خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/15 22:48:36

اگر قصد خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ


گوشی a23 سامسونگ

کمپانی سامسونگ یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ترین برندهای تولید لوازم دیجیتالی در دنیا و ایران می‌باشد. مدل 32 از گوشی‌های میان رده سری A می‌‎باشد که با توجه به قیمت آن، امکانات و ویژگی‌های متنوعی دارد و می‌تواند انتظاراتی را که از یک گوشی دارید برآورده کند. این مدل گوشی نیز مانند سایر محصولات سامسونگ، نقاط ضعف و قوت فراوانی دارد. این شما هستید که باید با توجه به نوع نیاز و میزان بودجه تان از میان گزینه‌های مختلف، یکی را برای خرید انتخاب کنید. برای این کار بهتر است مشخصات گوشی‌های سامسونگ را با یکدیگر مقایسه کنید. در صورتی که دانش کافی برای این کار ندارید از یک نفر بخواهید تا راهنمایی تان کند. برای خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های گوشی a32 سامسونگ

مهم ترین ویژگی‌های ظاهری و عملکردی در گوشی سامسونگ a23 را می‌توان به موارد زیر خلاصه کرد:

نقاط ضعف: اولین چیزی که در خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ و سایر محصولات دیجیتال توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، ظاهر آن است. قاب پشتی این مدل گوشی از جنس پلاستیک فشرده است و کیفیت نسبتا پایینی دارد. رد چربی و اثر انگشت بر روی قاب پشتی این گوشی به سرعت نقش می‌بندد. اگر طرفدار رنگ‌های تیره در قاب گوشی هستید، باید منتظر به جا ماندن اثر انگشتان باشید. چون این نقص در گوشی‌های تیره بیشتر و زودتر خود را نشان می‌دهد. روشنایی صفحه نمایش این مدل گوشی در سطح متوسط رو به پایین است و در نور شدید عملکرد ضعیفی از خود نشان می‌دهد.

نقاط قوت: پس از بررسی نقاط منفی که قابل چشم پوشی هستند و مشکلی در اجرای برنامه‌های گوشی ایجاد نمی‌کنند، نوبت به ویژگی‌های مثبت در خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ می‌رسد. یکی از قابلیت‌هایی که همه در گوشی‌های جدید و هوشمند به دنبال آن هستند، دوربین عکاسی و فیلمبرداری قوی و حرفه‌ای است. می‌توان اینطور گفت که از جمله عمده دلایلی که اغلب جوان‌ها تن به خرید گوشی جدید می‌دهند، کیفیت و رزولوشن دوربین است. گوشی‌های هوشمند جدید از جمله گوشی سامسونگ a23 از 4 لنز دوربین برای عکاسی و فیلمبرداری پیشرفته استفاده کرده است. بیرون زدگی این لنزها بسیار کم است و موقعی که گوشی را روی سطح صافی می‌گذارید لیز یا تکان نمی‌خورد. 

باتری گوشی

رزولوشن صفحه نمایش این مدل گوشی فول اچ دی بوده و کیفیت بالایی در نور معمولی دارد. این گوشی شارژ باتری را به خوبی نگه می‌دارد و می‌تواند رضایت شما را جلب کند. حتی اگر چندین ساعت در روز با گوشی بازی‌های سنگین بکنید یا با برنامه‌های حجیم کار کنید هم باتری این گوشی می‌تواند تا 24 ساعت دوام بیاورد.

شرایط خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ از سایت قسطی کلاب

قیمت معقولانه، سهولت واردات قطعات دیجیتالی و کالای دیجیتال برند سامسونگ از جمله مهمترین دلایلی هستند که مردم را به خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ و دیگر محصولات آن تشویق می‌کند.

برای خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ دیگر نیازی به پیدا کردن مغازه مورد اعتماد و آشنا نیست. سایت قسطی کلاب به آدرس اینترنتی www.ghesticlub.com یکی از سایت‌های فعال و معتبر در زمینه فروش قسطی محصولات دیجیتالی می‌باشد. چنانچه شرایط خرید نقدی گوشی‌های هوشمند را ندارید، این سایت بهترین پیشنهاد برای شما است. 

سایت قسطی کلاب طرح‌های متنوعی برای خرید اقساطی در نظر گرفته است تا همه مردم با هر میزان درآمد ماهانه بتوانند کالاهای مورد نیاز خودشان را تهیه نمایند. سقف خرید قسطی در این سایت از 50 میلیون تومان شروع شده و تا 150 میلیون تومان را شامل می‌شود. در این سایت علاوه بر اینکه آنلاین، راحت و بی دردسر خرید می‌کنید، می‌توانید از پرداخت اقساطی هم بهره ببرید. این سایت ضمانت اصالت تمامی محصولات موجود بر روی سایت خود را تضمین می‌کند و سفارشات شما را سالم و در سریع زمان به دستتان می‌رسانند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشی هواوی y8s

فروش قسطی گوشی هواوی y8s
برند هوآوی با محصولات متنوع و جذاب طرافداران بسیاری در ایران دارد. برای خرید قسطی گوشی هواوی y8s به بخش کالای دیجیتال در...

خرید قسطی ساعت اپل واچ سری 8

خرید قسطی ساعت اپل واچ سری 8
جدیدترین گجت پوشیدنی اپل سری 8 روانه بازار شد. برای خرید قسطی ساعت اپل واچ سری 8 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...