خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 06:49:47

اگر تمایل به خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ با چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ چکی



گوشی a34 سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی گوشی میان‌رده سامسونگ را دارید ما به شما خرید قسطي گوشی a34 سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. گوشی‌ موبایل یک وسیله بسیار ضروری و پرکاربرد می‌باشد و کمتر کسی پیدا می‌شود که گوشی هوشمند نداشته باشد. از بین تمام برندهای گوشی‌های موبایل برند سامسونگ شناخته شده و باکیفیت است. گوشی a34  سامسونگ یک گوشی پرقدرت و مقرون به صرفه‌ است که نسبت به قیمتش کارایی فوق‌العاده‌ای دارد. خرید گوشی قسطی مزایای بسیاری دارد که یکی از این مزایا بالا رفتن قدرت خرید است. با خرید قسطی موبایل، شما می‌توانید گوشی مورد نیاز خود را با هزینه اولیه کمتری تهیه کنید و مابقی مبلغ آن را به صورت ماهیانه پرداخت نمایید.

معرفی گوشی a34 سامسونگ

اگر قصد خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ را دارید بهتر است قبل از خرید اطلاعات کافی از مشخصات آن به دست آوردید. گوشی سامسونگ a34 از گوشی‌های میان‌رده ساخته شده توسط برند سامسونگ است که با طراحی جدید، استحکام بالا و کیفیت عالی به بازار عرضه شده است. گوشی a34 سامسونگ طراحی ظاهری بسیار زیبایی دارد و از لحاظ پردازنده نیز بسیار قدرتمند است. گوشی a34  با ابعاد 6.6 اینچی و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 کیفیت فوق العاده‌ای دارد. یکی از نقاط قوت این گوشی ضدآب بودن آن است که از استاندارد ضدآب IP67 پشتیبانی می‌کند. گوشی a34 سامسونگ در عمق 1 متری آب به مدت 30 دقیقه مقاوم است و آسیبی به دستگاه وارد نمی‌شود.

گوشی a34 سامسونگ با مشخصات ظاهری عالی

یکی از نکاتی که هنگام خرید قسطي گوشی a34 سامسونگ باید به آن توجه کنید مشخصات ظاهری آن است. جنس بدنه پشت و فریم گوشی a34 سامسونگ از جنس پلاستیک فشرده و باکیفیت است، اما با این حال ظاهری زیبا و جذاب دارد. گوشی سامسونگ a34 در چهار رنگ مشکی، بنفش سبز لیمویی و نقره‌ای به بازار عرضه شده است که رنگ‎های نسبتا ملایمی برای آن در نظر گرفته شده است. یکی از نقاط ضعف گوشی a34 سامسونگ میزان حاشیه‌های صفحه نمایش آن است که بهتر بود حاشیه‌های کمتری برای آن در نظر گرفته می‌شد. به صورت کلی گوشی a34 طراحی ظاهری زیبایی دارد و بسیار سبک و خوش دست است. 

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی a34

اگر به دنبال خرید یک گوشی میان‌رده باکیفیت هستید خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گوشی سامسونگ گلکسی a34 پردازنده‌ای هشت هسته‌ای دارد. پردازنده هشت هسته‌ای گوشی سامسونگ a34 متشکل از چیپست شش هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز و دو هسته‌ی 2.6 گیگاهرتز می‌باشد. گوشی سامسونگ a34 در دو نوع رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی به بازار عرضه شده است حافظه داخلی آن نیز 128 و 256 گیگابایت می‌باشد. در گوشی سامسونگ a34 یکی باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپر ساعت قرار گرفته است که نوع آن لیتیوم پلیمری می‌باشد. گوشی a34 سامسونگ سریع شارژ می‌شود و باتری آن نیز دوام بالایی دارد.

دوربین گوشی سامسونگ a34

گوشی سامسونگ a34 سه ماژول دوربین در پشت دارد که کیفیت نسبتا خوبی دارند. دوربین اصلی واید گوشی a34 سامسونگ 48 مگاپیکسل است و کیفیت رنگ و تصویر قابل توجهی دارد. این دوربین قابلیت‌های زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال اشاره کرد. دوربین اولترا واید آن نیز 8 مگاپیکسل است و پوششی 123 درجه‌ای دارد. دوربین ماکرو گوشی a34 سامسونگ 5 مگاپیکسل است. دوربین جلوی گوشی سامسونگ a34 کیفیت قابل توجهی دارد و 13 مگاپیکسل می‌باشد. فیلمبرداری توسط گوشی a34 با کیفیت 4k صورت می‌گیرد. به صورت کلی دوربین عکاسی و فیلمبرداری گوشی سامسونگ a34 کیفیت قابل توجهی دارند و برای یک گوشی با این رنج قیمت بسیار مناسب است.

خرید قسطي گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید اقساطي گوشی a34 سامسونگ توسط فروشگاه اینترنتی قسطی‌کلاب با شرایطی بسیار ویژه فراهم است. فروشگاه قسطی‌کلاب یکی از بهترین فروشگاه‌های فروش قسطی کالای دیجیتال می‌باشد. امکان خرید اقساطی و نقدی در فروشگاه قسطی‌کلاب برای همه خریداران فراهم است. فروش قسطی در قسطی کلاب شرایط پیچیده‌ای به همراه ندارد و حتی بدون پیش قسط و ضامن می‎توانید از قسطی‌کلاب خرید کنید. اگر قصد خرید قسطی گوشی سامسونگ a34 را دارید کافی است سفارش خود را از طریق وب سایت ثبت نمایید و در کمترین زمان ممکن کالا خود را تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

هدفون وی مودا

هدفون وی مودا
خرید یک هدفون باکیفیت و زیبا کار بسیار آسانی است اگرچه انتخاب شما برند وی مودا باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون وی مودا به بخش...

خرید اقساطي اپل واچ اولترا

خرید اقساطي اپل واچ اولترا
یکی از گجت‌های پرفروش ال بی شک مدل Ultra است. برای خرید اقساطي اپل واچ اولترا به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...