خرید اقساطی کوییک چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 05:27:31

خرید قسطی خودرو کوییک که با طراحی مدرن و خاص خود تمامی نیازهای روزمره شهروندان را پاسخگو می‌باشد، یک فرصت بی‌نظیر است. برای خرید اقساطی به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کوییک چکی



انواع مدل‌های خودرو کوییک 

خرید قسطی کوییک به عنوان یک نوآوری ایرانی در صنعت خودروسازی فرصتی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. با توجه به تولید این خودرو توسط شرکت سایپا از بابت تامین و تولید قطعات این خودرو نیز نگرانی نخواهید داشت.

با خرید خودرو کوییک، تردد و مسافرت‌هایتان را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل کنید و در عین حال از فرصت‌های اقتصادی بی‌نظیر آن نیز بهره‌مند شوید. این خودرو ترکیبی از ظاهر دو خودروی دیگر سایپا یعنی ساینا و تیبا 2 است که روی همان پلتفرم مدرن تر و به صورت هاچپک ارائه شده است.

خودرو کوییک یکی از مدل‌های هاچبک پرطرفدار است که طرفداران بسیاری دارد. خرید اقساطی کوییک با استفاده از موتورهای پیشرانه قدرتمند و سیستم‌های پیشرفته، تجربه رانندگی لذت‌بخشی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، طراحی زیبا و کاربرپسند این خودرو، آن را به یک انتخاب بی‌نظیر در بازار فروش خودروهای ایرانی تبدیل کرده است. در ادامه به برخی از مدل‌های آن اشاره می‌کنیم:

1. خرید قسطی خودرو کوییک دنده ای: این نسخه از خودرو کوییک دارای دنده‌های دستی است و با استفاده از دسته دنده کنترل می‌شود. حجم موتور این مدل 5/1 لیتر و دارای جعبه دنده دستی 5 سرعته می باشد.

2. خرید قسطی کوییک اتومات: این مدل دارای جعبه‌دنده اتوماتیک است که تغییر دنده به طور خودکار انجام می گردد. در کوییک اتومات آپشن های متعددی مانند فرمان برقی، نسبت به مدل دنده ای اضافه شده است.

3. خرید قسطی خودرو کوییک R (آر): این نسخه دارای آپشن‌ها و تغییرات جزئی در ظاهر است. این مدل به دنبال ارائه یک ظاهر اسپرت‌تر و جذاب‌تر روانه بازار شده است و در قسمت بدنه و کابین شاهد دو رنگ متفاوت هستیم.

4. کوییک R+ (آر پلاس): این نسخه دارای آپشن‌ها و تغییرات جزئی نسبت به مدل R است و امکانات مدل پلاس را به راننده و سرنشینان ارائه می‌دهد. این مدل به مدت محدودی به تولید رسیده است.

5. خرید قسطی خودرو کوییک S (اس): در این مدل تغییرات ظاهری نظیر طراحی مجدد و اسپرت تر جلو پنجره و سپرها ایجاد شده است. همچنین این مدل با کاهش عرض و افزایش جزئی ارتفاع جلوه تازه ای از کوییک را ارائه می دهد. 

مشخصات فنی خودرو کوییک برای خرید اقساطی کوییک

1. کلاس بدنه: هاچ ‌بک
2. انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو
3. نوع جعبه دنده: CVT (یا 5 دنده دستی)
4. حداکثر توان: 87 اسب بخار
5. تنفس موتور: تنفس طبیعی
6. تعداد سیلندر: 4 سیلندر
7. حداکثر سرعت: 0 km/h
8. مصرف سوخت: 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر
9. حجم موتور: 1503 سی‌سی
10. گشتاور: 128 نیوتن متر

یکی از موارد حائز اهمیت در این خودرو میزان مصرف سوخت بهینه آن است که به شرح زیر می‌باشد:

•مصرف سوخت در شهر

حدوداً 7 لیتر در صد کیلومتر. یعنی در هر 100 کیلومتر در شهر حدوداً 7 لیتر سوخت مصرف می‌شود.

•مصرف سوخت در بزرگراه

معمولاً مصرف سوخت در بزرگراه کمتر از شهر است. با این حال برای خودرو کوییک، مصرف سوخت در بزرگراه نیز حدودا 7 لیتر در صد کیلومتر می‌باشد. برای خرید قسطی کوییک به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

به طور کلی خودرو کوییک با ترکیبی از طراحی جمع و جور، مصرف سوخت بهینه، راحتی و امکانات مدرن، به عنوان یک گزینه مناسب برای رانندگی در شهر و مسافرت‌ها مطرح است. 

بهترین سایت برای خرید اقساطی کوییک

خرید قسطی خودرو کوییک، فرصت‌های مالی و اقتصادی منحصر به فردی را به شما ارائه می‌دهد. به خصوص زمانی که شما می خواهید برای فرزند نوجوان خود اقدام به خرید یکی از وسایل نقلیه نمایید، کوییک با ظاهر امروزی و جوان پسندش بهترین گزینه است. با استفاده از این روش خرید، شما قادر خواهید بود بودجه خود را بهینه‌تر مدیریت کرده و همزمان به خودرویی با کیفیت و مطابق با نیازهای خود برسید.  

اگر شما به دنبال خرید اقساطی خودرو هستید، سایت قسطی کلاب یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید در آن به دنبال خودروی مورد نظر خود بگردید. در این سایت، انواع مدل‌ها و برندهای خودروها با قابلیت فروش قسطی در دسترس هستند.

محصولات موجود در سایت قسطی کلاب به صورت انواع خودروهای جدید از برندهای مختلف ارائه می‌شوند. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و جستجوی خودرو کوییک می توانید انواع مدل های این خودرو را به صورت نقدی و یا اقساط خرید نمایید. در این سایت شما با طرح‌های اقساطی مختلفی برای خرید خودروهای کوییک رو به رو می شوید که می توانید با توجه به شرایط آنها طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

با مراجعه به سایت قسطی کلاب و جستجو در بخش مربوطه، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره طرح‌های اقساطی خودروهای کوییک بدست آورید و با تحقیق و مقایسه شرایط مختلف، بهترین انتخاب را برای خرید خودروی قسطی خود داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي تیبا 2

خرید قسطي تیبا 2
خودرو تیبا جز محبوب‌ترین خودروهای سایپا می‌باشد. برای خرید قسطی تیبا 2 به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت...

خرید قسطی پژو 2008

خرید قسطی پژو 2008
یکی از زیباترین خودروی ارائه شده توسط کمپانی پژو، پژو 2008 می‌باشد که بسیار زیبا طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی پژو 2008 به ...