خرید لپتاپ اپل قسطی

تاریخ انتشار:
1403/1/30 09:47:59

لپ‌تاپ‌های اپل از کیفیت و قیمت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند، اما اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به خرید اقساطی لپتاپ اپل می‌باشید، به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید لپتاپ اپل قسطی


خرید قسطی 

اپل به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد سیلیکون مخصوص به خود را که مبتنی بر معماری ARM است، یکپارچه‌سازی کند و اینتل و AMD را در این فرآیند ادغام نماید. در حالی که هر دوی Intel و AMD هم اکنون با پردازنده‌های لپ‌تاپ کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند، ولی آن‌ها با Apple اپل زیاد سازگاری ندارند. 

اپل تضمین کرده است که این تغییر به اندازه‌ای که فکر می‌کنید، خطرناک نیست و می‌تواند در تراشه خود تغییری اعمال کند. پس باید برای انقلاب آینده Mac هیجانزده شوید. در این مقاله بهترین لپ‌تاپ‌های اخیر در سال 2009 را با هم بررسی می‌کنیم. با خرید اقساطی لپتاپ اپل بهترین انتخاب نسل جدید را داشته ‌باشید. 

مک پرو شانزده اینچی 2019، یک لپ تاپ قدرتمند برای کاربر

ظاهر زیبای این لپ‌تاپ بسیار جذاب است و لبه‌های باریکی دارد، همچنین نمایشگر 16 اینچی، روشن و باکیفیت است. سرعت خیلی خوبی دارد. کیبورد افزوده شده آن، بازخور خوبی دارد و به خوبی سوییچ‌هایش بر روی لپ‌تاپ می‌نشیند. 

در مجموع، تایپ کردن در این لپ‌تاپ تجربه آسانی برای کاربر فراهم می‌کند. پردازنده نسل جدید اینتل Core i9 در این مدل برای پردازش اطلاعات و انجام محاسبات بسیار قدرتمند است. 

گرافیک به کار رفته در این مدل از نسل جدید شرکت ADM به اسم Radeon Pro 5500M  می‌باشد که رندینگ تصاویر را با سرعتی باورنکردنی انجام می‌دهد. با ارتقای رم این دستگاه به 4 گیگ و حافظه داخلی 8 ترابایت یک دستگاه فوق حرفه‌ای خواهید داشت. 

به علاوه، باتری این مدل تا یازده ساعت روشن خواهد ماند. این دستگاه یکی از بهترین‌ها در نسل خود می‌باشد. خرید اقساطی لپتاپ اپل در سایت قسطی کلاب برای هم‌وطنان عزیز فراهم شده است. 

مک پرو سیزده اینچی 

در این لپ‌تاپ از پردازنده اینتل Core i5 استفاده شده است که از نسل هشتم پردازنده‌های اپل است. کیبورد متوسطی دارد. باتری‌های این شرکت بین 10 تا 13 ساعت روشن می‌ماند. پردازنده گرافیکی آن از نوع Intel Iris Plus Graphics 645 می‌باشد و رندینگ‌های خوبی برای کاربر فراهم می‌کند. 

نمایشگر آن فقط 13 اینچ است، ولی کیفیت 1600p آن بهترین تصاویر را برای بیننده به ارمغان می‌آورد. کیفیت نمایشگر و دوام باتری دو عامل عالی برای فروش این محصول است. با خرید اقساطی لپتاپ اپل مالک بهترین‌های فن‌آوری دیجیتال شوید.

مک پرو پانزده اینچی 2019 مخصوص ویرایش عکس و فیلم

اگر یک کاربر گرافیک ‌کار هستید، این محصول مناسب شما است. این مدل به علت برخورداری از پردازنده نسل نهم Intel Core i9-9980HK یکی از سریع‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود است. باتری این مدل نیز بسیار پردوام است.

برخورداری از صدایی بلند و رسا، نمایشگری 15.4 اینچی با کیفیت p1880 و رنگ‌های روشن و گرم، یکی از بهترین‌ها را برای کاربران به عرصه وجود آورده‌ است. پردازنده گرافیکی این مدل از نوع Radeon Pro Vega 20 و بسیار قدرتمند است به طوری‌که سنگین‌ترین رندینگ‌های گرافیکی را انجام می‌دهد. 

در این مدل از یک رم 32 گیگابایتی و 4 ترابایت حافظه استفاده شده است که برای ذخیره سازی دستتان را باز گذاشته است. باتری با دوام این مدل 10 ساعته است، ولی تجربه نشان می‌دهد که حتی تا یک روز کامل نیز می‌تواند پاسخگوی کاربران باشد. با خرید اقساطی لپتاپ اپل خاص و منحصر به فرد زندگی کنید.

قسطی کلاب

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که با توجه به توان مالی افراد، شرایط خاصی را در نظر گرفته است تا با استفاده از این شرایط خاص، خریدی لذت بخشی را تجربه کنید. با خرید اقساطی لپتاپ اپل، بدون هيچ نگرانی از پرداخت آنی کل مبلغ، این محصول را خریداری نمایید. 

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط بای چک و لیزینگ پارسیان می‌باشد، زیرا در سایت معتبر و بزرگ قسطی کلاب شرایط فروش کالاهای دیجیتال به صورت نقدی و اقساطی فراهم شده است. پس همین الان نسبت به خرید اقساطی لپتاپ اپل اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی z flip4

خرید اقساطی گوشی z flip4
جدیدترین گوشی سامسونگ با نام گلکسی زد فولد 4 روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی z flip4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید نقدی گوشی a70

خرید نقدی گوشی a70
اگر شما جز علاقه مندان به تلفن های هوشمند سامسونگ سری a70 هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی و خرید نقدی گوشی a70 در بخش کالای دیجیتال...