سپرده سرمایه گذاری در قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/9 19:58:09

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه راکد نگه داشتن پول باعث می شود که ارزش پولی که دارید کاهش پیدا کند و تورم در جامعه افزایش پیدا کند. از این رو باید شرکت های مختلف و به طور کلی راه های مختلف سرمایه گذاری را بررسی کنید و یکی از بهترین ها را انتخاب کنید. با مراجعه به بخش تأمین کنید قسطی کلاب می توانید یکی از مطمئن ترین راه های سرمایه گذاری را تجربه کنید. سپرده سرمایه گذاری در قسطی کلاب

سرمایه گذاری در قسطی کلاب

سپرده سرمایه گذاری سپرده ای است که فرد برای مدت معلوم مبلغ مورد نظر خود  را در اختیار بانک یا هر شرکت دیگر قرار داده و در واقع آن را سپرده گذاری می کند و در مدت معلوم سود حاصل از آن را دریافت می کند. بنابراین اولین و ساده ترین راهی که برای سپرده گذاری به ذهن افراد میرسد باز کردن یک حساب بانکی و سپرده گذاری در آن است. امروزه روش های مختلفی برای سپرده گذاری وجود دارد که از جمله می توان به سرمایه گذاری در قسطی کلاب اشاره نمود.

سپرده سرمایه گذاری قسطی کلاب در کنار سود مناسبی که به افراد اعطا می کند، از آنجا که صرف خرید کالاهای مورد نیاز شهروندان به صورت اقساطی می شود کمکی برای تامین کالاهای مصرفی دیگر افراد است و با توجه به شرایط اعتبارسنجی که شرکت برای فروش کالا به صورت اقساط در نظر گرفته است، بازگشت سرمایه را تضمین می کند.

همان طور که می دانیم سرمایه گذاری در بانک ها محدودیت های خاص خود را دارد و هر شرکت بازرگانی و تجاری نیز ریسک های پیش بینی نشده ای را به افراد تحمیل می کند. آنچه که در یک سرمایه گذاری موفق باید در نظر گرفت تضمین بازگشت اصل پول و پرداخت ماهانه سود تا پایان قرارداد است که سپرده سرمایه گذاری قسطی کلاب تمام این موارد را دارا بوده و در متن قرارداد شرایطی را با توجه به نظر سرمایه گذار لحاظ می کند و به عبارت دیگر جای هیچ گونه شک و تردیدی را برای سرمایه گذاری باز نمی کند.

شرایط سرمایه گذاری در قسطی کلاب

سپرده سرمایه گذاری قسطی کلاب هیچ محدودیتی را در مبلغ سپرده قرار نداده و هر فردی که تمایل به سرمایه گذاری دارد می تواند با توجه به مقدار بودجه درنظر گرفته شده به عنوان سپرده ، میزان سود پرداختی و چگونگی تحویل اصل سود را تعیین نموده و قراردادی با شرایط مورد قبول طرفین را امضا نماید.

در قسطی کلاب سودی که برای هر سپرده سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است با توجه به شرایط تحویل اصل سود چیزی بین 20 الی 35 درصد است که فرد سرمایه گذار خود زمان و چگونگی تحویل اصل پول را تعیین می کند. اگر سوالی در رابطه با سپرده سرمایه گذاری قسطی کلاب دارید می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه و شرایط سرمایه گذاری را مطالعه نمایید و یا حتی می توانید درخواست مشاوره خود را ثبت نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

امروزه به دلیل شرایط بی ثبات اقتصادی و افزایش بی رویه نرخ تورم در کشورمان و همچنین کاهش نرخ سود بانکی دیگر افراد تمایلی به سرمایه گذاری در بانک ها ندارند و به دنبال دیگر روش های سرمایه گذاری مانند خرید طلا و دلار، خرید ملک یا خرید سهام و یا شراکت در کسب و کارهای مختلف تولیدی و خدماتی هستند.

می توان گفت از جمله مزیت های انتخاب سپرده سرمایه گذاری در قسطی کلاب  علاوه بر پرداخت سود به فرد سرمایه گذار کمک به تامین کالای مورد نیاز دیگر افرادی است که قصد خرید کالاهای ضروری زندگی را دارند ولی به دلیل مشکلات اقتصادی قادر به خرید آن کالاها نیستند، بنابراین پول سپرده گذاری شده در قسطی کلاب تنها صرف خرید کالاهای ضروری این افراد و فروش با شرایط اقساطی به آن ها می شود.

 جا دارد اشاره کنیم شرکت قسطی کلاب از زمان آغاز فعالیت خود تا به امروز تنها 0.2% نرخ نکول داشته و با قوانین دقیقی که در اعتبارسنجی خریداران محترم در نظر گرفته است پرداخت به موقع اقساط توسط خریداران را تضمین می کند، علاوه براین عدم پرداخت اقساط دلیل بر عدم پرداخت سود و اصل پول سرمایه گذاران نخواهد بود. مسئولیت هرگونه تاخیر یا عدم پرداخت اقساط با خود شرکت بوده و تحت هیچ شرایطی اصل پول و سود سپرده افراد تغییر نخواهد کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری
دغدغه بسیاری از افراد که کسب و کار جدید ایجاد می کنند تامین سرمایه لازم برای انجام پروژه های خود می باشد به این منظور راه های مختلفی را برای تامین..

صندوق سرمایه گذاری مشترک

صندوق سرمایه گذاری مشترک
اغلب افراد جامعه ما هنگامی که پولی به دست می آورند آن را در بانک می گذارند یا به منظور افزایش میزان سرمایه خود سعی می کنند که ملک و طلا بخرند...