خرید اقساطی تلویزیون بست

تاریخ انتشار:
1403/2/26 03:18:07

یکی از برندهای پرطرفدار که در حوزه طراحی و تولید تلویزیون فعالیت می‌کند، برند Best می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون بست به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون بست

ویژگی‌های شاخص تلویزیون بست

طرح خرید قسطی تلویزیون بست از طریق بخش مربوط به لوازم خانگی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به خریداران ارائه می گردد. برند بست از برندهای باکیفیت و مقرون به صرفه داخلی به شمار می‌رود. محصولات برند تجاری بست از هم خانواده برندهای دوو و اسنوا تلقی می‌گردد. شرکت بست، ال ای دی‌های باکیفیت، پیشرفته و اقتصادی را تولید و به بازار مصرف کننده عرضه می‌نماید. 

تعبیه پنل ضد ضربه از نوع IPS و A+، از برجسته‌ترین ویژگی‌های خرید اقساطی تلویزیون بست محسوب می‌شود. تعبیه پنل A+ در ساختار ال ای دی بست، در افزایش وضوح، شفافیت و رزولوشن تصاویر دستگاه نقش بسزایی ایفا می‌نماید. پنل ای پلاس تلویزیون بالاترین کیفیت تصویر را در معرض دید کاربر قرار می‌دهد.

 این مدل تلویزیون ال ای دی، فرمت‌های تصویری را باکیفیت Full HD و رزولوشن 1080×1920 به تصویر می‌کشد. همچنین، نسبت تصویر تلویزیون برابر با 16:9 اعلام شده است.

برای تلویزیون‌های ال ای دی بست قابلیت TIME SHIFT یا ماشین زمان در نظر گرفته شده است. با استفاده از این قابلیت امکان ضبط محتوای مورد علاقه کاربر و مشاهده آن در زمان مناسب میسر می‌شود. همچنین، در صورت پخش دو برنامه جذاب از تلویزیون، قابلیت ضبط یکی از برنامه‌ها و تماشای برنامه دیگر، برای کاربران امکان پذیر می‌گردد.

انتشار صدای واضح و شفاف، از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت خرید قسطی تلویزیون بست قلمداد می‌گردد. تعبیه دو عدد بلندگوی پر قدرت با توان خروجی 20 وات، صدایی رسا، شفاف و گیرا را در فضای مورد استفاده انتشار می‌دهد. ضمنا، اسپیکرهای ال دی ای بست از تکنولوژی Dolby Digital بهره می‌برند. 

دیگر مشخصات تلویزیون بست

مجهز به درگاه‌های ارتباطی متنوع و کاربردی، گیرنده دیجیتال و قابلیت PVR را می‌توان از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی تلویزیون ال ای دی بست برشمرد. برخورداری تلویزیون از درگاه HDMI، قابلیت اتصال تجهیزاتی نظیر سینمای خانگی، پخش کننده DVD، کنسول بازی و کامپیوتر و لپ تاپ را به دستگاه میسر ساخته است. علاوه بر این، بهره مندی از درگاه USB، اتصال لوازم جانبی مانند فلش مموری، هارد اکسترنال و دوربین عکاسی به ال ای دی را راحت و آسان نموده است.

بهره مندی دستگاه  LEDبست از گیرنده دیجیتال داخلی (DVBT2)، امکان دریافت شبکه‌های داخلی را برای کاربران فراهم آورده است. ضمنا، زاویه دید 170 درجه تلویزیون، تصاویری باکیفیت، شفاف با گستره دید عالی را به کاربر ارائه می‌دهد.

طراحی پایه‌های باکیفیت و بادوام، ثبات و ایستایی تلویزیون را بر روی سطوح مختلف به نحو مطلوب امکان پذیر ساخته است. ابعاد و اندازه مناسب ال ای دی، مانع از اشغال فضای اضافی در محل نصب دستگاه می‌شود. قابلیت PVR تلویزیون، امکان ضبط برنامه‌های زنده و جذاب را برای کاربر فراهم می‌آورد.

دارای قابلیت EPG (راهنمای الکترونیکی برنامه‌های تلویزیونی)، امکان اتصال به دیوار، دارای صفحه نمایش از نوع تخت (flat)، TTX (تلتکست)، سیستم صوتی دو کاناله، نرخ پاسخ دهی 5 میلی ثانیه و طراحی زیبا و جذاب، دیگر مشخصات خرید اقساطی تلویزیون بست را شامل می‌شود. 

نحوه خرید قسطی تلویزیون بست

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب دات کام به منظور افزایش سطح رفاه خریداران، طرح خرید اقساطی تلویزیون بست را اجرایی نموده است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این طرح به سایت ghesticlub.com مراجعه نمایند. امکان خرید نقدی تلویزیون‌های برند بست از این فروشگاه آنلاین فراهم شده است.

ناگفته نماند که قیمت مقرون به صرفه، سهل و آسان بودن فرآیند خرید و تنوع و کیفیت بالای محصولات، از مهم‌ترین مزایای خرید از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی تلویزیون بست به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

سایت لوازم خانگی دوو

سایت لوازم خانگی دوو
اگر سایت لوازم خانگی دوو را در اینترنت جست و جو کنید، می توانید راجب تاریخچه این برند مطالعه کنید، اما می توان به طور خلاصه گفت این برند حدود نیم...

خرید قسطی کولر گازی هایسنس ویژه کارمندان

خرید قسطی کولر گازی هایسنس ویژه کارمندان
یکی از کولرهای استثنایی که فروش بالایی داشته مدل هایسنس می‌باشد. برای خرید قسطی کولر گازی هایسنس به بخش سرمایشی در دسته بندی...