فروش اقساطی دوربین کانن

تاریخ انتشار:
1403/2/22 12:30:42

کمپانی کانن بهترین و پرطرفدارترین دوربین‌های عکاسی جهان را دارد. برای خرید اقساطی دوربین کانن به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی دوربین کانن


خرید دوربین کانن

کانن شهرتی جهانی در تولید دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری دارد. در ادامه به معرفی یکی از محصولات این کمپانی می‌پردازیم. این دوربین دارای ویژگی‌هایی است که مناسب برای شرایط متفاوت نورپردازی است. 

همچنین، قادر است تا با امکانات پردازشی فوق‌العاده نویز را به حداقل خود برسانند. طراحی مناسبی دارد و از قابلیت‌ها و امکاناتی مناسب بهره‌مند است. با خرید قسطی دوربین کانن لبخند رضایت بر چهره داشته باشید.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS M200  

این دوربین برند کانن در رنگ مشکی تولید شده است و شرکتی ایده‌آل آن را گارانتی می‌کند. این دوربین دارای ابعادی برابر با 35*67*107 میلی‌متر مکعب و وزنی در حدود 302 گرم است. جنس بدنه آن پلاستیکی است. شرایط خرید اقساطی دوربین کانن در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات حسگر تصویر

محدوده دقت حسگر این دستگاه 20 مگاپیکسل و بیشتر می‌باشد و حسگر آن از نوع CMOS است. همچنین دارای قابلیت برش قاب یا قطع حسگر می‌باشد و دقت موثر حسگر 24 مگاپیکسل است. 

دارای سه نسبت ابعاد مختلف 1:1, 4:3, 16:9 در عکس است. همچنین از فرمت غیر فشرده عکس‌ یا RAW پشتیبانی می‌کند. یک پردازشگر به نام DIGIC7 دارد.

مشخصات لنز

لنز در محدوده زوم با 3 برابر بزرگنمایی دارد و فاصله کانونی آن بین 22 تا 40 میلی‌متر است. محدوده دیافراگم بین F3.5 - F6.3 می‌باشد. دارای لرزشگیر تصویر فوکوس خودکار است، ولی از فوکوس دستی برخوردار نمی‌باشد. جبران نوردهی در محدوده منفی تا مثبت 3 انجام می‌شود. این دوربین، فاقد زوم اپتیکال در حین فیلم‌برداری است.

مشخصات فیلم‌برداری

کیفیت فیلم‌ها به صورت Full HD می‌باشد. حداکثر سرعت آن نیز برابر 60 فریم بر ثانیه است. فرمت فیلم‌ها به صورت MPEG-4 ,H.264 می‌باشد. همچنین ضبط صدای استریو دارد. با خرید قسطی دوربین کانن هنرمندانه فیلم‌برداری کنید.

مشخصات عکاسی

حداکثر سرعت شاتر برابر 1/4000 ثانیه است و حداقل سرعت شاتر 30 ثانیه می‌باشد. دارای زمان سنج خودکار است. دارای حداقل حساسیت 100 می‌باشد. ایزو بین 100 تا 25600 است. 

عکاسی پشت سر هم به صورت 6.1 فریم بر ثانیه است. دارای فلش می‌باشد. اما فاقد تکنولوژی‌هایی مثل تشخیص چهره و یا تشخیص لبخند است. با خرید اقساطی دوربین کانن عکس‌هایی ویژه بگیرید.

مشخصات صفحه نمایش

تکنولوژی صفحه نمایش به صورت TFT و LCD می‌باشد. سایز این شات 3 اینچ می‌باشد. فاقد صفحه نمایش جلو و چشمی است. از قابلیت تصویر زنده یا لایو ویو پشتیبانی می‌کند، ولی فاقد صفحه نمایش لمسی است.

انواع ورودی، خروجی و امکانات

دارای خروجی‌های hdmi و usb است. اما فاقد خروجی تلویزیون می‌باشد. قابلیت هوشمند ندارد. از کارت‌های حافظه با مدل‌های ‏SD ,SDHC ,SDXC پشتیبانی می‌کند، ولی حافظه داخلی ندارد. دارای اسپیکر و میکروفون داخلی است. 

همچنین، از تکنولوژی بی‌سیم نیز برخوردار است. نوع تکنولوژی بی‌سیم به صورت وای فای، NFC و بلوتوث می‌باشد. از یک باتری لیتیوم یونی با مشخصات LP-E12 برخوردار است.

لنز 15-45 میلی‌متر  IS STM

این لنز دارای زوم استاندارد چندکاره است. فاصله کانونی آن نیز در محدوده 24 تا 2 میلی‌متر می‌باشد. علاوه بر این با وجود سه مولفه کروی شکل، تحریف و ناهنجاری‌های موجود در کل دامنه زوم را کنترل می‌کند. 

همچنین از یک لرزشگیر اپتیکال برخوردار است که در تصویر برداری دستی، اثر لرزش را تا 3.5 توقف کم می‌کند. همچنین، یک موتور پله‌ای STM نیز وجود دارد که سبب می‌شود تا فوکوس خودکار، بدون نویز و پرسرعت عمل کند. با خرید اقساطی دوربین کانن یک لنز فوق‌العاده هدیه بگیرید.

خرید دوربین کانن

اگر از افراد علاقه‌مند به عکاسی هستید و می‌خواهید حرفه‌ای عمل کنید، می‌توانید این مدل را خریداری نمایید. به شما توصیه می‌کنیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید.

در این فروشگاه می‌توانید از خدمات اقساطی کالا استفاده نمایید و 3 تا 5 روز بعد کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی دوربین کانن از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی ps4 با سفته

خرید قسطی کنسول بازی ps4 با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی کنسول بازی ps4 با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب...

فروش PS5

فروش PS5
کنسول بازی PS5 یکی از بهترین و برترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد که بیشترین طرفدار را دارد. به زودی خرید نقدی یا اقساطی PS5 در بخش...