خرید هدفون سامسونگ قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/9 08:44:05

آیا تا به حال از هدفون‌های استثنایی سامسونگ استفاده کرده‌اید؟ اگر جواب شما مثبت باشد به طور حتم از کیفیت و زیبایی آن لذت برده‌اید. برای خرید اقساطی هدفون سامسونگ با مراجعه به بخش کالای دیجیتال، سایت قسطی کلاب از خرید مقرون به صرفه خود لذت ببرید.


خرید هدفون سامسونگ قسطی


بهترین هدفون‌های سامسونگ در سال 2020 

در این‌ مقاله دو مدل برتر هدفون‌های سامسونگ معرفی می‌شود. سامسونگ برندی بزرگ است که هدفون‌هایی زیبا به همراه بسته‌بندی خاص را برای استفاده روزمره فراهم کرده است. در سابق هدفون‌های سامسونگ از انتخاب بیشتری برخوردار بودند و در حال حاضر هدفون‌های بی‌سیم، بهترین انتخاب خواهند بود. با خرید اقساطی هدفون سامسونگ از سایت قسطی کلاب، تجربه‌ای شیرین در خرید اینترنتی داشته باشید. 

جوانه‌های گلکسی سامسونگ 

آن‌ها دارای هدفون‌های بی‌سیم گرد هستند، راحت می‌باشند و در آن‌ها حس خوبی دارید و همچنین به راحتی قابل حمل‌ می‌باشند. ویژگی‌های صوتی متعادل و خنثای آن‌ها برای طیف گسترده‌ای از ژانرهای موسیقی مناسب است، هم‌چنین باتری آن‌ها از نظر طول مدت استفاده، بعد از یک بار شارژ کردن خوب است. 

آن‌ها مقدار مناسبی از نویز محیط را حذف می‌کنند و خیلی کم نشت می‌دهند، برای استفاده در دفتر کار و در ارتباط مناسب هستند. متاسفانه، طرح کنترل پیش فرضشان محدود است و در دستگاه‌های فاقد Android، قابلیت تغییر وجود ندارد. با استفاده زیاد، در زمان تماشای فیلمهای YouTube در iOS و Android، تاخیر قابل توجهی دارند. با خرید اقساطی هدفون سامسونگ صاحب این کالای بی‌نظیر شوید. 

ورزش و تناسب اندام برای ورزش‌کردن، عالی هستند. طراحی جوانه کوچک آن‌ها به زیبایی در گوش‌ها قرار می‌گیرد و در طول فعالیتهای بدنی ظاهر نمی‌شود. درون گوش‌ها، گرما ایجاد نمی‌کنند، بنابراین نباید هنگام پوشیدن آن‌ها بیش از حد معمول عرق کنید. آن‌ها مانند مدل‌های قبلی، حافظه داخلی ندارند. با خرید اقساطی هدفون سامسونگ یک کالای ارزشمند برای رسیدن به تناسب اندامتان را خریداری نمایید. 

Samsung Galaxy Buds یا جوانه‌های سامسونگ گلکسی 

این مدل، بهترین مدل جوانه‌ای یا بودزی سامسونگ است که قیمت مناسبی دارد، شیک و راحت و قابل حمل است و عملکرد خوبی دارد. مشخصات صوتی آن بی‌نظیر است و به طیف وسیعی از ژانرهای موسیقی تعادل می‌بخشد. برخی افراد آنها را کمی کم‌نور می‌یابند ولی می‌توانید در برنامه‌، از تنظیمات EQ همراه خود استفاده کنید تا در صورت لزوم نور اضافه کنید.

با هر بار شارژ، بیشتر از سیزده ساعت کار می‌کنند و از شارژر بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌نمایند. اگرچه کیفیت ساختشان خوب است، ولی با مدل‌های مشابه طراحی شده از برند‌های دیگر به طور کامل سازگار نیستند. 

کنترل‌های حساس به لمس آن‌ها نیز به راحتی استفاده نمی‌شوند و نمی‌توانید به طور پیش فرض میزان صدا را تغییر دهید. اگر کاربر اندروید هستید و ترجیح می دهید چند دلار صرفه جویی کنید، نسل قدیمی سامسونگ بودز را بخرید، باتری آن‌ها طولانی مدت نیست، ولی با یک بار شارژ بیش از هفت ساعت کار می‌کند. با این وجود، برنامه همراه آنها در iOS کار نمی‌کند، بنابراین نمی‌توانید کنترل و یا مشخصات صوتی آنها را بر روی iPhone تنظیم کنید. 

ویژگی‌های فعال 

سامسونگ هدفون‌هایی با بسیاری از ویژگی‌های فعال تولید کرده است، مانند پشتیبانی بلوتوث، لغو فعال نویز، حالت‌های صرفه‌جویی در مصرف برق و گزینههای سفارشی‌سازی که از طریق برنامه‌های مختلف همراه فراهم می‌کند. با خرید اقساطی هدفون سامسونگ در قسطی کلاب هدفونی با ویژگی‌های خاص داشته باشید. 

صدای دلپذیر متعادل و قابل تنظیم 

هدفون سامسونگ صدا را به طور دقیق تولید می‌کند. به طور معمول می‌توانید پروفایل صوتی آن‌ها را با یکی از برنامه‌های همراه خود تنظیم کنید. با خرید اقساطی هدفون سامسونگ لذت شنیدن صدایی ماورایی را حس کنید. 

طرح و استایل شیک 

بیشتر هدفون‌های سامسونگ براق و شیک بوده و پوشیدنشان راحت است. طرح‌هایشان نیز ویژگی‌هایی مانند طرح‌های کنترل لمسی برای کاهش تعداد دکمه‌های قابل مشاهده دارد و از رنگ‌های روشنی نیز برخوردار هستند. گزینه خرید اقساطی هدفون سامسونگ در سایت قسطی کلاب فراهم شده است. 

کیفیت ساخت پلاستیکی 

اگرچه هدفون‌های سامسونگ ظاهر خوبی دارند، اما لازم است تا کیفیت ساختشان کمی پررنگ شود. آنها نسبت به هدفون‌های مشابه طراحی ‌شده در محدوده قیمت خود از دوام کمتری برخوردارند. 

کمی تنوع 

سامسونگ تنوع زیادی در مدل‌های خود ندارد و به طور معمول نسخه‌های Pro یا Plus از ترکیب اصلی خود را با ویژگی‌های بیشتری منتشر می‌کنند، اما نوع هدفون زیادی برای کاربران مختلف ندارند. 

سازگاری محدود سیستم عامل 

علیرغم این‌که تمام هدفون‌های سامسونگ باید با همه دستگاه‌های تلفن همراه به وسیله بلوتوث کار کنند ولی همه برنامه‌های همراه آن‌ها جهانی نیست. برخی فقط در محیط Android کار می‌کنند، در‌حالی که برخی دیگر فقط از دستگاه‌های سامسونگ استفاده می‌کنند. 

خرید هدفون سامسونگ قسطی 

با خرید هدفون سامسونگ به صورت قسطی، بدون هیچ نگرانی از پرداخت آنی کل مبلغ، این محصول را خریداری نمایید. با توجه به شرایط ایده‌آل‌تان بین سه تا دوازده ماه مبلغ کالا را به صورت تقسیطی پرداخت کنید، زیرا در سایت معتبر و بزرگ قسطی کلاب شرایط فروش کالاهای دیجیتال به صورت نقدی و اقساطی فراهم شده است. پس همین الان نسبت به خرید اقساطی هدفون سامسونگ اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 13 پرومکس با چک

خرید قسطی آیفون 13 پرومکس با چک
آیفون 13 پرومکس با ظاهری فریبنده و کارایی استثنایی جز برترین محصولات برند اپل می‌باشد. برای خرید قسطی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل...

خرید گوشی هونور 20 لایت

خرید گوشی هونور 20 لایت
شرکت های زیادی در حوزه طراحی و تولید تلفن همراه فعالیت می کنند. خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت در بخش کالای دیجیتال، فروشگاه...