خرید اقساطی کولر آبی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 03:43:35

برای خرید اقساطی کولر آبی به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی کولر آبی

کولر آبی اقساطی با قیمت مناسب

خرید اقساطی کولر آبی برای کسانی که در حال حاضر با توجه به رو به گرما رفتن هوا امکان نقدی خریدن کولر را ندارند گزینه بسیار خوبی است. کولر یکی از لوازم ضروری برای فصل گرما است و هوای گرم و تابستان بدون کولر معنا ندارد. چون که کولر از وسایل ضروری برای این فصل است قسطی کلاب امکان خرید قسطی کولر آبی را فراهم کرده است.

همان طور که در زمستان برای فرار از سرما به انواع وسایل گرمایشی مانند بخاری، شومینه، پکیج و انواع وسایل گرمایشی روی می آوریم در فصل تابستان نیز مانند زمستان به وسایلی احتیاج داریم که بتوانیم از گرمای تابستان در امان بمانیم. استفاده از کولر آبی که یکی از پرمصرف ترین وسیله هایی است که در همه مکان­ ها از جمله منازل، مدارس، شرکت ­ها و مراکز تجاری و تفریحی و می­توان گفت در کل در اکثر مکان ها دیده می شود.

کولرهای آبی نیز  مانند  سایر لوازم مورد استفاده دارای معایب و محاسنی هستند. که به برخی از آنها اشاره می ­کنیم. کولر آبی به نسبت سایر وسایل سرمایشی قیمتی به مراتب مناسب تر دارند و با خرید اقساطی کولر آبی نیز باز خرید آن آسان تر و ممک

­تر می ­شود.

بازده سرما نیز در کولر های آبی بسیار بالا است. هزینه نصب و راه اندازی آن نیز بسیار راحت است. از آنجایی که در لوازم برقی مصرف برق بسیار حائز اهمیت است در کولرهای آبی مصرف برق نسبت به سایر وسایل بسیار اندک است.

از معایب کولرهای آبی هم می­ توان مصرف آب بیش از حد را گفت به خصوص در حال حاضر که کشور با مشکل کمبود آب نیز مواجه است. از دیگر معایب آن این است که کولرهای آبی در محیط هوای بیرون قرار دارند که این باعث جذب آلودگی هوای بیرون و داخل کردن آن به داخل هوای اتاق و منزل است. به خصوص در شهرهای آلوده مثل تهران این موضوع بیشتر به چشم می­ خورد.

شرایط فروش اقساطی کولر آبی

خرید اقساطی کولر آبی از قسطی کلاب برای خریدارانی که به دنبال خرید کولر آبی هستند ولی توان پرداخت مبلغ آن به صورت نقدی را ندارند به شدت توصیه می­شود. قسطی کلاب برای فروش قسطی کالاهای خود شرایط خاص و متفاوتی را به خریداران عرضه می­ کند.

خریداران برای خرید اقساطی کولر آبی احتیاجی به پرداخت پیش قسط نیستند و تنها می توانند با پرداخت قسط اول به کالای مورد نیاز خود دست پیدا کنند و قسط های خود را به صورت سه تا دوازده ماهه می توانند بپردازند که تمامی شرایطی که قسطی کلاب در نظر گرفته کاملا به نفع خریداران است. 

حتی به خاطر رفاه حال مشتریان میزان پرداخت اقساط را بین 3 تا 12 ماه متغیر نموده است و بدین گونه افراد بسیاری می توانند با این شرایط به خرید اقساطی کولر آبی بپردازند بدون اینکه در یک زمان واحد مبلغ پول بسیاری را هزینه و صرف کرده باشند.

شرایط فروش اقساطی قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از سایت ­های بسیار معتبر اینترنتی است که شرایط خرید اقلام و لوازم مورد نیاز  خریداران را فراهم  آورده است.

در حال حاضر که قیمت اجناس رو به فزونی است بیشتر مردم توان پرداخت مبلغ زیاد در یک زمان واحد را ندارند پس بنابراین، باید به صورت اقساطی و مطمئن کالای خود را تامین کنند.

به همین دلیل قسطی کلاب با توجه به شرایط توضیح داده شده این موقعیت را برای خریداران فراهم آورده است. تا به صورت آنلاین و به صورت اقساطی خرید خود را انجام دهند حتی خرید کردن به صورت آنلاین در دنیای امروز که مشغله ها بسیار زیاد است برای صرفه جویی در وقت بسیار مفید است.

شرایط خرید قسطی نیز در قسطی کلاب منحصر به فرد است و خرید اقساطی کولر آبی با توجه به شرایط گفته شده برای متقاضیان این کالا گزینه خوبی است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرفشویی پاک شوما

خرید قسطی ظرفشویی پاک شوما
برند پاکشوما برندی قدیمی و اصیل ایرانی است. برای خرید قسطی ظرفشویی پاک شوما به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی سامسونگ

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی سامسونگ
در عصر حاضر انواع متنوعی از وسایل آشپزخانه اختراع شده و هر کدام دارای کاربرد های مخصوص به خود می باشند. یکی از این وسایل که کارایی بالایی ...