خرید قسطی گوشی s22 ultra سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/14 21:33:11

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s22 ultra سفته ای به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی s22 ultra سفته ای


گوشی S22 Ultra

درعصر فناوری و ارتباطات، گوشی‌های هوشمند به یک عضو جدا ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند و ما دائماً به دنبال جدیدترین و بهترین مدل‌ها هستیم. سامسونگ گلکسی S22 Ultra، پرچمدار کمپانی سامسونگ، با ارائه امکانات و قابلیت‌های فوق‌العاده و طراحی چشم‌نواز، نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند. این کالای دیجیتال که در دو نسخه نقدی و اقساطی در قسطی کلاب به شما عزیزان ارائه می‌شود، تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای گوشی‌های هوشمند را به ارمغان می‌آورد. در ادامه سعی داریم به مزایای خرید قسطی گوشی S22 Ultra و بررسی مشخصات فنی این کالای دیجیتال بپردازیم.

مشخصات فنی گوشی S22 Ultra

گوشی گلکسی S22 Ultra سامسونگ، تلفیقی از قدرت و زیبایی است. در ادامه به بررسی مشخصات فنی و قیمت گوشی S22 اولترا می‌‌پردازیم. امیدواریم تا بتوانیم به شما در انتخاب و تهیه آسان بهترین گوشی سامسونگ کمک کرده باشیم. با خرید اقساطی گوشی s22 ultra از قسطی کلاب یک خرید پر سود را تجربه کنید.

طراحی جسورانه بهترین گوشی سامسونگ

گوشی S22 Ultra با ظاهری شیک و مدرن، در نگاه اول هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. بدنه‌ی شیشه‌ای و فلزی این گوشی، جدا از مقاومت دستگاه در برابر ضربه و خط و خش، حس لوکس بودن را به شما القا می‌کند.

صفحه نمایش

S22 Ultra مجهز به یک صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح 1440 در 3088 پیکسل است و از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز، تصاویری روان و با کیفیت را به نمایش می‌گذارد. گویی با هر لمس، دنیایی از رنگ‌ها و جزئیات در مقابل چشمان شما زنده می‌شود. برای خرید قسطی گوشی s22 ultra به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین

یکی از عوامل موثر بر قیمت گوشی S22 اولترا دوربین قدرتمند آن است. این گوشی با دارا بودن دوربین‌های قدرتمند چهارگانه و لنزهای زوم اپتیکال، عکاسی و فیلمبرداری را به سطحی جدید ارتقا می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8 است و از یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسل با زاویه 120 درجه و دو دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 و 10 برابر نیز بهره می‌برد. همچنین دوربین این کالای دیجیتال قدرتمند دارای قابلیت عکاسی HDR خودکار و فیلمبرداری با استاندارد HDR10+ است.

دوربین سلفی

دوربین سلفی این گوشی پرچمدار سامسونگ با رزولوشن 40 مگاپیکسلی خود، به شما امکان می‌دهد تا عکس‌های خود را با جزئیات دقیق و وضوح بیشتر ثبت کنید. دوربین سلفیS22 Ultra  از فوکوس خودکار و حالت‌های مختلف عکاسی مانند پرتره، بوکه و اسلوموشن نیز پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطی گوشی s22 ultra از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

عملکرد

S22 Ultra از تراشه قدرتمند هشت هسته‌ای Snapdragon 8 Gen 1 (چهار نانومتری) برخوردار است. این کالای دیجیتال قدرتمند، در 4 حافظه‌ی زیر عرضه می‌شود:

رم (RAM)حافظه داخلی
8 گیگابایت128 گیگابایت
12 گیگابایت256 گیگابایت
12 گیگابایت512 گیگابایت
12 گیگابایت1 ترابایت

باتری

S22 Ultra مجهز به یک باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی، می‌تواند به سرعت شارژ شود. همچنین این گوشی قابلیت شارژ بی‌سیم 15 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 واتی را دارد. برای خرید قسطی گوشی s22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

S Pen سامسونگ: فراتر از یک قلم

یکی از ویژگی‌های برجسته گوشی S22 Ultra سامسونگ، پشتیبانی از قلم S Pen است. این قلم قابلیت انجام کارهای مختلفی مانند: یادداشت برداری، طراحی و ویرایش عکس را فراهم می‌کند. S Pen دقت و سرعت بالایی دارد و حس کار با خودکار و کاغذ را به شما القا می‌کند.

قابلیت‌های قلم S Pen

یادداشت برداری

می‌توانید با استفاده از S Pen، به راحتی روی گوشی خود یادداشت برداری کنید. این قلم به شما امکان می‌دهد تا با دستخط خود بنویسید و همچنین می‌توانید از قابلیت‌های مختلفی مانند رسم اشکال، اضافه کردن متن و هایلایت کردن متن استفاده کنید

طراحی

قلم S Pen گوشی S22 Ultra سامسونگ، ابزاری ایده‌آل برای طراحی و نقاشی است. با استفاده از این قلم می‌توانید طرح‌ها و نقاشی‌های خلاقانه‌ای را روی گوشی خود ایجاد کنید.

ویرایش عکس

S Pen به شما امکان می‌دهد تا عکس‌های خود را به طور دقیق و با جزئیات ویرایش کنید و همچنین می‌توانید متن و اشکال مختلفی را به عکس‌ها اضافه کنید.

قیمت

قیمت گوشی S22 اولترا بسته به حافظه داخلی و رم آن قابل تغییر است. این کالای دیجیتال با قیمت 1199 دلار برای مدل پایه، 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت در بازارهای جهانی عرضه شد.

رویای پرچمدار به واقعیت تبدیل می‌شود!

سامسونگ گلکسی S22 Ultra، این پرچمدار جذاب سامسونگ، با امکانات و قابلیت‌های خیره‌کننده، نظرها را به خود جلب کرده است. اما قیمت بالا، مانع خرید بسیاری از افراد می‌شود. با خرید اقساطی گوشی s22 ultra از قسطی کلاب، رؤیای داشتن این گوشی به واقعیت تبدیل می‌شود. شما می‌توانید از مزایای متعددی مانند: تنوع در روش‌های پرداخت، پیش‌پرداخت کم، مراحل خرید آسان، ارسال سریع و مطمئن و همچنین ضمانت اصالت کالا بهره‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی واچ 5 از قسطی کلاب

خرید قسطی گلکسی واچ 5 از قسطی کلاب
جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ با نام گلکسی واچ 5 روانه بازار شد. برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی ایفون x

خرید اقساطی گوشی ایفون x
کمپانی اپل تاکنون محصولات بی‌نظیری را روانه بازار کرده است و در سراسر دنیا طرفداران وفاداری دارد. اگر قصد خرید اقساطی گوشی ایفون x را دارید...