خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:01:57

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ با چک



گوشی a25 سامسونگ

برای خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ باید توجه داشته باشید که این گوشی از محصولات اقتصادی سامسونگ است. سامسونگ در کنار گوشی‌های پرچمدار و میان رده خود، محصولات اقتصادی را روانه بازار می‌کند تا افراد با بودجه کم بتوانند از گوشی‌های سامسونگ استفاده کنند. زمان معرفی این مدل از گوشی‌های سامسونگ به دی ماه 1402 بر می‌گردد و در زمان کوتاهی به یک گوشی پرطرفدار در بازار ایران تبدیل شد. در سال 2023 گوشی a25 سامسونگ به عنوان یکی از ارزان‌تر گزینه‌هایی بود که به تراشه میان رده سامسونگ مجهز شده است. قیمت مقرون به صرفه این گوشی باعث کاهش کیفیت آن نشده و امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای بررسی میزان ارزش خرید این گوشی هوشمند در ادامه با قسطی کلاب همراه بمانید. برای خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی با کیفیت گوشی a25 سامسونگ

سامسونگ به تولید و طراحی کالای دیجیتال به ویژه گوشی‌ها توجه بسیار ویژه‌ای دارد. گوشی a25 سامسونگ با وزن بسیار سبک وارد بازار شده که در دست گفتن آن کار سختی نخواهد بود. جالب است بدانید که طراحی این گوشی شبیه به گوشی پرچمدار S23 سامسونگ است و شاید از دور شبیه به هم باشند. با توجه به امکانات به کار رفته در گوشی بین رده اقتصادی و میان رده قرار می‌گیرد. شرکت سامسونگ برای کاهش قیمت این گوشی برای طراحی پنل پشتی و فریم از نوعی پلاستیک مقاوم استفاده کرد. به دلیل استفاده از پلاستیک شاهد کاهش وزن در این گوشی هستید. طراحی فریم به گونه‌ای است که اصلاً شبیه پلاستیک نیست و یک طراحی عالی دارد. پنل پشتی گوشی سامسونگ ساده نبوده و با طراحی مشبک ارائه شده که آن را متمایز می‌کند. با وجود گواهی IP68 این گوشی به مدت نیم ساعت درون آب مقاومت داشته و یک گوشی مقاوم شناخته می‌شود.

صفحه نمایش با روشنایی بالا در گوشی a25 سامسونگ

کیفیت و روشنایی صفحه نمایش در خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ دو نکته بسیار مهم هستند. صفحه نمایش به کار رفته در این مدل از گوشی‌های سامسونگ اندازه 6.5 اینچ دارد. نوع پنل به کار رفته در گوشی سوپر امولد است که میزان رزولوشن 1080 در 2340 دارد. تراکم پیکسل این گوشی بالا بوده و به عدد 396 پیکسل بر هر اینچ می‌رسد. نرخ نوسازی 120 هرتز نیز از ویژگی‌های مهم این گوشی اقتصادی است. مهم‌ترین ادعایی که شرکت سامسونگ در ارائه این گوشی داشته، روشنایی بالای صفحه نمایش می‌باشد. صفحه نمایش دستگاه دارای روشنایی حداکثر 1000 نیت است و از این لحاظ با گوشی‌های میان رده رقابت دارد.

تنظیمات گسترده‌ای برای خصوصی‌سازی صفحه نمایش در این گوشی وجود دارد. در بخش Display می‌توانید با انتخاب حالت‌های مختلف Dark mode و Light mode میزان نور صفحه نمایش را انتخاب کنید. با استفاده از گزینه Adaptive Brightness و فعال‌سازی آن نور گوشی به صورت خودکار و با توجه به نور محیط تنظیم می‌شود. شما با خیال راحت می‌توانید برنامه‌های مختلف را تماشا کنید و از کیفیت رنگ و تصویر لذت ببرید. با خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ از طریق سایت

برای خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ نیازی نیست که حتماً حضوری به فروشگاه‌ها مراجعه کنید. امروزه امکان خرید اقساطی انواع لوازم خانگی از طریق سایت‌ها و به صورت آنلاین وجود دارد. برخی افراد با توجه به بودجه کم، توان خرید نقدی بسیاری از وسایل را ندارند. قسطی کلاب با فروش قسطی تجهیزات مختلف خدمات خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید محصولات موردنظر خود را با کیفیت اصل خریداری کنید. تمامی محصولات دارای ضمانت کیفیت هستند و در زمان خیلی کوتاه برای شما ارسال می‌شوند. مبلغ قسط ماهانه با توجه به نوع و قیمت کالای خریداری شده مشخص می‌شود. اقساط بعدی نیز به صورت آنلاین و در زمان‌های مشخص شده پرداخت خواهد شد. برای مشاوره و اطلاع از شرایط خرید با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ
یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی a73 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی آیفون

خرید قسطی آیفون
امروزه تمام افراد به دنبال گوشی هایی می باشند که بیشترین قابلیت ها را در بین سایر گوشی ها داشته باشند همانطور که می دانید شرکت های مختلفی...