خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/17 22:16:44

خرید گوشی آیفون 15 پرومکس که از بهترین گوشی‌های جهان می‌باشد می‌تواند برای همه بسیار جذاب و عالی  باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس با چک



مقدمه‌ای بر گوشی آیفون 15 پرومکس

خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس که به جرات می‌توان گفت بهترین گوشی آیفون و جهان می‌باشد برای همه افراد می تواند وسوسه کننده باشد. این گوشی با توجه به تغییرات شگرف سخت افزاری و طراحی بدنه باعث شده است که تمام جهان مشتاق استفاده از آن باشد. با توجه به بالا بودن قیمت این مدل از این برند این نوع خرید می‌تواند بسیار مناسب باشد. با خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس می‌توانید از جدیدترین تکنولوژی‌های جهان بهره‌مند شوید:در این بخش به بررسی یکی از بهترین گوشی های بازار کالای دیجیتال خواهیم پرداخت:

1.این گوشی دو سیم کارته در 22 سپتامبر 2023 به بازار عرضه شده است. این گوشی قوی‌ترین مدل این برند در این سری می‌باشد.
2.سیستم عاملی که این گوشی استفاده می‌کند جدیدترین ورژن سیستم عامل مخصوص آیفون یعنی 17 می‌باشد. این سیستم عامل با تغییرات زیاد و جذاب همزمان با عرضه این گوشی معرفی شد.
3.با خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس یک گوشی با ابعاد 159.9 در 76.7 در 8.3 میلی‌متر و وزنی برابر 221 گرم در اختیار خواهید داشت.
4. جنس فریم این گوشی از نوع فلز تیتانیوم گرید 5 می‌باشد. فریم پشتی از جنس شیشه با فناوری گوریلا گلس و قسمت جلویی از جنس شیشه با فناوری سرامیک شیلد است.
5.رنگ‌های تایید شده در حال حاضر برای این گوشی تیتانیوم، مشکی،آبی و سفید می‌باشد.
6.مانیتور این گوشی یکی از قوی‌ترین صفحه نمایش‌های گوشی در جهان می‌باشد. این مانیتور 6.7 اینچی از نوع نسل جدید LTPO Super Retina XDR OLED می‌باشد. این مانیتور رزولوشنی برابر 1290 در 2796 پیکسل را برای کاربر ایجاد می‌کند. همچنین این گجت از فناوری جدید Always-on Display استفاده می‌نماید.
7.با خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس از یکی از قوی‌ترین تراشه‌های حال حاضر جهان یعنی Apple A17 Pro استفاده خواهید کرد. این تراشه 6 هسته‌عپای 3 نانومتری بوده و برای  اولین بار در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است.
8.چیپست گرافیکی این گوشی Apple GPU می‌باشد. این تراشه یک پردازنده گرافیکی 6 هسته‌ای می‌باشد.
9.هارد داخلی این گوشی از نسل جدید و پرسرعت NVMe می‌باشد. این گوشی با ترکیب هارد و رم 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت / 8 گیگابایت رم و 1 ترابایت / 8 گیگابایت رم تولید شده است. تفاوت قیمت این گوشی هم ناشی از این مورد در این مدل می‌باشد.
10.این گوشی در قسمت پشتی از یک دوربین 3 لنز با قدرت 48، 12 و 12 مگاپیکسل استفاده می‌کند. این دوربین در حال حاضر قوی‌ترین دوربین در این برند می‌باشد.
11.دوربین سلفی این گوشی هم دارای قدرت 12 مگاپیکسل بوده و از جنس لنز واید می‌باشد.
12.خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس باعث خواهد شد که از یک باتری لیتیوم‌ یونی با ظرفیت 4422 میلی آمپر ساعت استفاده کنید. این باتری قابلیت فست شارژ و فست وایرلس شارژ را دارد. بزرگترین تغییری که در این سری از گوشی‌ها ایجاد شده است استفاده از سیم شارژر USB Type-C 3.0 می‌باشد. همچنین این گوشی برای اولین بار از تکنولوژی DisplayPort استفاده کرده است.
13.در بخش اسپیکر این دیوایس از یک بلندگوی  استریو دوتایی استفاده می‌کند.
14.این گوشی هوشمند از یک پکیج سنسوری دارای سنسور تشخیص چهره 3D، حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، سنسور قطب‌نما و فشارسنج‌هوا استفاده می‌نماید.
15.در بخش سیستم‌های ارتباطی این گوشی از GPS، بلوتوث و وای فای و همچنین جدیدترین تکنولوژی اینترنت گوشی یعنی 5G استفاده می‌نماید.
16.در جعبه گشایی این گوشی مانند سری‌های اخیر این برند خبری از آداپتور نیوده و تنها سیم شارژ برای این دیوایس وجود دارد. 

برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس بهتر است کدام مرکز را انتخاب نماییم؟

کشور ما جز معدود کشور‌های است که خرید اقساطی در آن به نفع خریدار می‌باشد. زیرا‌که با تورم و گرانی حال حاضر هرگونه خریدی به ویژه خرید اقساطی به نفع خریدار است. بهترین مرکزی که فروش قسطی طیف وسیعی از لوازم‌خانگی، وسایل دیجیتال و حتی خودرو را انجام می‌دهد مجموعه قسطی کلاب می‌باشد. این فروشگاه آنلاین بعد از گران شدن اقلام مصرفی و کالاهای دیجیتال و کاهش توانایی خرید مردم به صورت نقدی اقدام به انجام این نوع فروش کرد. این فروشگاه از اولین مجموعه‌های فروش آنلاین می‌باشد. با توجه به اصل و اورجینال بودن اجناس این فروشگاه و همچنین تنوع بالای محصولات حتما خرید از این مرکز به نفع خریدار خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی S21 fe

خرید قسطی گوشی S21 fe
جدیدترین گوشی سامسونگ با ظاهری فریبنده و امکاناتی استثنایی روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی S21 fe به بخش موبایل در دسته...

هدفون پایونیر قسطی

هدفون پایونیر قسطی
پیشرفت همه جانبه تکنولوژی در عرصه های مختلف زندگی, به ویژه کالاهای دیجیتالی در زندگی انسان ها به بخش جدانشدنی امور زندگی تبدیل شده است، به طوری که...