خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 01:45:28

اگر قصد خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس چکی را دارید به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس چکی


گوشی آیفون 11 پرومکس

آیفون 11 پرومکس یکی از پدیده‌های شرکت اپل بود. امکانات بی‌نظیر این تلفن همراه هر کسی را به سرعت جذب خود می‌کرد. با توجه به امکانات خارق‌العاده تلفن‌های همراهی که شرکت اپل تولید می‌کند بدون شک این تلفن‌های پرچم‌دار می‌توانند سال‌ها در صدر جدول بهترین تلفن‌های همراه قرار گیرند. دقیقا به همین علت است که حتی مدل‌های x اپل همچنان با قیمت‌های بالا هنوز به فروش می‌رسند. پس خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس همچنان کاری منطقی است. 

همانطور که احتمالا می‌دانید تلفن‌های همراه تولیدی شرکت اپل از سیستم عامل ios برخوردار هستند. همچنین این تلفن‌های همراه دارای ویژگی‌های خاص خود نیز می‌باشند. در این مقاله ما قصد داریم تا در ارتباط با ویژگی‌های آیفون 11 و همچنین چگونگی خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس  با شما صحبت کنیم. پس اگر کنجکاو هستید تا در ارتباط با این تلفن همراه و شرایط فروش قسطی آن بیشتر بدانید همراه ما باشید.

ویژگی‌های تلفن‌های اپل چیست؟

شرکت اپل علاوه بر اینکه در محصولاتش از با کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌نماید در آنها قابلیت‌هایی قرار می‌دهد که در دیگر تلفن‌ها نمی‌توانید یافت کنید. به عنوان مثال ایر دراپ روش رایج و آسانی برای انتقال فایل با سرعتی بی‌‌نظیر بین تلفن‌های اپل است. فیس تایم ویژگی خارق‌العاده بعدی است. با استفاده از این اپ که مخصوص به آیفون است به صورت کاملا رایگان می‌توانید با دوستانتان به صورت تصویری و یا صوتی تماس برقرار کنید. این مسائل تنها چند مورد کوچک از کاربردهای بی‌نظیر این کالای دیجیتال تولیدی شرکت اپل می باشد. قیمت این کالای دیجیتال براساس چه ویژگی‌هایی تعیین می‌گردد و ویژگی‌های آیفون 11 پرومکس چیست؟ برای خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در این بخش قصد داریم تا با هم به صورت موردی ویژگی‌های این کالای دیجیتال را بررسی کنیم!

•اندازه صفحه: این کالای دیجیتال دارای اسکرین به اندازه 6.5 اینچ می‌باشد. اندازه صفحه این تلفن 0.2 اینچ از آیفون 13 پرومکس کوچکتر است. نوع نمایشگر این محصول Super Retina XDR OLED می‌باشد.

•دوربین‌ها: این محصول دارای سه لنز دوربین در پشت می‌باشد که همه آنها 12 مگاپیکسل هستند. این سه دوربین به ترتیب اولترا واید، واید و تله فوتو هستند. لنز دوربین جلو نیز واید می‌باشد. شما با استفاده از این تلفن همراه می‌توانید با کیفیت K4 تصویر برداری کنید آن هم نه تنها با دوربین عقب بلکه حتی با دوربین سلفی و این ویژگی خارق‌العاده‌ای است.

•باتری 3969 میلی آمپری، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز از جمله ویژگی‌های این تلفن است که آن را به همراه همیشگی شما در هر کجای این کره خاکی تبدیل می‌نماید. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•حافظه داخلی: این محصول با ظرفیت‌های حافظه‌ی گوناگون تولید می‌شود. این ظرفیت‌ها 64، 256 و 512 می‌باشند. این مسئله بر قیمت گوشی آیفون 11 تاثیرگذار است.

•سیستم عامل این محصول ios 13 است که تا 17 قابل بروزرسانی می‌باشد. جدا از این‌ها آیفون 11 پرومکس از شبکه‌های ارتباطی 2G، 3G و 4G پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل است که این تلفن را بهترین کالای دیجیتال بازار معرفی می‌کنیم.

•آیفون 11 پرومکس دارای فرامین لمسی متفاوت از سری‌های قبلی است البته این فرامین در مدل‌های 12 و 13 نیز حفظ شدند.

•یکی از قابلیت‌های جالبی که به اپ دوربین این کالای دیجیتال افزوده شده است قابلیت ضبط اسلوموشن با دوربین سلفی است. این درحالی است که بسیاری از تولید کنندگان گوشی موبایل هنوز این قابلیت را بر روی تلفن‌های خود فعال نکرده‌اند.
همه این ویژگی‌های خارق‌العاده باعث می‌گردند که خرید این کالای دیجیتال بیش از پیش منطقی و به صرفه به نظر برسد.

آیفون 11 پرومکس را نقدی بخریم یا به خرید اقساطی آن فکر کنیم؟

پاسخ به این سوال به خود شما مربوط می‌شود. خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس دارای مزیت‌هایی است. خرید اقساطی برای افرادی که بودجه لازم برای خرید این تلفن را ندارند مناسب‌تر است. اما شاید با خود فکر کنید که چرا نباید به سراغ کالای دیجیتال دیگری بروید؟ مثلا چرا کالایی ارزان‌تر از این تلفن را انتخاب نکنید؟ چرا باید به فکر خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس باشیم؟

پاسخ این سوال‌ها به برتری آیفون نسبت به دیگر محصولات باز می‌گردد. شما نمی‌توانید همه این ویژگی‌ها را در گوشی اندروید مشابهی پیدا کنید.  برخی از افراد نیز پول کافی را دارند اما ترجیح می‌دهند تا پول هایشان در بازار کاری باقی بماند. در نتیجه به دنبال مراجع مطمئنی می‌گردند که به فروش قسطی این تلفن می‌پردازند. یکی از این مراجع مطمئن سایت قسطی کلاب است. قسطی کلاب یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فروش قسطی کالای دیجیتال می‌باشد. شما می‌توانید برای بررسی قیمت گوشی آیفون 11 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s21

خرید اقساطی گوشی s21
امروزه موبایل در دسترس همکان است و با قیمت‌های متنوعی در بازار به فروش می‌رسد. کمپانی سامسونگ یکی از موفق‌ترین برندهای تلفن همراه...

خرید قسطی تبلت اپل 2022

خرید قسطی تبلت اپل 2022
شما می‌توانید برای خرید قسطی تبلت اپل 2022 با شرایطی عالی به بخش تبلت اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...