خرید اقساطي گوشی s24 ultra با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 12:05:55

شما می‌توانید برای خرید اقساطي گوشی s24 ultra با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید اقساطي گوشی s24 ultra با چک



دیدگاه کلی در مورد خرید گوشی s24 ultra

خرید قسطي گوشی s24 ultra به دلیل قیمت نسبتا بالای گوشی فوق می‌تواند برای مصرف کننده‌های این محصول روش خرید جذاب‌تری به نسبت خرید نقدی باشد. سامسونگ در تاریخ 17 ژانویه 2024 اقدام به معرفی این گوشی کرد. پس از یک هفته از تاریخ عرضه این گوشی به عموم از طریق فروشگاه‌های معتبر عرضه گردید. بی‌شک یکی از بهترین محصولاتی که سامسونگ در چند سال اخیر روانه بازار کرده است همین مدل می‌باشد. برخورداری از طراحی بسیار جذاب در کنار سخت‌افزار قدرتمند از جمله ویژگی‌هایی است که این محصول از آن برخوردار است. قابل ذکر است که قیمت گوشی فوق با در نظر گرفتن امکاناتی که دارد مناسب بوده و قابل خریداری می‌باشد.

خرید اقساطی موبایل

افراد می‌توانند اقدام به خرید این کالای دیجیتال از فروشگاه‌های سراسر کشور کنند. دقت کنید که از فروشگاه معتبر اقدام به خرید این محصول کنید. در صورتی که قصد خرید از فروشگاه گمنام و یا غیر معتبر را دارید باید عواقب احتمالی را بپذیرید. مشکلاتی از قبیل عدم ارائه محصول اورجینال ممکن است از سوی این فروشگاه‌ها گریبان افراد را بگیرد. با خرید اقساطي گوشی s24 ultra از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

ویژگی‌های گوشی جدید سامسونگ

اولین موردی که در ارتباط با این محصول می‌بایست ذکر گردد مربوط به ابعاد آن است. ابعاد گوشی فوق 162.3*79*8.6 میلی‌متر می‌باشد. وزن این کالای دیجیتال 233 گرم بوده و جنس جلو و پشت آن از شیشه است. این محصول از شرکت سامسونگ در رنگ های مشکی، خاکستری، بنفش، زرد، ارغوانی، سبز و نارنجی به بازار عرضه شده است.

از جمله دیگر ویژگی‌های این محصول مربوط به نمایشگر آن می‎باشد. نمایشگر این گوشی 6.8 اینچی بوده و از نوع Dynamic LTPO AMOLED 2X است. حداکثر نرخ نوسازی در نمایشگر گوشی فوق 120 هرتز می‌باشد. رزولوشن صفحه نمایش گوشی فوق 1440*3120 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی آن در حدود 505 پیکسل در اینچ است. حداکثر میزان روشنایی در صفحه نمایش گوشی سامسونگ S24  اولترا در حدود 2600 نیت می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی s24 ultra به سیت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد مربوط به پردازنده این کالای دیجیتال است. پردازنده گوشی فوق دارای هشت هسته بوده و به اصطلاح عامیانه هشت هسته‌ای می‌باشد. مدل تراشه به کار رفته برای این گوشی از نوع Snapdragon 8 Gen 3 است. مورد بسیار مهمی که باید ذکر گردد مربوط به پردازنده گرافیکی این گوشی می‌باشد. پردازنده گرافیکی گوشی فوق از نوع Adreno 750 است که برای مصرف کنندگان این محصول می‌تواند جذاب باشد.

حافظه رم و داخلی این کالای دیجیتال به چند نوع طراحی شده است و افراد می‌توانند با توجه به نیاز‌های خود اقدام به خرید مدل مد‌نظرشان کنند. حافظه رم این گوشی در مدل‌های مختلف به صورت 12 گیگابایتی طراحی شده است. همچنین قابل ذکر است که حافظه داخلی این گوشی به صورت 256 و 500 گیگابایتی و یک ترابایتی طراحی شده که در نوع خود جالب توجه می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب و قدرتمند این کالای دیجیتال مربوط به دوربین آن است. دوربین اصلی گوشی فوق چهارگانه بوده و بسیار با کیفیت می‌باشد. دوربین چهارگانه این گوشی به ترتیب از نوع عریض، فوق عریض، تله‌فوتو پریسکوپی و تله‌فوتو است. دوربین عریض این کالای دیجیتال 200 مگاپیکسلی بوده و دوربین فوق عریض این محصول 12 مگاپیکسلی می‌باشد. با 

همچنین باید گفت که لنز تله‌فوتو پریسکوپی دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی بوده و لنز دوربین تله‌فوتو از رزولوشن 10 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌باشد. دوربین سلفی این کالای دیجیتال از نوع عریض بوده و رزولوشن 12 مگاپیکسلی دارد. مورد بعدی که باید در ارتباط با ویژگی‌های این گوشی ذکر گردد مربوط به باتری آن است. سامسونگ برای این گوشی از باتری لیتیوم یونی که دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر است استفاده نموده که در نوع خود جالب توجه می‌باشد. این باتری قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و شارژ بی‌سیم را دارد. برای خرید اقساطي گوشی s24 ultra به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قیمت گوشی s24 اولترا

قیمت گوشی s24 اولترا با توجه به موارد مختلفی منحصر‌به‌فرد می‌باشد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که بر روی قیمت این کالای دیجیتال تاثیر می‌گذارد قیمت ارز است. با توجه به این که قیمت ارز در کشور همه روزه در حال نوسان می‌باشد نمی‌توان قیمت دقیق گوشی فوق را ارائه کرد. افراد برای دریافت اطلاعات دقیق در ارتباط با قیمت این کالای دیجیتال می‌توانند با فروشگاه‌های معتبر در ارتباط باشند.

خرید قسطي گوشی s24 ultra از قسطی کلاب

مجموعه قسطی کلاب برای افراد که قصد خرید این گوشی را دارند شرایط فروش قسطی را ایجاد کرده است. افراد می‌توانند با خرید اقساطي گوشی s24 ultra به روش‌های مختلف صاحب این گوشی قدرتمند و شیک شوند. برای این منظور می‌توانید از شرایط خرید اقساطی مجموعه قسطی کلاب، یکی را انتخاب کرده و روال خرید را پیش بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی z fold4

خرید اقساطی گوشی z fold4
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی z fold4 دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید قسطی گوشي آیفون13

خرید قسطی گوشي آیفون13
یکی از جذاب ترین گوشی‌های شرکت اپل بی شک مدل آیفون 13 است. برای خرید قسطی گوشي آیفون13 به بخش موبایل در دسته بندی...