco x5 pro چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x5 pro با چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی A02 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A02 سامسونگ
یکی از گوشی‌های عالی و مقرون به صرفه برند سامسونگ مدل A02 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A02 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی ...