خرید قسطی دوربین دیجیتال کانن

تاریخ انتشار:
1403/2/8 22:11:04

دوربین‌ها جز ابزارهای دوست داشتنی و همیشگی عکاسان می‌باشند و بسیار کاربردی طراحی شده‌اند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی دوربین دیجیتال کانن به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی دوربین دیجیتال کانن


خرید دوربین دیجیتال کانن

کانون یک شرکت موفق است که که مرکز آن در کشور ژاپن قرار دارد. این کپانی در تولید محصولات نوری و تصویری فعالیت می‌کند و از قدمت بالایی برخوردار است. کانن به تولید دوربین‌های عکس برداری و فیلم برداری و همچنین، ادوات اداری و پزشکی می‌پردازد. 

این کارخانه مشهور بیش از هشت دهه است که در این زمینه به فعالیت می‌پردازد. اولین دوربین ساخته شده توسط این کمپانی در سال 1934 به بازار عرضه شد. از جمله ویژگی‌های محصولات این کمپانی وجود کیفیت بالای آنها می‌باشد. 

اولین دوربین دیجیتالی این شرکت در سال 1984 تولید شد و پس از آن دوربین‌های حرفه‌ای و فوق حرفه‌ای آن در سرتاسر جهان ارائه شد. قابلیت خرید اقساطی دوربین دیجیتال کانن در قسطی كلاب فراهم شده است.

آیا با وجود گوشی هوشمند نیازی به خرید دوربین دیجیتال هست؟

امروزه گوشی‌های هوشمند، کار یک دوربین عکاسی را انجام می‌دهند. شاید فکر کنید که با وجود این گوشی‌های هوشمند دیگر نیازی به خرید دوربین نیست! 

اما اگر حرفه‌ای عمل کنید، متوجه می‌شوید قابلیت‌هایی در یک دوربین دیجیتال وجود دارد که در گوشی هوشمند وجود ندارد. برای مثال قابلیت زوم اپتیکال یکی از این موارد می‌باشد.

برای خریدن یک دوربین ایده‌آل باید به نکات زیادی توجه نمایید. مهمترین عامل در خرید یک دوربین، قیمت آن می‌باشد. اگر یک استفاده معمولی از دوربین دارید، باید به این عامل توجه داشته باشید.

در ادامه به برخی از عوامل كه در خرید یك دوربین دیجیتال تاثیرگذار هستند، توجه می‌كنیم. با خرید قسطی دوربین دیجیتال کانن حرفه‌ای عمل كنید!

دقت سنسور

دقت حسگر در یک دوربین بیشترین اهمیت را دارد. هیچ وقت بی تفاوت از کنار عدد مگاپیکسل نگذرید! زیرا هرچه تعداد پیکسل‌ها بیشتر باشد رزولوشن یا دقت تصویر شما بیشتر خواهد بود. 

این تفاوت هنگامی ظاهر می‌شود که بخواهید یک عکس با سایز بزرگ چاپ کنید. با خرید اقساطی دوربین دیجیتال کانن كیفیت را مقایسه نمایید.

اندازه سنسور

سنسور مکانی است که تصویر بر روی آن شکل می‌گیرد. با داشتن سنسورهای بزرگتر نور بیشتری جمع می شود و نویز تصویر کاهش می‌یابد همچنین، در سرعت عکاسی نیز تاثیر دارد. 

زیرا شاتر برای مدت کوتاه‌تری باز می‌شود و تاری عکس‌ها نیز کمتر می‌شود. پس هرچه سنسور بزرگتر باشد، نتیجه بهتر است. با قابلیت خرید قسطی دوربین دیجیتال کانن تفاوت را تجربه كنید!

لنز

برخی از لنزها قابلیت تعویض دارند و برخی غیر قابل تعویض می‌باشد. در عکاسی حرفه‌ای، بهتر است از دوربین‌هایی با لنز قابل تعویض استفاده كنید اما اگر عكاس نیستید، بهتر است تا یک لنز متصل به بدنه داشته باشید.

با این ویژگی که دامنه گسترده‌ای از فواصل کانونی را تحت پوشش خود داشته باشید. اغلب لنزها با دو عدد مشخص می شوند که یکی مربوط به کمترین فاصله کانونی و دیگری مربوط به بیشترین فاصله کانونی است. با تقسیم این دو فاصله بر هم، اندازه زوم به دست می‌آید.

لنزهای گسترده یا واید با زاویه باز نیز برای صحنه‌های گسترده به کار می‌روند. البته گستردگی آنها در حد عکاسی گروهی یا عکاسی در طول یک خیابان مناسب است. 

لنزهای نرمال نیز برای عکاسی پرتره مناسب می‌باشند. از لنزهای سوپر تله فوتو نیز برای عکاسی در استادیوم‌های ورزشی و یا حیات وحش استفاده می‌شود. با قابلیت خرید قسطی دوربین دیجیتال کانن یک عكاس حرفه‌ای شوید!

فوکوس

فوکس سبب می‌شود تا چشم بیننده به نقطه هدایت شده‌ای جلب شود و عکس به زیبایی گرفته شود. زیرا اگر فوکوس به خوبی انجام نشود، شات‌ها از بین می‌روند.

با مشخص کردن سوژه می‌توانید به سرعت و با دقتی ویژه بر روی آن فوکوس نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی دوربین دیجیتال کانن دقت را تجربه كنید!

خرید دوربین دیجیتال کانن از قسطی كلاب

برای خرید یک دوربین دیجیتالی از برند مشهور كانن به قسطی كلاب مراجعه نمایید. یكی از مزایای این فروشگاه آنلاین، امكان خرید قسطی می‌باشد. در این فروشگاه می‌توانید تا 150 میلیون تومان وام بگیرید و بین 3 تا 5 روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی دوربین دیجیتال کانن از قسطی كلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی دوربین کانن

فروش اقساطی دوربین کانن
کمپانی کانن بهترین و پرطرفدارترین دوربین‌های عکاسی جهان را دارد. برای خرید اقساطی دوربین کانن به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب...

خرید قسطي ps5

خرید قسطي ps5
جدیدترین کنسول بازی سونی با تغییرات اساسی و شگفت آور وارد بازار شده است. برای خرید اقساطي ps5 با قیمتی استثنایی به بخش بازی سرگرمی ...