خرید قسطي تیبا 2

تاریخ انتشار:
1403/2/23 22:31:36

خودرو تیبا جز محبوب‌ترین خودروهای سایپا می‌باشد. برای خرید قسطی تیبا 2 به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تیبا 2


معرفی خودرو تیبا 2

اگر به دنبال خرید قسطی تیبا 2 هستید لازم است بدانید این خودرو محصول گروه خودروسازی سایپا می باشد. این محصول کاملا ایرانی است. می توان بیان کرد این خودرو، به روز شده خودرو پراید می باشد.

بعد از تولید، افراد بسیاری به این خودرو علاقمند شدند. چرا که افراد به دنبال یک خودرو ایمن تر و زیباتر از خودرو پراید بودند. به همین دلیل گروه خودرو سازی سایپا تصمیم گرفت هاچ بک این خودرو را نیز بسازد و روانه بازار کند. هاچ بک شده خودرو تیبا، تیبا 2 نامیده شد. برای خرید قسطی تیبا 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خودرو تیبا 2 از ابتدای سال 92 وارد بازار شد. این خودرو از ابتدا دارای دو تیپ SX و EX بود اما تولید تیپ SX این خودرو از ابتدای سال 96 متوقف شد و بعد از آن تنها مدل EX این خودرو به بقای خود ادامه داد. در ساخت این خودرو از فولاد با ضخامت بالا و درب های تقویت شده استفاده شده است. در نتیجه با قاطعیت می توان بیان کرد این خودرو، از خودروی پراید کارآمد تر و ایمن تر می باشد. خودرو تیبا 2 دارای مشخصات فنی می باشد که لازم است قبل از خرید بدانید. در ادامه به این مشخصات اشاره خواهیم کرد. برای خرید اقساطی تیبا 2 به سایت قسطی کلبا مراجعه نمایید.

مشخصات فنی خودرو تیبا 2

مشخصات فنی خودرو تیبا 2 به شرح ذیل می باشد:

مشخصات خودرو تیبا2تعداد، میزام، حجم
محور حرکت خودرو تیبا 2دیفرانسیل جلو
حجم موتور خودرو1.5 لیتر معادل 1503 سی سی
موتور و نوع آنM15 بنزینی
تنفس موتور خودروطبیعی
حداکثر خودرو تیبا 2داری قدرت 87 اسب بخار در 530 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خودرودارا قدرت 128 نیوتون متر در 4000 دقیقه
شتاب خودرو 13 ثانیه
حداکثر سرعت خودرو تیبا 2 دارای سرعت 170 کیلومتر بر ساعت
تعداد سیلندر خودرو 4 سیلندر
تعداد سوپاپ8 سوپاپ
تعداد انتقال قدرتدارای 5 سرعت دستی
مصرف سوخت به صورت ترکیبی7 لیتر در 100 کیلومتر
نوع استاندارد آلایندگییورو4
نوع سیستم فرمان هیدرولیک
نوع سیستم تعلیق جلو مک فرسون
نوع سیستم تعلیق عقبفنر پیچشی
نوع بدنه خودرو تیبا 2هاچ بک، بسیار جمع و جور و مناسب شهر
جنس رینگ خودرو فولادی
نوع شاسی خودرو به صورت یکپارچه
نوع ترمز جلو به صورت دیسکی
نوع ترمز عقببه صورت کاسه ای 

ابعاد و اندازه خودرو

بهتر است قبل از خرید، از ابعاد و اندازه خودرو تیبا 2 مطلع باشید. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد. با خرید قسطی تیبا 2 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

مشخصات خودرو تیبا 2اندازه و ابعاد خودرو
طول خودرو3925 میلی متر
عرض خودرو1642 میلی متر
ارتفاع خودرو1485 میلی متر
فاصله بین محور عقب و جلو2400 میلی متر
وزن خالص خودرو1040 کیلوگرم
حجم مخزن سوخت خودرو40 لیتر
قطر رینگ خودرو تیبا 213 اینچ
چرخ عقب و جلوR13 175/70
حجم صندوق عقب خودرو223 لیتر
تعداد سرنشین خودرو5 نفر 

بدنه تیبا 2

ظاهر این خودرو بسیار مهیج می باشد و معمولا جوانان به این خودرو علاقمند می باشند. چراغ های موجود بر روی این خودرو به حالت برگ می باشد. چراغ های موجود بر روی این خودرو نسبتا بزرگ است. همین چراغ های موجود بر روی بدنه، باعث خوش فرم تر شدن خودرو تیبا 2 می شود. طراحی پشت این خودرو از نمای پشت، بسیار مدرن می باشد. با قاطعیت می توان بیان کرد چراغ های عقب و جلو، نقطه قوت این خودرو می باشد. با خرید اقساطی تیبا 2 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

فروش قسطی وسایل نقلیه

امروزه پول نقد در دست کمتر شخصی پیدا می شود. اگر به دنبال خرید اقساطی تیبا 2 هستید می توانید از مجموعه قسطی کلاب خرید خود را انجام دهید. توجه داشته باشید برای مطلع شدن از نحوه خرید اقساطی تیبا 2 می توانید با کارشناسان مجموعه قسطی کلاب در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي خودرو تیبا چکی

خرید اقساطي خودرو تیبا چکی
اگر قصد خرید اقساطي خودرو تیبا را با شرایطی عالی دارید، به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی خودرو تیبا 2 با چک

خرید قسطی خودرو تیبا 2 با چک
خودرو تیبا 2 جز مدل‌های پرفروش شرکت سایپا می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت...