خرید قسطی خودرو کوییک s با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 05:09:29

اگر تمایل به خرید قسطی خودرو کوییک s با چک دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی خودرو کوییک s با چک



راهنمای خرید قسطی خودرو کوییک s 

شرکت سایپا یکی از تولیدکنندگان قدیمی خودرو در ایران به شمار می‌رود. خودروهای تولیدی این شرکت به دلیل قیمت مقرون به صرفه‌تری که نسبت به دیگر ماشین‌های موجود در بازار دارند، از محبوبیت بالایی در بازار ایران برخوردار هستند. نخستین مدل کوییک در سال 1395 معرفی و به بازار عرضه شد. پس از چند سال که از عرضه این خودرو به بازار گذشت، کمپانی سایپا از مدل‌های اتوماتیک، R، پلاس و S رونمایی کرد. در ادامه برای افرادی که قصد خرید قسطی خودرو کوییک s را دارند، مشخصات فنی و امکانات آن را معرفی کرده‌ایم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های یک خودرو برای تمامی افراد قبل از خرید، ظاهر آن است. در مورد خودرو کوییک s باید خدمت شما عرض کنیم که این ماشین به عنوان یک فیس لیفت از خودروهای دیگری مانند ساینا و تیبا به شمار می‌رود. به همین سبب نیز شباهت‌‎های فراوانی در ظاهر این خودروها با یکدیگر مشاهده می‌شود.

طبق اعلام برند سایپا، خودروی کوییک s توانست در آزمایش‌های ایمنی وسایل نقلیه نمره 4 ستاره را کسب کند که در میان خودروهای این کمپانی نمره خوبی به شمار می‌رود. این خودرو به عنوان بهترین خودرو ایرانی از نظر ایمنی در برخی سایت‌ها شناخته شده است. 

مشخصات فنی؛ تغییراتی جزئی در موتور کوییک s!

از نظر مشخصات فنی اما می‌توان گفت که ماشین کوییک s می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. براساس مقاله‌های خرید قسطی خودرو کوییک s، با وجودی که موتور این خودرو تغییر چندانی با ماشین‌های دیگر کمپانی سایپا نکرده است، اما باز هم می‌توان روی ویژگی‌های فنی آن حساب کرد. کمپانی سایپا روی این سری از خودروهای خود یک موتور با حجم 1503 سی‌سی قرار داده است که این موتور قادر است قدرتی معادل 87 اسب بخار در دور موتور 5300 دور در دقیقه تولید کند.


خودرو کوییک s، دیفرانسیل جلو بوده و وظیفه انتقال قدرت از موتور به چرخ‌ها را یک گیربکس 5 سرعته دستی به عهده دارد. براساس ادعای کمپانی سایپا، کوییک s قادر است تا با سرعتی بالغ بر 160 کیلومتر بر ساعت حرکت کرده و شتاب 0 تا 100 این خودرو نیز 13 ثانیه محاسبه شده است. تفاوتی که موتور استفاده شده در مدل s با دیگر مدل‌های آن یعنی مدل‌های معمولی، R و R پلاس دارد، حجم آلاینده کمتری است که تولید می‌کند.

یکی از موارد مهمی که حین خرید قسطی کوییک s باید به آن دقت کنید، ترمزهای خودرو می‌باشد. ترمزهایی که در این ماشین به کار رفته است از نوع دیسکی کاسه‌ای می‌باشند. همچنین سیستم تعلیق جلو و عقب این خودرو نیز میله پیچشی است. این خودرو دارای استاندارد یورو 5 بوده و باک آن گنجایش 41 لیتر بنزین را دارد. مصرف سوخت ترکیبی کوییک s نیز 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است. 

آپشن ها و امکانات کوییک s؛ مقرون به صرفه و کاربردی

شاید به افرادی که قصد خرید نقدی خودرو کوییک s را دارند اینگونه می‌توان گفت که تنها بخشی که مدل s نسبت به مدل‌های دیگر در آن برتری دارد، آپشن و امکانات آن می‌باشد. سایپا در این سری از ماشین‌های خود آپشن‌های بیشتری به منظور راحتی هرچه بیشتر راننده و سرنشینان قرار داده است. برخی از آپشن‌های تعبیه شده در کوییک s عبارت‌اند از سنسور دنده عقب، روف رگ، نشانگر تعویض دنده، کیسه هوای راننده و سرنشین عقب، ترمزهای ABS و EBD

طراحی داخلی؛ همچنان بدون تغییر

هر چه بخش‌های ظاهری و موتوری خودرو کوییک s دارای تغییراتی هر چند جزئی بوده‌اند، طراحی داخل کابین این خودرو هیچ‌گونه تغییری نداشته است. تنها تغییری که مدل‌های کوییک s با مدل‌های R و پلاس دارند، فرمان دی کات آن‌ها می‌باشد. 

قسطی کلاب؛ بهترین سایت خرید قسطی خودرو کوییک s!

امروزه در صورتی که به بازار برای خرید خودرو مراجعه کنید، با قیمت‌های بسیار گرانی مواجه خواهید شد. در صورتی که قصد داشته باشید تا خودرو مورد نظر خود را به صورت نقدی تهیه کنید، کاری بسیار سخت پیش ‌رو خواهید داشت. چرا که نوسانات بازار ماشین بسیار زیاد است. به همین سبب نیز پیشنهاد می‌کنیم تا خرید قسطی خودروی مدنظر خود را در نظر داشته باشید. قسطی کلاب برای شما عزیزانی که قصد خرید اقساطی خودرو را دارید، پلن و طرح‌های مختلفی را به منظور فروش قسطی در برنامه‌های خود قرار داده است! در این مقاله سعی کردیم تا با راهنمای خرید قسطی خودرو کوییک s در خدمت شما باشیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو پژو 207 با چک

خرید قسطی خودرو پژو 207 با چک
پژو 207 خودرویی جوان پسند و بسیار پرطرفدار در کشور می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو پژو 207 با چک به بخش خودرو در دسته بندی...

خرید اقساطی خودرو کوییک از قسطی کلاب

خرید اقساطی خودرو کوییک از قسطی کلاب
اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو کوییک از قسطی کلاب دارید، بهترین انتخاب را کرده‌اید. برای خرید اقساطی به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی...