خرید گوشی سامسونگ s20

تاریخ انتشار:
1403/2/10 04:01:05

کمپانی سامسونگ روز به روز در حال پیشرفت و کسب موفقیت در سطح جهانی می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ s20 دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی سامسونگ s20


امکانات جدید دوربین سامسونگ s20 

در این مقاله قصد داریم مطالب جالبی را در مورد گوشی جدید سامسونگ در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ s20 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. بعضی از ویژگی‌های منحصر به فرد دوربین گلکسی سامسونگ s20 به شرح زیر می‌باشد: 

1ـ Single Take / Single Take: 

عکس گرفتن لحظه‌ای و دیدن آن با استفاده از هوش مصنوعی سامسونگ گلکسی s20 امکان پذیر شده است. روند کاری دوربین به این صورت است که اگر شاتر دوربین را پایین نگه دارید، موجب می‌شود که با تمامی دوربین‌های گوشی سامسونگ، فیلم‌ها و عکس‌ها را فیلمبرداری کنید، خیلی شگفت‌انگیز، زیباترین عکس‌ها و لحظه‌ها را در یک آلبوم خواهید داشت. 

2 ـ Night Mode 2.0: 

دوربین‌های سامسونگ گلکسی s20 در تاریکی رنگ و نور بیشتری را  نشان می‌دهد و در S20 Ultra این قابلیت بهتر شده است. همچنین دوربین‌های گلکسی s20 در مقایسه با آنچه در گوشی‌های Note 10 و Galaxy S10 موجود است، پیشرفت قابل توجهی داشته است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ s20 دارید، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تخفیفات ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته است.

3 ـ 8K Video: 

مدل دوربین جدید سامسونگ گلکسی s20 بسیار باکیفیت می‌باشد که با وضوح فوق تصور در ارائه ریزترین جزئیات در تصویر  طراحی شده است، البته این قابلیت به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب نیست (این قابلیت جدید، فضای بسیار زیادی را در حافظه گوشی می‌گیرد) در صورتی که می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید، باید آن را در سامسونگ گلکسی s20 فعال کنید.

ناگفته نماند که ارسال فیلم برای دوستان با وضوح کمتر در کاهش هزینه اینترنت شما و سرعت انتقال فایلی که از طریق این برنامه تهیه کردید را بیشتر می‌کند. فیلم های 8K را در YouTube و IGTV اینستاگرام اشتراک بگذارید یا آن‌ها را با تلویزیون 8K مشاهده کنید. ناگفته نماند که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ s20 در نظر گرفته است.

4 ـ Improved Super Steady: 

گزینه Super Steady در سامسونگ گلکسی s20 (در رابط کاربری زمانی که روی نماد دست موج دار ضربه می‌زنید و دوربین آن فعال می‌شود) این محصول ویژه که با 9 دوربین و به گفته شرکت سامسونگ حاصل پیشرفت‌های هوش مصنوعی و سخت‌افزار می‌باشد. 

زمان فیلم برداری صحنه های پرتحرک ورزشی یا خانوادگی که باید با دوربین حرکت کنید و نیاز به نور خوبی نیاز دارید، به آسانی صحنه‌هایی خاص را خلق کنید. 

5 ـ Pro Pro for Video: 

دوربین DSLR روی گوشی سامسونگ گلکسی s20 قرار دارد که کنترل دستی بر روی سرعت شاتر و ISO را Pro Mode به ما می‌دهد. میزان روشنایی فیلم به همان اندازه که در دوربین DSLR تنظیم می‌شود در گوشی گلکسی S20 اولترا نیز تنظیم می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ s20 از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید. 

همان‌طور که مطالعه کردید، کمپانی سامسونگ بار دیگر با طراحی گوشی‌های سری s20 تمامی علاقه‌مندان خود را شگفت زده کرد. با خرید گوشی سامسونگ s20 لذت داشتن بهترین تلفن همراه دنیا را تجربه کنید. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ سری s20 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید اینترنتی خود نهایت لذت را ببرید. 

خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ s20 از قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به طور قطع از برترین و بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین کشور است. با وجود خریدهایی که به وفور و روزانه، توسط مشتریان سایت قسطی کلاب انجام می‌شود و اعتمادشان، سبب گسترش هرچه بیشتر خرید آنلاین و بالا رفتن سرعت و کیفیت محصولات شده است، همین‌طور سیل مشتریان جدید انگیزه بیشتر ادامه این مسیر را در خانواده قسطی‌کلاب تقویت می‌کند. 

نحوه خرید از فروشگاه اینترنتی قسطی‌کلاب به دو صورت نقدی یا اقساطی است. برای استفاده از تخفیفات ویژه، خرید نقدی از قسطی‌کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. فروشگاه اینترنتی قسطی‌کلاب جزو تنها سایت‌های خرید اقساطی در ایران است. 

برای خرید قسطی، نیاز به تکمیل فرآیند اعتبارسنجی سایت دارید و همچنین ارائه چک یا سفته لازم می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس بگیرید و اطلاعات خود را تکمیل کنید. با خرید کالای دیجیتال از قسطی کلاب، مسیری مطمئن و آسوده را تجربه کنید. ناگفته نماند که با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ s20 از قسطی کلاب، لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A33

خرید اقساطی گوشی A33
یکی از گوشی‌های خوش قیمت و مقرون به صرفه سامسونگ مدل a33 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A33 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی a03 سامسونگ

خرید اقساطی a03 سامسونگ
برای خرید اقساطی a03 سامسونگ می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...