خرید قسطی گوشی mi 11 اولترا شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/18 02:35:14

کمپانی شیائومی در سال 2020 بهترین دوربین‌ها‌ را در گوشی‌های خود تعبیه کرده و کیفیت محصولات خود را به شدت بالا برده است. اگر علاقه‌مند به خرید قسطی گوشی mi 11 اولترا شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی mi 11 اولترا شیائومی


معرفی می 11 اولترا

در دسامبر 2020 مشخصاتی از گوشی جدید شرکت شیائومی افشا شد. گفته می‌شود که دوربین سه‌گانه این اسمارتفون خارق‌العاده است، به همراه یک باتری با ظرفیت بالا، صفحه‌ای فبلت و قدرتی ماورایی که نشان از بهترین تراشه ساخته شده دارد. با ما در این مقاله همراه باشید تا با این ابرغول دنیای دیجیتال آشنا شوید.

نمایی از این گوشی دیده شده که در پنل پشت شیشه‌ای با لایه گلاس دارد، همچنین در قسمت پنل جلویی نیز، لایه‌ای از گوریلا گلاس ویکتوس کشیده شده است.

فریم‌ها از جنس آلومینیوم می‌باشند، همچنین این دستگاه در دو رنگ پرفروش سفید و مشکی تولید می‌شود. قابلیت خرید قسطی گوشی mi 11 اولترا شیائومی در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات نمایشگر

صفحه نمایش 6.81 اینچی از یک صفحه لمسی خازنی برخوردار است که از فناوری OLED پشتیبانی به عمل می‌آورد. این صفحه قادر است تا با رزولوشنی برابر 1440 در 3200 پیکسل عمل کند. به این ترتیب، تراکم پیکسلی آن در حدود 515 پیکسل در هر اینچ می‌باشد، همچنین نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی دارد. 

این صفحه نمایش از قابلیت +HDR10 پشتیبانی به عمل می‌آورد و قادر است تا یک میلیارد رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. بر روی این صفحه، یک لایه محافظ کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس قرار گرفته است. با خرید اقساطی گوشی mi 11 اولترا شیائومی لذت دیدن فیلم و وبکاوی را حس کنید!

مشخصات پلتفرم

سیستم عامل ارائه شده در این گجت، اندروید نسخه 11 می‌باشد و از رابط کاربری MIUI 12.5 استفاده می‌کند. تراشه قدرتمند کوالکام که 5 نانومتر است، با مشخصه اسنپدراگون 888 در قلب این اسمارتفون جای گرفته است. این پردازنده هشت هسته‌ای در یک محدوده فرکانسی قدرتمند بین 1.80 تا 2.84 گیگاهرتز عمل می‌کند و پردازنده گرافیکی نیز، آدرنو 680 می‌باشد.

این گوشی در نسخه‌های متنوع رم و حافظه به بازار عرضه شده است. رم با ظرفیت‌های 8، 12 و 16 و حافظه با ظرفیت‌های 128 و 256 و 512 گیگابایت می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی دقت و سرعت واقعی را تجربه کنید!

دوربین‌های استثنایی

دوربین اصلی یک لنز 50 مگاپیکسلی است که از خصوصیات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است. قابلیت‌های فوکوس خودکار با تشخیص فاز، فوکوس خودکار لیزری و لرزشگیر اپتیکال تصویر به خوبی عمل می‌کند.

در کنار آن دو لنز 48 مگاپیکسلی قرار دارند. لنز پریسکوپ 120 میلی‌متری فوکوس از یک لرزشگیر اپتیکال تصویر برخوردار است و می‌تواند تا 5 برابر زوم اپتیکال و تا 120 برابر زوم هیبریدی انجام دهد. با خرید قسطی گوشی mi 11 اولترا شیائومی بهترین ماژول عکاسی را در دست بگیرید!

لنز 48 مگاپیکسلی اولتراواید نیز قادر است تا با فوکوس خودکار با تشخیص فاز به خوبی عمل کند. این گجت به فلاش دوگانه LED، قابلیت عکاسی پانوراما و قابلیت‌های HDR مجهز است. فیلمبرداری توسط لرزشگیر الکترونیکی تصویر و ژیروسکوپ به خوبی انجام می‌شود.

با کیفیت 8K و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و یا سرعت 160 ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل می‌توانید هر آنچه می‌خواهید را فیلم کنید! سلفی 20 مگاپیکسلی از نوع واید است و تصاویر فوق‌العاده‌ای با نرخ سرعت 120 فریم در ثانیه یا با کیفیت بالای 1080 پیکسل را فیلمبرداری می‌کند. با خرید اقساطی گوشی mi 11 اولترا شیائومی هنرمندانه فیلم بگیرید!

شارژ چندگانه

باطری موجود در این ابر قدرت، یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که توسط یک شارژ پرسرعت 67 واتی به سرعت شارژ می‌شود. شما می‌توانید از شارژر سریع بی‌سیم 50 واتی و یا شارژر معکوس 10 واتی نیز استفاده کنید. با خرید قسطی گوشی mi 11 اولترا شیائومی همیشه شارژ بمانید!

حسگرهای متنوع

حسگرهای موجود در این دستگاه قدرتمند، شامل حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگاه نمایشگر است که به صورت اپتیکال عمل می‌کند، به علاوه شامل شتاب سنج، فشار سنج، قطب نما، ژیروسکوپ و سنسور مجاورتی می‌باشد. در این دستگاه می‌توانید از شبکه‌های بی‌سیم وای فای مستقیم و هات اسپات استفاده کنید و از بلوتوث برخوردار شوید، همچنین قابلیت‌هایی مثل GPS، NFC، پشتیبانی از USB Type-C 2.0 و پشتیبانی از OTG برخوردار شوید.

شرایط ویژه خرید گوشی!

برای برخورداری از این ابرقدرت می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات خرید گوشی قسطی در تهران برخوردار شوید. برای فروش اقساطی گوشی بدون چک به همراه سفته یا با چک از لیزینگ‌های معتبر در این سایت وام بگیرید و این گوشی بی‌نظیر از دم قسط را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی mi 11 اولترا شیائومی از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

ساعت هوشمند Xiaomi

ساعت هوشمند Xiaomi
به طور حتم اگر شما دارای یک گوشی هوشمند شیائومی باشید، علاقه دارید که ساعت هوشمند شیائومی نیز داشته باشید. برای خرید اقساطی ...

خرید اقساطی گوشی a54 سفته ای

خرید اقساطی گوشی a54 سفته ای
با خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ بدون نگرانی از داغ شدن تا ساعت‌ها از گوشی استفاده کنید. از باتری 5000 میلی آمپرساعت آن لذت ببرید و...