خرید مانیتور ایسوس قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/7 00:29:23

برند ایسوس نیازی به معرفی ندارد و کمتر کسی است که نام پر آوازه برند ایسوس را نشنیده باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی مانیتور ایسوس دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید مانیتور ایسوس قسطی


کدام مانیتور ASUS برای شما مناسب است؟ 

پس از انتخاب پردازنده‌ پرسرعت، کارت گرافیکی زیبا، مقدار زیادی حافظه رم و فضای ذخیره سازی هارد دیسک، پورت‌های مورد نیاز، لوازم جانبی مثل ماوس و کیبورد و تعدادی بلندگو، باید یک مورد مهم دیگر را نیز خریداری کنید که همان مانیتور می‌باشد. 

خریداری یک مانیتور مناسب وابسته به شناخت نیازهای شما دارد. اندازه صفحه نمایش، نوع پنل، زاویه دید، حداکثر وضوح، نرخ تازه‌سازی، تولید رنگ، پورت‌های رابط و نوع مات یا براق بودن صفحه نمایش همه نقش می‌پذیرند. خرید اقساطی مانیتور ایسوس را در قسطی کلاب تجربه کنید.

یک عکاس حرفه‌ای یا ویرایشگر عکس ممکن است تا یک مانیتور بزرگ IPS، صفحه نمایش 27 اینچ، و نوع مات و پشتیبانی رنگ sRGB را انتخاب کند. یک گیمر ممکن است مسیری متفاوت بپیماید و مانیتوری 24 اینچی با سرعت تازه سازی بالا انتخاب کند. کسی که در فضای کم‌جا قرار دارد ممکن است به یک مانیتور فوق‌العاده نازک و یک میز کوچک نیاز داشته باشد. 

خوشبختانه، ایسوس مانیتورهای متنوعی دارد که با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان مختلف می‌باشد. با خرید اقساطی مانیتور ایسوس عکس‎‌هایی به طور کامل حرفه‌ای داشته باشید. 

تعریف نرخ تازه‌سازی صفحه 

نرخ تازه‌سازی به تعداد تصاویری که یک صفحه نمایش در یک ثانیه می‌تواند ارائه دهد، اشاره می‌کند و با نرخ فریم یا FPS مطابقت دارد که تعداد فریم‌هایی است که یک بازی می‌تواند در یک ثانیه اختصاص دهد.

بنابراین، برای دیدن فریمرهای بالای 60 سال، به نرخ تجدید بالای 60 نیاز خواهید داشت و اینجا است که مانیتورهای 144 هرتز وارد می‌شوند. نرخ تازه سازی استاندارد برای اکثر نمایشگرها 60 هرتز است که بسیار بالاتر از بیشتر محتوای تلویزیون و فیلم بوده و هدف بیشتر محتوا بازی می‌باشد.

اولین نمایشگرهای 120 و 144 هرتزی نشان دادند که حتی فریم‌های بالاتر نیز می‌توانند تجربه بهتری را ارائه دهند. با خرید اقساطی مانیتور ایسوس از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سری ProArt 

مانیتورهای سری ASUS ProArt برای متخصصانی طراحی شده‌اند که نیاز به زاویه دید گسترده، وضوح تصویر بالا، رنگ‌های گسترده‌تر و دقت رنگ در زندگی دارند. سری ProArt دارای مقیاس مجازی QuickFit است. 

مقیاس مجازی QuickFit به شما توانایی می‌دهد تا پیش از چاپ، عکس‌ها و اسناد را بر روی صفحه نمایش، در اندازه واقعیشان، پیش نمایش نمایید. مقیاس مجازی QuickFit از طریق کلید داغ مانیتور فعال می‌شود و به عنوان یک راهنمای مفید برای مشاهده دقیق و ویرایش دقیق عکس‌ها در اندازه بومی خود سرویس می‌دهد. 

همه مانیتورهای سری ProArt دارای ضمانت Zero Bright Dot هستند که یک سرویس اضافی علاوه بر ضمانت سه ساله مانیتور استاندارد ایسوس است. اگر صفحه نمایش انتخابی شما حتی یک نقطه روشن یا پیکسل مرده دارد، ASUS آن واحد را تعمیر یا جایگزین می‌کند. گزینه خرید اقساطی مانیتور ایسوس در قسطی کلاب فراهم شده است. 

سری فوق‌العاده باریک Designo MX 

این سری مانیتورهایی با مشخصات بسیار باریک و شیشه‌های لبه به لبه دارد. از نظر ظاهری و عملکرد بسیار خیره کننده است. این سری یک طراحی ارگونومیک، ظاهری شیک و وضوح تصویری بالا ارائه می‌دهد. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایسوس صفحه‌ای خاص و مدرن داشته باشید و از زیبایی و دقت موجود در طراحی نمایشگر لذت ببرید.

سری بازی VG

سری بازی ASUS VG  بر روی نرخ تازه سازی و زمان پاسخگویی تمرکز دارد تا از عملکرد سریع بازی‌های رایانه‌ای جلوگیری کند. هم‌چنین، گیمرهای PC قادر به استفاده از حالت سه بعدی بازی‌های جدیدتر برای کسب تجارب همه‌ جانبه می‌باشند. با خرید اقساطی مانیتور ایسوس در دنیای بازی به رقابت بپردازید.

سری VS Slim Line

اگر به دنبال چیزی فانتزی نیستید و فقط به یک مانیتور قابل اعتماد نیاز دارید که بتواند محتوای 1080p HD را به صورت اصلی نمایش دهد، این سری برایتان مناسب است. با خرید اقساطی مانیتور ایسوس صفحه‌ای قابل اعتماد را تماشا کنید. 

خرید مانیتور ایسوس قسطی 

سایت قسطی‌کلاب، سایتی بی‌نظیر در ارایه کالا به صورت نقد و اقساط به مشتریان می‌باشد و این امکان را دارید تا با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایسوس از سایت قسطی کلاب، خریدی آسان، اطمینان‌آور، لذت‌بخش و بی‌دغدغه داشته باشید. 

چون قسطی کلاب شرایط منحصر به فردی برای مشتریان خود دارد تا آنها بدون دغدغه خاطر و با توجه به توان مالیشان اقدام به خرید کالا نمایند. مانیتور ایسوس یک محصول باکیفیت و مقرون به صرفه است که قسطی کلاب توانایی تهیه و ارسال مطمئن آن را خواهد داشت. همین حالا با خرید اقساطی مانیتور ایسوس رویای دیدنی خود را محقق سازید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ
اگر قصد خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید قسطی گوشی mi 11 اولترا شیائومی

خرید قسطی گوشی mi 11 اولترا شیائومی
کمپانی شیائومی در سال 2020 بهترین دوربین‌ها‌ را در گوشی‌های خود تعبیه کرده و کیفیت محصولات خود را به شدت بالا برده است. اگر علاقه‌مند به...