سود صندوق سرمایه گذاری

تاریخ انتشار:
1403/2/5 22:27:33

به طور کلی روش های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد که برخی از ان ها پر ریسک و برخی دیگر با ریسک کم هستند. با توجه به شرایط اقتصادی موجود اغلب افراد در کشور ما تمایل دارند که سرمایه گذاری مطمئن انجام دهند. قسطی کلاب یگی از جاهای مطمئن برای سرمایه گذاری است که با مراجعه به بخش تأمین کنید در سایت ان می توانید از شرایط آن مطلع شوید. 

سود صندوق سرمایه گذاری

آشنایی با شرکت قسطی کلاب

سود صندوق سرمایه گذاری درشرکت قسطی کلاب که معتبرترین شرکت در زمینه سرمایه گذاری های سودآور اینترنتی است، دارای بالاترین نرخ بازده سود، حتی بالاتر از سیستم نظام بانکی کشور است. این شرکت  بیش از ۱۰ میلیارد جذب سرمایه توانسته است، اعتباری روز افزون در بین شرکت های مشابه کسب کند.

قسطی کلاب که اعتبار خود را بوسیله امنیت در سرمایه گذاری مطمئن کسب کرده است، علاوه بر اینکه در وضعیت کنونی اقتصاد کشور توانسته است کمکهای قابل توجهی در تهیه لوازم مورد نیاز هم میهنان عزیز نماید، با سود صندوق سرمایه گذاری حداکثری که در زیر مفصلا توضیح داده خواهد شد، سرمایه گذاران را نیز صاحب منفعت بیش از ۳۰ درصد نماید.

سود صندوق سرمایه گذاری در این شرکت بسیار مطمئن و قابل لمس بوده، تا جایی که توانسته است از سال ۱۳۹۷ که شروع به کار کرده، تاکنون سرمایه گذاران زیادی را جذب کند، چرا که این سرمایه گذاری از فاکتور اطمینان برخوردار بوده و سود صندوق سرمایه گذاری در تاریخ مقرری که در قرارداد قید می گردد به حساب سرمایه گذار واریز گردد.

سود صندوق سرمایه گذاری در قسطی کلاب

سود صندوق سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران باهر مبلغی قابل دریافت می باشد. یعنی اینکه سرمایه گذار با هر مبلغی که توانایی ویا تمایل دارد ، می تواند سرمایه گذاری خود را انجام دهد و از ۲۰ تا ۳۵ درصد سود صندوق سرمایه گذاری دریافت کند.

سرمایه گذاری در شرکت قسطی کلاب به این صورت است که پس از اینکه شما در قسمت «تامین کنید» موجود در سایت، اطلاعات شخصی خود را وارد کردید و درخواست خود را ثبت نمودید، کارشناس قسطی کلاب جهت مشاوره و راهنمایی با شما تماس خواهد گرفت و شرایط برخورداری از سود صندوق سرمایه گذاری و ارائه ضمانت نامه های معتبر از طرف شرکت قسطی کلاب را برایتان توضیح خواهد داد.

سود صندوق سرمایه گذاری برای سرمایه گذار از سه روش قابل دستیابی است که در روش اول شما پس از مراجعه به بخش «تامین کنید» و انتخاب یک یا چند قلم کالا که بر اساس تمایل شما انجام خواهد شد، برای بار دوم مشاور با شما تماس خواهد گرفت تا مقدمات عقد قرارداد و زمان سررسید سود صندوق سرمایه گذاری را فراهم کند.

در این روش اگر سرمایه گذار بخواهد اصل و سود صندوق سرمایه گذاری را بصورت ماهانه دریافت نماید، هم اصل مبلغ سرمایه گذاری و هم سود صندوق سرمایه گذاری را در پایان ماه با ۲۴ درصد سود دریافت خواهد کرد.

در روش دوم اگر سرمایه گذار تمایل داشته باشد که سود صندوق سرمایه گذاری را در پایان ماه دریافت کند ولی اصل مبلغ سرمایه گذاری را در پایان قرارداد تحویل بگیرد، مبلغ سود بابت سرمایه گذاری ۳۲ درصد خواهد بود.

واما در روش سوم که بالاترین مبلغ سود صندوق سرمایه گذاری را نصیب سرمایه گذار خواهد کرد ، سود صندوق سرمایه گذاری همراه با اصل سرمایه بعد از یک سال به سرمایه گذار برگردانده خواهد شد که در این روش سود سرمایه گذاری معادل ۳۵ درصد محاسبه خواهد شد.

شرکت قسطی کلاب با افتخار شما را دعوت می کند تا پس از مشاوره با کارشناسان مربوطه ، سرمایه گذاری خود را به صورت مطمئن و بدون ریسک انجام دهید و سود صندوق سرمایه گذاری بالایی را دریافت کنید. این اطمینان را داشته باشید که در هیچ سیستمی ، شما با چنین امنیت و درصد بالایی از سود برخورد نخواهید کرد و این مساله راز موفقیت شرکت قسطی کلاب است.

ارائه ضمانت نامه ها

و اما مسئله ای که جهت ضمانت سود صندوق سرمایه گذاری شما لازم است به آن بپردازیم تا شما با خیالی راحت سرمایه گذاری کرده واز سود صندوق سرمایه گذاری منفعت ببرید، اسنادی است که شرکت در اختیار شما قرار خواهد داد که در زیر به صورت دقیق به آن خواهیم پرداخت . چرا که شرکت قسطی کلاب با جذب این سرمایه ها و اطمینانی که به شما سرمایه گذار گرامی میدهد. توانسته است اعتباری صد در صدی در بین چنین شرکت هایی کسب کند.

سود صندوق سپرده گذاری شما از طریق چک و سفته های معتبر بانکی تضمین می گردد و بدین صورت است که افرادی که ساکن تهران هستند به آدرس شرکت در ستارخان ، تهران ویلا ، کوچه هورسر پلاک ۳۰ ، طبقه سوم مراجعه کرده و علاوه بر انعقاد قرارداد فی مابین ، چک و یا سفته مورد نظر را به مبلغ اصل سرمایه گذاری بعلاوه سود صندوق سرمایه گذاری در شرکت قسطی کلاب دریافت میکنند.

ولی برای افرادی که در شهرستان ها هستند، قرارداد بصورت آنلاین ارسال می شود و پس از مطالعه دقیق و امضای قرارداد و واریز مبلغ مورد نظرشان، اصل قرارداد فی مابین مهر و امضا شده، برای شما ارسال می گردد. بعد از امضای قرارداد توسط سرمایه گذار، می توانید عکس یا تصویر اسکن شده را به قسطی کلاب ارسال و ضمانت نامه ها را به همان صورت دریافت نمایید.

اعتبار شرکت قسطی کلاب

فعالیت و سود صندوق سرمایه گذاری قسطی کلاب ، هم از نظر قانونی و هم از لحاظ شرعی مورد تایید مراجع قانونی می باشد چرا که این سرمایه گذاری صرف تامین کالا میشود که میتوانید پس از کسب اطلاعات کامل و تحقیق در این خصوص با خیالی راحت در شرکت قسطی کلاب سرمایه گذاری کرده و سود صندوق سرمایه گذاری دریافت نمایید.
درصورتی که هرگونه سوالی در این ارتباط داشته باشید ، با شماره 66530089 تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

معرفی سایت هایی برای سرمایه گذاری پرسود

معرفی سایت هایی برای سرمایه گذاری پرسود
از سوالات متداول بسیاری از افراد این است که چگونه می توانند از طریق سایت درآمدزایی کنند برای پاسخ به این سوال شما باید به بررسی سایت های مختلف...

بهترین صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت

بهترین صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت
بسیاری از افراد از سرمایه گذاری های سنتی خسته شده اند و به دنبال گزینه های جدیدی به منظور سرمایه گذاری می گردند صندوق های سرمایه گذاری با درآمد...