خرید اقساطی خودرو کوییک از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/14 02:21:41

اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو کوییک از قسطی کلاب دارید، بهترین انتخاب را کرده‌اید. برای خرید اقساطی به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی خودرو کوییک از قسطی کلاب



خرید خودرو کوییک به همراه معرفی آپشن‌های آن 

به طور کلی با استفاده از وسایل نقلیه، آسایش و راحتی افراد محیا می‌شود. امروزه خرید اغلب وسایل نقلیه، بسیار راحت و به صورت قسطی میباشد. خرید قسطی خودرو کوییک، یکی از انواع خرید وسیله نقلیه است. خودرو کوییک در اواخر سال 95، توسط شرکت و کمپانی سایپا به بازار معرفی شد. البته در سال‌های بعد این شرکت، 4 مدل دیگر از کوییک را با امکانات پیشرفته‌تر وارد بازار داخلی کرد.

 این خودرو مانند دیگر وسایل نقلیه شرکت سایپا، از امکانات فراوانی برخوردار است. طراحی داخلی و ظاهری خودرو کوییک به نوعی می‌باشد که علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. در ادامه‌ی این محتوا پس از بیان امکانات و آپشن‌های خودرو کوییک، به بررسی و ارزیابی طراحی داخلی و طراحی ظاهری این خودرو خواهیم پرداخت و تاثیر آن را روی فروش قسطی و یا خرید اقساطی خودرو بیان می‌کنیم. لطفا تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.  

ارزیابی مشخصات و امکانات خودرو کوییک 

خودرو کوییک، یکی از وسایل نقلیه تازه نفس و با امکانات فراوان در بازار می‌باشد. به طور کلی جهت خرید اقساطی خودرو کوییک، لازم است با تمام آپشن‌های آن آشنا شویم. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این خودرو، موتور آن می‌باشد. موتور کوییک، در حجم 1.5 لیتر و از نوع M15 است. این موتور، 4 سیلندر و 8 سوپاپ می‌باشد. نوع گیربکس در این خودرو، 5 دنده و به صورت دستی است. 

قدرت موتور، مشخصه‌ی دیگر این خودرو می‌باشد که بسیار مهم است. این قدرت در حالت حداکثر خود، 87 اسب بخار نیرو دارد. به عبارتی می‌توان بیان کرد کوییک در بهترین حالت ممکن قادر است 5300 دور در دقیقه کار کند. نیروی گشتاور، از تجهیزات دیگر خودرو کوییک است. ای نیرو در موتور کوییک در حالت حداکثر، 128 نیوتن متر می‌باشد که این نیرو به معنای کارکرد 4000 دور در دقیقه است.

شتاب و سرعت، از امکانات دیگری است که باید در تمامی وسایل نقلیه ارزیابی شود. شتاب در خودرو کوییک، 13 ثانیه و سرعت آن 160 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. مشخصه‌ی دیگر خودرو کوییک، مصرف سوخت آن است. البته به طور کلی هر چه دور موتور افزایش یابد، مصرف سوخت آن نیز زیاد خواهد شد. این خودرو در هر صد کیلومتر، 7 لیتر سوخت مصرف می‌کند. از لحاظ آلایندگی، این خودرو در رده‌ی مناسبی قرار دارد. استاندارد آلایندگی خودرو کوییک، یورو 4 است. امکانات و تجهیزات کوییک در واقع شامل موارد دیگری نیز می‌شود. 

فرمان هیدرولیک، مخزن سوخت 41 لیتر، وجود سنسور هشدار دهنده عقب، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، کیسه هوای جلو، سیستم صوتی با پشتیبانی USB و CD، چراغ مه شکن عقب و جلو، آینه بغل با تنظیم برقی، استارت دکمه‌ای و غیره از آپشن‌ها و امکانات دیگر این خودرو می‌باشد.   

بررسی طراحی ظاهری و داخلی کوییک و تاثیر آن در خرید این خودرو 

به طور کلی در خرید وسایل نقلیه به خصوص خرید قسطی خودرو کوییک، به طراحی ظاهری و طراحی داخلی آن نیز اهمیت داده می‌شود. در خودرو کوییک که در واقع ادغام دو خودروی تیبا و ساینا می‌باشد، پیشرفت‌های قابل توجهی را مشاهده می‌کنیم. 

طراحی سپر، چراغ‌های دو تکه‌ای، طرح گرافیکی درب‌های خودرو، رینگ‌های متفاوت، طراحی مناسب درب صندوق، بزرگ‌تر شدن حجم صندوق، طراحی مدل فرمان، تودری‌ها، غربیلک و غیره از جمله تغییرات ظاهری و داخلی این خودرو می‌باشد. در مجموع می‌توان بیان کرد این خودرو با توجه به طراحی قابل قبول آن و قیمت بسیار مناسبی که نسبت به دیگر خودروهای ایرانی دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین منظور شاهد خرید و فروش بیشتر این خودرو نسبت به دیگر خودروهای ایرانی می‌باشیم. 

خرید اقساطی خودرو کوییک و شرایط خرید و فروش قسطی آن 

همان‌طور که بیان کردیم خرید اقساطی و یا فروش قسطی انواع خودرو، یکی از خدماتی است که امروزه سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین معتبر برای خریداران فراهم کرده‌اند. فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه خرید قسطی خودرو کوییک می‌باشد. این فروشگاه در واقع خرید قسطی را جایگزین خرید نقدی کرده است و بهترین خدمات را به مشتریان و خریداران محترم ارائه می‌کند. از شرایط اولیه این فروشگاه آنلاین، ثبت نام در سایت و ساخت پنل شخصی می‌باشد. به طور کلی خریداران با مراجعه به پنل شخصی خود، انتخاب خودرو، استعلام قیمت و ثبت نهایی می‌توانند خرید اقساطی خودرو کوییک را با بهترین شرایط انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین شاهین

خرید اقساطی ماشین شاهین
یکی از خودروهای پرفروش و پرطرفدار سایپا مدل شاهین می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین شاهین به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه...

فروش قسطی خودرو

فروش قسطی خودرو
امروزه با توجه به افزایش قیمت خودرو، بهترین پیشنهاد خرید اقساطی خودرو می‌باشد. برای خرید خودرو مورد علاقه خود با شرایطی آسان به بخش...