خرید اقساطی کنسول ps5 چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:24:55

شما می‌توانید با بهترین شرایطی که قسطی کلاب برای شما مهیا کرده خرید اقساطی کنسول ps5 را به صورت چکی خریدارید نمایید. کافی است به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی کنسول ps5 چکی


نقد و بررسی کامل پلی استیشن 5

اگر قصد خرید قسطی کنسول ps5 را دارید؛ با ما همراه باشید تا این کنسول بازی را از تمامی جهات بررسی کنیم. این کنسول جدیدترین کنسول شرکت سونی می‌باشد که طرفداران خاص خود را دارد. حدود سه سال از عرضه این کنسول می‌گذرد؛ اما هنوز هم بهترین کنسول بازی موجود در بازار جهانی است. از این کنسول در چند سال اخیر استقبال زیادی شد و به همین خاطر خرید قسطی کنسول ps5 رونق گرفت.

قابلیت های جدید ps5

دسته Dualsense این کنسول با داشتن قابلیت هایی همچون پاسخ هپتیک، سر و صدای زیادی در دنیای بازی های ویدئویی کرده است. همین دسته بازی می تواند یکی از دلایل خرید این کنسول بازی برای شما باشد. علاوه بر این، شرکت سونی نسخه ارتقا یافته این دسته را نیز با نام Dualsense Edge منتشر کرده است که بسیار طراحی جذابی دارد. اما بدلیل قیمت بالای این دسته بازی، ممکن است که این دسته  برای همه مناسب نباشد.

در سری جدید این کنسول های بازی، قابلیت  VRR نیز اضافه شده است. قابلیت VRR همان نرخ بروزرسانی متنوع می باشد که امکان تجربه بازی ها را به صورت روان در تلویزیون می دهد. در واقع این قابلیت نرخ فریم بالایی را به کاربران می دهد. در کل این قابلیت عملکرد کلی بازی ها را بهبود بخشیده است. البته شما برای داشتن یک تجربه خوب از بازی های پلی استیشن 5 نیازی به تلویزیون های بالارده نخواهید داشت.

ویژگی های قابل توجه ps5

پلی استیشن 5 نسبت به سری قبلی این کنسول، ظاهری متفاوت و ابعادی بزرگتر دارد. اندازه بزرگ این کنسول بازی باعث می شود که کاربران نتوانند آن را در هر مکانی قرار دهند. شما می توانید این کنسول را به صورت عمودی یا افقی در محل خود قرار دهید. اما علی رغم اندازه بزرگ این کنسول، قطعات آن به راحتی خنک می شوند و مشکلی در این مورد برای شما بوجود نمی آید.

پلی استیشن 5 از تمامی بازی های پلی استیشن 4 نیز پشتیبانی می کند. همچنین این کنسول بازی از بازی های پلی استیشن 2 و پلی استیشن 3 نیز پشتیبانی می کند. این کنسول، بازی های انحصاری زیادی دارد. البته پلی استیشن 5 بازی های انحصاری در حال ساخت زیادی دارد. تعداد بازی های این کنسول در حال افزایش است. در واقع این تمام چیزی است که یک گیمر به آن نیاز دارد. 

ویژگی های سخت افزاری پلی استیشن 5

حافظه داخلی این کنسول بازی به NVME SSD ارتقا پیدا کرده است. همچنین در این کنسول از GPU  قدرتمند استفاده شده است که بتوانید از قابلیت Ray Tracing در بازی ها برخوردار شوید. این کنسول دارای میکروفون داخلی نیز می باشد. در واقع این کنسول همه چیز را برای کاربران خود ساده کرده است.

این کنسول در دو مدل به بازار ارائه شده است؛ دیجیتالی و استاندارد؛ تنها تفاوت نسخه دیجیتالی با نسخه استاندارد در این است که درایو دیسک 4K Blu-Ray در این نسخه حذف شده است. مدل دیجیتالی نسبت به مدل دیسک خور ارزان تر است. قیمت مدل دیجیتالی 400 دلار و قیمت مدل استاندارد 500 دلار می باشد. اما هر دوی این مدل ها نسبت به پلی استیشن 4 پیشرفت های زیادی داشته اند. 

بهترین بازی های ps5 را بشناسید!

اکثر کنسول های بازی  در زمان عرضه به بازار دارای بازی های مخصوص به خود نیستند؛ پلی استیشن 5 هم از این قاعده مستثنی نبود و در ماه های اول عرضه به بازار دارای بازی های اختصاصی نبود. در ماه های ابتدایی، گیمر ها از بازی های نسل قبل مانند Gad of War ، The last of us روی کنسول خود استفاده می کردند.

در مدت سه سال بازی های فرست پارتی زیادی منتشر شد؛ بازی هایی مثل Sackboy، A Big Adventure پس از آن بازی های ترد پارتی جذابی مانند Elden Ring، Saints Row، Stray در این کنسول بازی منتشر شد.

خرید اقساطی پلی استیشن 5 در قسطی کلاب

اگر قصد خرید قسطی ps5 و شناخت بیشتر دیگر کنسول های بازی را دارید؛ به شما پیشنهاد می کنیم که به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. شرایط فروش قسطی محصولات این سایت فروشگاهی قطعا کار شما را برای خرید پلی استیشن 5 راحت خواهد کرد. اگر قصد خرید اقساطی یا خرید نقدی انواع کنسول های بازی از جمله پلی استیشن 5 را دارید؛ این سایت به شما در خریدتان کمک شایانی خواهد کرد. امید است که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول ps5 با چک

خرید قسطی کنسول ps5 با چک
اگر قصد خرید قسطی کنسول ps5 با چک را دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید اقساطی ps5 با درایو

خرید اقساطی ps5 با درایو
پلی استیشن 5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا محسوب می‌شود که بسیار کاربردی و حرفه‌ای طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی ps5...