ماشین لباسشویی بوش

تاریخ انتشار:
1403/2/9 13:54:01

برند بی‌نظیر بوش دارای یک سبد محصولاتی کامل است. یکی از زیباترین محصولات برند بوش، ماشین لباسشویی‌های فوق حرفه‌ای آن است. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی بوش به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ماشین لباسشویی بوش

ستاره کمپانی بوش 

انتخاب ماشین لباسشویی مناسب، سخت است. به همین دلیل برخی از بهترین مدل‌های ارزشمند را انتخاب کرده‌ایم تا بدون نیاز به جستجو در وقت خود صرفه‌جویی کنید. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی بوش به قسطی کلاب مراجعه کنید. ماشین‌های لباسشویی بوش بی‌صدا هستند، با استفاده از ویژگی‌هایی مانند تکامل سرعت شستشو، شستشو بسیار سریع انجام می‌شود.

بارگیری مجدد به شما اجازه اضافه‌ کردن هر نوع پوشاک اضافی که ممکن است، بعد از شروع شستشو بخواهید اضافه نمایید، می‌دهد. خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی بوش را در قسطی کلاب تجربه کنید. 

سری 4 یا سری محدوده عملی مدل WAN28201GB 

بارگیری مجدد به شما اجازه اضافه‌ کردن هر نوع پوشاک اضافی که ممکن است، بعد از شروع شستشو بخواهید اضافه نمایید، می‌دهد. خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی بوش را در قسطی کلاب تجربه کنید.

سری 6 یا سری محدوده پیشرفته WAU28PH9GB 

این محصول در بین سالهای 2020 و 2021 ضمانت‌نامه پنج ساله دارد. با فن‌آوری دقیق دوز الکترونیکی خودکار دیگر نیازی به اندازه گیری مواد شوینده نیست. سنسورهای باهوش، میزان و نوع لباس موجود در شستشو را تشخیص داده و به طور خودکار تنظیمات مقدار مواد شوینده و آب را مشخص می‌کنند. 

فقط کافی است تا هر چند وقت یکبار فقط ظروف بزرگ شوینده و تهویه مطبوع را پر کنید و اجازه دهید i-DOS بقیه کار را انجام دهد. در مواقعی که فراموش کرده‌اید تا همه لباس‌هایتان را در ماشین بریزید، ویژگی بارگیری مجدد در هنگام شستشو کمکتان می‌کند. این دستگاه دارای سیستم آرام و کارآمد Eco Silence Drive  است. 

هنگام انجام شستشو از راه دور از طریق تلفن هوشمند خود با قابلیت عملکرد Home Connect از شستشو مطلع شوید. ظرفیت این ماشین 9 کیلویی است. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی بوش با لباس‌های خود در هر محلی بدرخشید.

سری 8 یا سری محدوده افزوده WAV28KH9GB 

این سری تمام موارد موجود در سری 6 را دارد. ویژگی Home Connect مزایای مختلفی را برای عناصر مختلف زندگی روزانه شما به ارمغان می‌آورد. برنامه هوشمند گزینه‌ای را برای شستن لباس انتخاب می‌کند و یا شستشو را نگه می‌دارد تا وقتی دیر می‌آیید، مرطوب نشوند.

خشک‌کن بوش

خشک‌کن‌های مستقل بوش مجهز به فن‌آوری نوآورانه‌ای است که آن‌ها را برای هر آشپزخانه‌ای ایده آل می‌نماید. کلیه تجهیزات با دو سال ضمانت تولید کننده به صورت استاندارد عرضه می‌شود و می‌توانید برای آرامش بیشتر این گزینه را در مدت 5 سال در وسایل منتخب با گارانتی تمدید بوش گسترش دهید. 

به دنبال یک دستگاه داخلی هستید؟ 

اگر ماشین لباسشویی خود را در آشپزخانه‌تان نصب می‌کنید، ممکن است یک ماشین لباسشویی داخلی و هماهنگ با واحدهای خود را بخواهید. امکاناتی مانند TimeLight Bosch شما را قادر می‌سازد تا بدون بازکردن درب، پیشرفت شستشو را بررسی کنید.

صفحه لوازم خانگی ساخته شده خود را، تا جایی که مدل‌های مورد علاقه خودتان را با دقت انتخاب کرده‌اید، با 5 سال ضمانت طولانی مشاهده کنید. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی بوش بهترین کیفیت را تصاحب کنید.

گزینه خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی بوش در قسطی کلاب 

اگر در خرید نقدی لوازم مورد نظرتان مشکلی دارید، با مراجعه به سایت قسطی کلاب، از شرایط استثنایی فروش اقساطی برخوردار شوید و ماشین لباسشویی بوش مورد نظرتان را خریداری نمایید. 

.



سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاک شوما

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاک شوما
برند پاکشوما در بین ایرانیان محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی پاک شوما به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...

خرید قسطی مبل چرمی

خرید قسطی مبل چرمی
اگر قصد خرید قسطی مبل چرمی با قیمتی استثنایی را دارید، به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید....