خرید ماشین لباسشویی امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/10 03:39:24

برندهای زیادی در ایران در زمینه طراحی و تولید ماشین لباسشویی فعالیت می‌کنند که یکی از آن‌ها برند امرسان است. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید ماشین لباسشویی امرسان


محصولات شرکت امرسان

شرکت امرسان یکی از قدیمی‌ترین و برجسته‌ترین شرکت‌های ایرانی می‌باشد که از سال 1360 شروع به فعالیت کرده است. شرکت امرسان ابتدا فقط در زمینه تولید یخچال فریزر فعالیت داشت و پس از کسب موفقیت‌های گوناگون، تصمیم به بزرگ کردن سبد محصولات خود گرفت. 

برند امرسان اولین شرکتی بود که در ایران به فناوری نوفراست دست پیدا کرد و توانست در سال‌های اخیر سایدبای‌سایدی بسیار زیبا و فوق‌العاده را به بازار ارائه دهد.

محصولات برند امرسان شامل: یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، هود آشپزخانه، جاروبرقی و اجاق گاز صفحه‌ای می‌باشند. در این مقاله قصد داریم در مورد خرید ماشین لباسشویی امرسان مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

معرفی ماشین لباسشویی‌های برند امرسان

شرکت امرسان به تازگی ماشین لباسشویی را به سبد محصولاتی خود اضافه کرده است و تنوع بسیاری در طراحی و تولید ماشین لباسشویی به کار برده است. ماشین لباسشویی‌های امرسان در 6 مدل متنوع طراحی و تولید شده‌اند. جدیدترین مدل ماشین لباسشویی امرسان، مدل FS11ND می‌باشد که ظرفیت 8 کیلوگرمی دارد.

ماشین لباسشویی امرسان مدل FS11ND دارای رده انرژی A+++ می‌باشد که باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و برق می‌شود. از دیگر ویژگی‌های جدیدترین ماشین لباسشویی امرسان می‌توان به قابلیت کمترین زمان شستشو و آبکشی لباس‌ها اشاره کرد. ماشین لباسشویی امرسان مدل FS11ND به گونه‌ای طراحی شده است که محل ورودی آب سرد و گرم به صورت مجزا را دارد و دیگه الماسه آن با خاصیت ضد باکتری ساخته شده است. 

جالب است بدانید که سوراخ‌هایی بزرگ در دیگه الماسه ماشین لباسشویی امرسان وجود دارد که پخش آب را بیشتر می‌کنند و سبب می‌شوند که لباس‌های شما کمتر چروک شوند و شستشوی بهتری صورت گیرد. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.

ویژگی‌های منحصر به فرد ماشین لباسشویی امرسان مدل FS11ND

از ویژگی‌های منحصر به فرد ماشین لباسشویی امرسان مدل FS11ND می‌توان به سیستم عیب‌یاب هوشمند آن اشاره کرد. فناوری سیستم عیب‌یاب هوشمند فقط در برخی از ماشین لباسشویی‌های برندهای مطرح دنیا استفاده شده است.

ماشین لباسشویی امرسان مدل FS11ND قابلیت تشخیص وزن لباس‌ها را دارد و با توجه به وزن لباس‌ها برنامه مناسب شستشو را تنظیم می‌کند. برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی امرسان مدل FS11ND به شرح زیر می‌باشد:

_ شستشوی لباس‌های کتان

_ شستشوی لباس کودک

_ پیش شستشو

_ شستشوی لباس زیر

_ شستشوی لباس رنگی

_ شستشوی لباس مخلوط

_ شستشوی قوی

_ شستشوی الیاف مصنوعی

_ شستشوی الیاف پشم و ابریشم

_ شستشوی مخزن

_ سیستم چرخش و آبکشی

همان‌طور که مطالعه کردید، ماشین لباسشویی امرسان مدل FS11ND یک ماشین لباسشویی کامل و پیشرفته است و شما با قیمتی مناسب می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان را از سایت قسطی کلاب انجام دهید.

شرایط خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین و پرفروش‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. شما با خرید ماشین لباسشویی امرسان از قسطی کلاب شامل تخفیفات بی‌نظیری خواهید شد. 

نحوه خرید از قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی می‌باشد. خرید نقدی از قسطی کلاب به همراه تخفیفات فراوانی است و خرید اقساطی از قسطی کلاب نیازمند تکمیل فرآیند اعتبار سنجی سایت و ارائه چک یا سفته می‌باشد. 

لازم به ذکر است که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کولر آبی

خرید اقساطی کولر آبی
خرید اقساطی کولر آبی برای کسانی که در حال حاضر با توجه به رو به گرما رفتن هوا امکان نقدی خریدن کولر را ندارند گزینه بسیار ...

خرید اقساطی تلویزیون بست

خرید اقساطی تلویزیون بست
یکی از برندهای پرطرفدار که در حوزه طراحی و تولید تلویزیون فعالیت می‌کند، برند Best می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون بست به بخش...