خرید قسطی a34 سامسونگ چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 21:47:11

اگر تمایل به خرید قسطی a34 سامسونگ چکی دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.



خرید قسطی a34 سامسونگ چکی


گوشی a34 سامسونگ

خرید قسطی a34 سامسونگ به دلایل گوناگون برای بسیاری از دوستداران محصولات سامسونگ یک گزینه جذاب محسوب می‌شود. گوشی a34 سامسونگ دارای ظاهری زیبا و نزدیک به گوشی‌های پرچمدار است. این محصول مجهز به صفحه نمایش بزرگی است و باتری آن شارژدهی خوبی دارد. گوشی مدل a34 سامسونگ برای اجرای گیم تا حدودی مناسب است و تصاویر جذابی را با دوربین‌های خود ثبت می‌کند. نرم‌افزارهای خوب و قیمت مقرون‌به‌صرفه نیز جزو خصوصیات این محصول به شمار می‌رود.

طراحی جذاب گوشی a34 سامسونگ

یکی از مهمترین جذابیت‌های خرید اقساطی a34 سامسونگ مربوط به طراحی ظاهری این محصول است. گوشی a34 دارای صفحه نمایش بزرگ با لایه محافظتی گوریلاگلس است و ظاهر آن شباهت زیادی به گوشی‌های پرچمدار دارد. ناچ قطره‌ای در بخش بالایی نمایشگر و سه ماژول عمودی دوربین‌ها در پشت گوشی جزو مهمترین خصوصیات ظاهری محصول یاد شده محسوب می‌شود. گوشی a34 سامسونگ دارای ابعاد 2/8 در 1/78 در 3/161 و وزن 199 گرم است. وجود قاب پلاستیکی پشتی، ضخامت کم و سایز این محصول به گونه‌ای است که کاربر به راحتی می‌تواند با یک دست نیز با گوشی کار کند. گوشی a34 سامسونگ در رنگ‌های متنوعی از جمله: مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه شده است.

گوشی a34 و صفحه نمایش بزرگ و جذاب آن

صفحه نمایش 6/6 اینچی گوشی a34 سامسونگ یکی از مهمترین جذابیت‌های این محصول به شمار می‌رود. گوشی یاد شده با وجود نمایشگر سوپر امولد و وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. یکی از مهمترین خصوصیات صفحه نمایش گوشی a34 نرخ نوسازی 120 هرتزی آن است. نمایشگر این محصول در هنگام روز و در فضای باز تا 1000 نیت روشنایی تولید می‌کند.

باتری قدرتمند با شارژدهی طولانی مدت

یکی دیگر از خصوصیات جذاب خرید قسطی a34 سامسونگ مربوط به باتری محصول است. گوشی a34 سامسونگ باتری 5000 میلی‌آمپر بر ساعت دارد که با آن می‌توان بدون شارژ مجدد به مدت 21 ساعت به تماشای ویدئو پرداخت. وبگردی با این محصول به مدت 19 ساعت امکان‌پذیر است. باتری گوشی a34 در مدت زمان 15 دقیقه حدود 27% و در 90 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. در استفاده های سبک و معمولی در طول روز نیازی به شارژ مجدد گوشی یاد شده نیست.

گوشی a34 و اسپیکرهای خوب آن

گوشی a34 سامسونگ دو اسپیکر با عملکرد خوب دارد. اسپیکر اصلی محصول در لبه پایینی قرار گرفته است و صدایی با حجم بالا تولید می‌کند. اسپیکر دوم گوشی آ 34 در بالای نمایشگر محصول واقع شده است و صدای مخاطب را در هنگام تماس به گوش کاربر می‌رساند. به طور کلی می‌توان گفت حجم صدای تولید شده از این اسپیکرها با توجه به قیمت گوشی مناسب و قابل قبول است.

امکان اجزای بازی با خرید گوشی a34 سامسونگ

خرید اقساطی a34 سامسونگ برای علاقمندان گیم یک گزینه مطلوب محسوب می‌شود. گوشی آ 34 با نرخ فریم مناسب (ولی کیفیت پایین) امکان اجرای بازی Call of Duty Mobile را برای کاربران فراهم می‌کند که یک قابلیت جذاب برای گوشی میان‌رده به شمار می‌رود.

ثبت تصاویر مطلوب با دوربین‌های گوشی آ 34

دوربین‌های گوشی a34 سامسونگ از کیفیت خوبی برخوردارند. دوربین اصلی محصول مجهز به سنسور 48 مگاپیکسل است. سایر دوربین‌های این گوشی حسگرهای 8، 13 و 5 مگاپیکسلی دارند و تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی دوربین‌های محصول می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

خرید قسطی a34 سامسونگ از قسطی کلاب

چنانچه شما هم به دنبال خرید اقساطی a34 سامسونگ هستید؛ حتما به سایت قسطی کلاب نیز سری بزنید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با عرضه و فروش قسطی و نقدی انواع کالای مورد نیاز به اقشار کم‌درآمد جامعه کمک بزرگی کرده است. در این فروشگاه آنلاین علاوه بر کالای دیجیتال، انواع وسایل نقلیه، لوازم خانگی، وسایل بازی و سرگرمی، وسایل الکتریکی و لوازم اداری نیز به فروش می‌رسد. با خرید قسطی می‌توانید مایحتاج خود را قبل از پرداخت هزینه‌ها به منزل بیاورید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي ایرپاد پرو

خرید اقساطي ایرپاد پرو
برای خرید اقساطي ایرپاد پرو با قیمتی عالی به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید ...

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس با چک

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس با چک
مانیتورهای جی پلاس جز بهترین محصولات این برند می‌باشد. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس با چک به بخش مانیتور در دسته بندی کالای...