خرید موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite

تاریخ انتشار:
1403/2/6 15:10:56

یکی از زیباترین و پر کاربردترین گوشی‌های شیائومی Mi Note 10 Lite نام دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite


گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite

این پرچمدار شرکت شیائومی در سال 2020 معرفی و روانه بازار شد. ابعادی برابر با 157.8 در 74.2 در 9.7 میلی متر مکعب و وزنی برابر با 208 گرم دارد. جلو و پشت این گجت از جنس شیشه گوریلاگلس 5 و فریم‌ها از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند.

گوشه‌های این دستگاه حالت خمیده‌‌ای دارد. به علاوه، این گوشی قادر است تا از دو سیم کارت نانو استفاده کند. با خرید اقساطی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite در کارهای خود سرعت بخشید!

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش این دستگاه هوشمند از نوع آمولد است و به صورت لمسی خازنی است. این گوشی، صفحه 6.47 اینچی دارد و قادر است تا 16 میلیون رنگ واقعی را به نمایش بگذارد. 

نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی در حدود 87088 درصد است. همچنین، رزولوشن آن نیز 1080*2340 پیکسل می‌باشد. به این صورت تراکم پیکسلی آن 398 پیکسل در هر اینچ است. این گوشی از نسخه اندروید 10 و رابطه کاربری MIUI 11 برخوردار می‌باشد.

مشخصات سخت افزاری

تراشه هشت نانومتری موجود در این دستگاه از نوع کوالکوم می‌باشد. پردازنده اصلی هشت هسته‌ای و از نوع اسنپدراگون 730 جی می باشد که 4 هسته آن از نوع کریو گلد و چهار هسته آن از نوع سیلور کریو می‌باشد و در محدوده 1.8 تا 2.2 گیگاهرتز عمل می‌کند. همچنین، پردازنده گرافیکی نیز از نوع آدرنو 618 می‌باشد. با خرید قسطی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite سرعت و دقت را تجربه کنید!

مشخصات حافظه

این گجت هوشمند در سه نسخه متفاوت تولید شده است.در یک نسخه دارای رم 6 با حافظه 64 گیگابایتی است و در دو نسخه دیگر از حافظه های 128 گیگابایت بهره‌مند است که در یکی میزان رم 6 گیگابایت و در دیگری مقدار 8 گیگابایت است. حافظه نیز از نوع UFS 2.1 می‌باشد. متاسفانه این گوشی فاقد درگاه حافظه است.

دوربین‌های چهارگانه

دوربین اصلی یک دوربین 64 مگاپیکسلی از نوع لنز واید است که قادر است به فوکوس خودکار و تشخیص فاز بپردازد. در کنار این دوربین، از یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق بهره‌مند می‌باشیم.

همچنین قادر است تا با کیفیت 1080 پیکسل و 30 فریم در هر ثانیه و یا کیفیت 2160 پیکسل او سرعت 30 فریم بر حسب ثانیه به فیلم برداری بپردازد. 

به علاوه، دارای فلش ال ای دی است و قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR را نیز دارا می‌باشد. دوربین سلفی نیز، یک دوربین 16 مگاپیکسلی از نوع واید یا گسترده است. با خرید قسطی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite هنرمندانه فیلم برداری کنید!

مشخصات صوتی

این گوشی دارای یک جک 3.5 میلی متری صدا است که به صورت 24 بیتی است و قادر است تا با سرعت 192 کیلوهرتز عمل ‌کند. با خرید اقساطی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite کیفیت صدا را تجربه کنید!

قابلیت اتصال

این دستگاه هوشمند قادر است تا با اتصال وای‌فای، بلوتوث، هات اسپات و GPS متصل شود و همچنین دارای رادیو اف ام است. به علاوه، قابلیت اتصال به USB نوع سی را نیز دارا می‌باشد. با خرید اقساطی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite همیشه متصل بمانید!

باتری قدرتمند

یکی از ویژگی‌های ارزشمند این گوشی هوشمند وجود یک باتری قدرتمند و غیر قابل تعویض از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری با ظرفیت 5260 میلی آمپر ساعت عمل می‌کند. همچنین، از یک شارژر سریع 30 واتی، برخوردار است.

خرید گوشی شیائومی

در صورتی که علاقه‌مند به خرید این دستگاه می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فوق‌العاده این فروشگاه ایرانی که به منظور فراهم کردن کردن کالاهای دیجیتالی مورد نیاز ایرانیان فعالیت می‌کند، برخوردار شوید. 

در صورت نیاز به اقساط می‌توانید به یکی از چهار روش موجود در این این فروشگاه، وام بگیرید و پس از 3 الی 5 روز، کالای مورد نیاز خود را دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل شیائومی نوت 8

خرید اقساطی موبایل شیائومی نوت 8
پرفروش‌ترین گوشی شیائومی در سال گذشته مدل نوت 8 بود که در ایران نیز خواهان بسیاری داشت. برای خرید اقساطی موبایل شیائومی نوت 8...

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 9
برند شیائومی جز بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای چینی است که با مد نظر نگرفتن از چینی بودن آن، می‌توان این برند را بسیار موفق دانست. برای ...