خرید نقدی سرویس چینی مقصود

تاریخ انتشار:
1403/1/31 20:19:46

سرویس چینی زیبایی سفره و میز غذاخوری شما است. اگر شما دوست دارید که زیباترین سرویس چینی ایرانی را در اختیار داشته باشید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی سرویس چینی مقصود


سرویس چینی مقصود

در خرید یک سرویس چینی، باید به عوامل متعددی توجه داشت. برای مثال تعداد سرویس نشان می‌دهد که شما ظرفیت پذیرایی از چند نفر مهمان را خواهید داشت. 

پس در خرید سرویس‌های چینی حتما به تعداد پارچه‌های آنها توجه نمایید. بیشتر سرویس‌ها دارای اقلامی مثل سوپ خوری، سالاد خوری، دیس، بشقاب‌های خورشت خوری، غذاخوری و میوه خوری، قوری، فنجان، نعلبکی، چای خوری، قندان، نمکپاش، سس خوری و در برخی از سرویس‌ها گلدان، جای حلقه و جای دستمال کاغذی می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی مقصود یک کالای صادراتی و درجه یک در خانه داشته باشید!

زیبایی و کیفیت نیز از عواملی هستند که حرف اول را در خرید این ظروف خواهند داشت. نقش و نگار و مدل نیز، بسیار مهم است. سرویس‌های چینی باید طوری باشند که استفاده از آنها لذت بخش و راحت باشد.

رنگ محصول به علت ست شدن با سایر لوازم خانگی دیگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قیمت نیز از جمله عواملی است که باید در خرید کردن به آن توجه کنید. همچنین، برند مورد استفاده نیز مهم است. با خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی مقصود از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت نمایید.

یکی از افتخارات ایرانیان آن است که از سرویس‌های چینی داخلی استفاده می‌‌کنند تا علاوه بر حمایت از تولیدات با کیفیت از ذوق و سلیقه و هنر ایرانی بهره مند شوند. 

گارانتی نیز، به عنوان یکی از عوامل مهم در خرید ظروف چینی است. زیرا در صورت آسیب دیدن و شکستن می‌توانید به راحتی به شرکت عرضه کننده مراجعه کنید و تکه آسیب‌دیده را خریداری نمایید.

از دیگر عوامل مهم در خرید چینی قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و قابلیت استفاده در مایکروویو می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی مقصود نگران گارانتی و یافت نشدن قطعه شکسته شده خود نخواهید بود!

در ایران کارخانه‌های زیادی وجود دارد که به تولید ظروف چینی می‌پردازند. برای مثال، کارخانه‌هایی مثل چینی مقصود، چینی پردیس، چینی زرین، چینی توس و دیگر کارخانجات توانسته‌اند تا علاوه بر داشتن بازار فروش خوب در داخل، در خاورمیانه و حتی بازارهای سرتاسر دنیا جایگاه مناسبی داشته باشند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی مقصود در قسطی کلاب فراهم شده است.

در میان این کارخانه‌ها، کارخانه چینی مقصود که بیشتر به صادرات چینی‌های باکیفیت خود می‌پردازد، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. یکی از محصولات مقرون به صرفه این کارخانه، سرویس‌های چینی 26 پارچه می‌باشد که دارای اقلام پرکاربردی مثل 6 کاسه کوچک، 6 بشقاب غذاخوری، 6 بشقاب خورشت‌خوری، 6 بشقاب میوه‌خوری، یک عدد دیس و یک عدد کاسه بزرگ می‌باشد.

این اقلام از جمله ضروری‌ترین و پرکاربردترین اقلام یک سرویس چینی است و در هر خانه‌ای با مصرف زیاد همراه است. بیشتر این چینی‌ها دارای طراحی گرد و یا چهارگوش هستند. تنوع زیادی دارند و در ترکیب رنگ‌های سفید به همراه طیف گسترده از دیگر رنگ‌ها، تولید می‌شوند. 

برای مثال می‌توان از طرح‌های روشنک، اودیسه چینی، آلیس، آناستازیا، شاد، نیلوفر، هلنا، شمل، چایسون، وصال، استیما، سینره و هلنا نام برد. با خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی مقصود تمامی ظروف کاربردی و به اصطلاح، تودستی خود را تهیه نمایید!

خرید سرویس چینی مقصود

برای خرید این سرویس باکیفیت ایرانی به فروشگاه معتبر قسطی کلاب مراجعه فرمایید. می‌توانید اقدام به گرفتن وام کنید و سه تا پنج روز بعد، به صورت اقساطی خرید نمایید. 

نکته قابل اهمیت این است که حتی برای کالاهای ناموجود نیز می‌توانید درخواست وام نمایید و به هر یک از روش‌های اعتبار اقساط توسط لیزینگ فراز‌اندیشان، لیزینگ پارسیان، لیزینگ صنعت و معدن و یا بای‌چک، اقدام به اتخاذ وام نمایید.

پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی مقصود از قسطی کلاب می‌باشد. همین حالا، این سرویس محبوب و کاربردی را سفارش دهید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال و فریزر اسنوا

خرید اقساطی یخچال و فریزر اسنوا
برند اسنوا جز برترین برندهای ایرانی می‌باشد که سبد محصولاتی کاملی دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت...

خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا چکی

خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا چکی
برند اسنوا برندی موفق و پیشرو در صنعت لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا چکی به دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...