خرید قسطی ماشین لباس شویی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/1 12:10:31

برند ال جی بهترین و برترین برند دنیا می‌باشد که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی ماشین لباس شویی ال جی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین لباس شویی ال جی


نکات مهم در هنگام خرید ماشین لباسشویی 

در این مقاله قصد داریم که نکات مهم در هنگام خرید قسطی ماشین لباس شویی ال جی را تشریح کنیم. در هنگام خرید لوازم خانگی از جمله خرید ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی فقط ظاهر، نباید برای شما مهم باشد. بلکه باید دیگر قابلیت‌های این دستگاه نیز مورد بررسی قرار بگیرد. به طور کلی دو نوع ماشین لباسشویی وجود دارد.

ماشین‌های لباسشویی درب از بالا و درب از جلو که کلیدهای کنترل هم روی پنل بالایی آنها قرار می‌گیرد. به طور معمول ماشین‌های لباسشویی که درب از بالا دارند، برای چرخاندن لباس‌ها از حرکت دهنده استفاده می‌کنند. نکته‌ای که شاید برای خیلی‌ها مهم باشد، این است که برای ورود و خروج لباس نیاز به خم شدن ندارید و از این رو استفاده از ماشین‌های لباسشویی درب از بالا برای افراد مسن بسیار مناسب‌تر است.

توصیه ما این است که در هنگام خرید اقساطی ماشین لباس شویی ال جی و در کل خرید وسایل الکترونیکی، از لوازمی خریداری کنید که دارای بازدهی انرژی بالایی باشند. چرا که وقتی بازدهی بالایی داشته باشند،  به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود.

بررسی ماشین لباسشویی ال جی

به طور معمول ماشین‌های لباسشویی که درب از جلو دارند، نسبت به ماشین‌هایی که درشان از بالا است، مصرف انرژی کمتری دارند. یکی از نکات مهمی که همواره باید در هنگام خرید ماشین لباسشویی به آن توجه کنید اندازه ماشین لباسشویی است. در ابتدا سعی کنید اندازه مورد نیاز ماشین لباسشویی خود را محاسبه کرده و پس از آن به خرید قسطی ماشینلباس شویی ال جی مبادرت ورزید.

نکته دیگر ظرفیت، ماشین‌های لباسشویی است. ماشین‌های لباسشویی فعلی بین 5 تا 12 کیلوگرم ظرفیت شستشوی لباس دارند. اما شاید نکته مهم دیگر در هنگام خرید قسطی ماشین لباس شویی ال جی (که البته بر قیمت آن نیز تاثیر بسیار زیادی دارد)، سرعت چرخش ماشین‌های لباسشویی است. 

چرا که هرچه سرعت چرخش بیشتر باشد، زمان خشک کردن را کاهش می‌دهد. البته سرعت چرخش بالا، معایب دیگری هم دارد و آن سرو صدای ماشین است. سرعت استاندارد ماشین بین 800 تا 1200 دور در دقیقه است.

هرچه بهره‌وری انرژی یک ماشین لباسشویی بیشتر باشد( یعنی شاخص بهره‌وری آنها از 68 کمتر باشد)، انرژی کمتری مصرف می کند. نکته بعدی که هنگام خرید ماشین لباسشویی مهم است، ضمانت نامه معتبر است. 

امکانات نسل جدید ماشین‌های لباسشویی

امروزه ماشین‌های لباسشویی دارای گجت های بسیار جالبی هستند. با خرید نقدی این دستگاه‌ها، می‌توانید از امکانات بسیار زیاد آن‌ها بهره‌مند شوید. خیلی از ماشین‌های لباسشویی سیستم گرماده داخلی دارد و مجهز به نمایشگر دیجیتال هستند. بعضی از ماشین‌های لباسشویی نیز مجهز به اینترنت اشیا و اتصال به وای فای هستند.

به طور مثال خیلی از ماشین‌های لباسشویی دارای حالت شستشوی دستی هستند که برای پارچه های لطیف و بسیار حساس، مناسب است. شستشوی سریع نیز برای زمانی است که می‌خواهید خشک کردن لباس، سریع‌تر انجام شود. با خرید نقدی این دستگاه‌ها ، می‌توانید از امکانات بسیار زیاد آن‌ها بهره‌مند شوید.

بعضی دیگر از ماشین‌های لباسشویی چرخش مضاعف دارند که برای لباس‌های پشمی و حوله‌ها مناسب است. برخی دیگر از ماشین‌های لباسشویی خاصیت لکه بری دارند، یعنی ابتدا قبل از شستشو، لباس را خیس می‌کنند تا لکه لباس بهتر برطرف شود.

با توجه به شرایط خود،  باید به تمام جوانب در هنگام خرید ماشین لباسشویی توجه کنید. مثلا اگر شما فضای کافی برای خشک کردن به وسیله اتو ندارید، توصیه ما این است که از ماشین لباسشویی‌هایی استفاده کنید که خاصیت خشک کنندگی بالایی دارند.

شرایط خرید اقساطی ماشین لباس شویی ال جی در سایت قسطی کلاب

فروشگاه‌های مختلفی، فروش قسطی ماشین لباسشویی را در دستور کار قرار داده‌اند. سایت قسطی کلاب شرایط خرید قسطی ماشین لباس شویی ال جی را برای مشتریان ایجاد کرده است. 

از این رو ما در این مقاله سعی کردیم که نکات مهم در هنگام خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی و خرید اقساطی لباسشویی را تشریح کنیم تا بتوانید تجربه خرید عالی از قسطی کلاب داشته باشید. 

برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی ال جی می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه بفرمایید. ما در سایت قسطی کلاب تمام تمهیدات لازم را برای شما فراهم کرده‌ایم. کافی است به سایت ما به نشانی www.ghesticlub.com مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تصفیه هوا سامسونگ

خرید تصفیه هوا سامسونگ
برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای کره جنوبی است که دارای سبد محصولاتی بی‌نظیری است. اگر شما تمایل به خرید نقدی تصفیه هوا ...

خرید قسطی تلویزیون آیوا

خرید قسطی تلویزیون آیوا
برند آیوا برندی استثنایی و موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی تلویزیون آیوا به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت...