خرید قسطي ps5

تاریخ انتشار:
1403/1/25 23:55:22

جدیدترین کنسول بازی سونی با تغییرات اساسی و شگفت آور وارد بازار شده است. برای خرید اقساطي ps5 با قیمتی استثنایی به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي ps5


ps5

پلی استیشن 5 از قابلیت‌ها و ویژگی‌های بی‌نظیری بهره‌مند است و نسبت پلی استیشن 4 پیشرفت‌های زیادی داشته است. قابلیت خرید اقساطي ps5 در قسطی کلاب فراهم شده است.

پردازنده اصلی

پردازنده این پلی استیشن با مدل ZEN 2 ساخت شرکت AMD می‌باشد و در فرکانس 3.5 گیگاهرتز عمل می‌کند، در حالی‌که، پلی استیشن 4 پردازنده‌ای به نام جگوار داشت که با فرکانس 1.6 گیگاهرتز عمل می‌کرد. 

به علاوه در این پردازنده با قابلیت فرکانس متغیر روبه‌رو هستید. در این پردازنده فرکانس با توجه به میزان پردازش تغییر می‌کند. یک تراشه به خصوص با نام SoC بر روی چیپ وجود دارد که به اندازه‌گیری میزان پردازش پردازنده اصلی و گرافیکی می‌پردازد و فرکانس‌ها را بر این اساس تخصیص می‌دهد.

هر چند که خود پردازنده‌ AMD نیز با داشتن تکنولوژی اسمارت شیفت، مقدار توان مصرف نشده در پردازنده اصلی را به پردازنده گرافیکی انتقال می‌دهد. با خرید قسطي ps5 تفاوت را تجربه کنید!

پردازنده گرافیکی

پردازنده گرافیکی در پلی استیشن 5 نیز ساخت شرکت AMD می‌باشد و شامل 36 واحد پردازشی می‌باشد که با فرکانسی برابر 2.23 گیگاهرتز عمل می‌کنند. حداکثر توان پردازشی نیز تا 10.28 ترافلاپس به طور فوق‌العاده‌ای کار می‌کند. 

در پلی استیشن 4 با پردازنده‌ای متفاوت روبرو بودید و تنها قادر بود تا با 1.84 ترافلاپس عمل کند و تنها دارای 18 واحد کنترلی بود که با فرکانس 800 مگاهرتز عمل می‌کرد.

به این صورت که در پلی استیشن جدید پردازنده اختصاصی از نوع سفارشی RDNA 2 می‌باشد در حالی که در پلی استیشن 4 این پردازنده از نوع سفارشی GCN بود. با خرید قسطي ps5 تجربه بازی خود را لذت‌بخش نمایید.

حافظه

حافظه پلی استیشن 5 با ظرفیت 16 گیگابایت از رم GDDR6 برخوردار است و گذرگاه 256 بیتی دارد. این رم نسبت به پلی استیشن 4 که تنها 8 گیگابایت رم داشت، دو برابر شده است.

البته این گذرگاه نیز 256 بیتی می‌باشد. همچنین پهنای باند حافظه نیز به مراتب سرعت بالاتری نسبت به مدل قبلی خود یافته است و 488 گیگابایت بر ثانیه سرعت دارد. این پهنای باند در پلی استیشن 4 دارای سرعت 176 گیگابایت بر ثانیه بود.

ظرفیت ذخیره سازی داخلی نیز بهبود فوق‌العادهای یافته است. پلی استیشن 5 با 825 مگابایت در مقابل پلی استیشن 4 با 500 گیگابایت هارد دیسک به دستگاهی با راندمان بهتر تبدیل شده است. با خرید اقساطي ps5 کیفیت در بازی را تجربه کنید!

سرعت، پشتیبانی و تجربه صوتی

سرعت ورودی خروجی نیز به مراتب بهتر شده است و برای داده‌های خام با سرعت 5 گیگابایت بر ثانیه و برای داده‌های فشرده بین 8 تا 9 گیگابایت بر ثانیه است. 

یک اسلات تخصصی نیز به جهت ارتقای ذخیره سازی در این پلی استیشن تعبیه شده است. این پلی استیشن نیز مانند پلی استیشن 4 از پشتیبانی از هارددیسک USB پشتیبانی می‌کند و همچنین علاوه بر درایو بلوری و UHD، 4K را نیز ساپورت می‌کند. 

در پلی استیشن 5 با موتور تمپست مواجه هستیم که با پشتیبانی از منابع صوتی متنوع به شبیه‌سازی موقعیت می‌پردازد. این موتور یک واحد باز طراحی شده از پردازشگر است که از کش استفاده نمی‌کند. با خرید قسطي ps5 کیفیت صدا را احساس کنید!

خرید قسطی ps5

در صورتی که دوست دارید تا این وسیله سرگرمی با قابلیت‌های فوق العاده را تهیه فرمایید، می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از مزایای این فروشگاه آنلاین در ارائه کالاهای دیجیتال به ایرانیان عزیز بهره‌مند شوید.

ناگفته نماند که این امکان را دارید که حتی تا 150 میلیون وام اقساط بگیرید و طی 3 تا 5 روز آینده کالای خود را به صورت قسطی خریداری فرمایید. در ضمن این قابلیت وجود دارد تا بتوانید از چهار شرکت متفاوت صنعت و معدن، بای‌چک، فرازاندیشان و پارسیان وام دریافت نمایید.

 حتی می‌توانید برای کالاهای ناموجود نیز سفارش خرید دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي ps5 از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps5 دیجیتال با سفته

خرید اقساطی ps5 دیجیتال با سفته
پلی استیشن 5 یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی دنیا است که فروش بالایی را در تمامی کشورها داشته است. برای خرید اقساطی ps5 دیجیتال با...

خرید اقساطی PS4 بدون چک

خرید اقساطی PS4 بدون چک
امروزه خرید کنسول بازی نیازمند پرداخت هزینه بسیار گزافی است. اگر شما تمایل به خرید اقساطی PS4 بدون چک دارید به بخش...