خرید قسطی خودرو تندر 90

تاریخ انتشار:
1403/2/3 22:48:30

یکی از خودروهای با کیفیت و عالی برای خانواده تندر 90 می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو تندر 90 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی خودرو تندر 90

معرفی خودرو تندر 90

تندر 90 یکی از خودروهای طراحی شده توسط کمپانی رنو بوده که استقبال خوب از این خودرو موجب راه اندازی خط تولید آن در داخل کشور شده است. در شرایط کنونی خرید قسطی خودرو تندر 90 یکی از مناسب ترین راه‌های موجود، جهت تهیه این خودروی اقتصادی است.

 همانطور که می‌دانید طراحی خودرو زندگی انسان‌ها را با تحول بزرگی روبرو کرد؛ امروزه انسان‌ها از خودروها برای انجام امور مختلفی همچون سفر، رفتن به محل کار استفاده می‌کنند. این موضوع سبب شده تا همه روزه شاهد طراحی خودروهای جدید با امکانات مختلفی باشیم.

خودرو تندر 90 یکی نمونه از خودروهای طراحی شده توسط کمپانی رنو فرانسه است. تندر 90 از تمامی امکانات یک خودرو استاندارد برخوردار می باشد. قیمت مناسب و امکانات رفاهی قابل قبول این خودرو، سبب شد تا خط تولید آن در داخل کشور راه اندازی شود؛ تا به این ترتیب جمعی کثیری از ایرانیان از قابلیت‌های این خودروی ارزشمند برخوردار شوند. در حال حاضر نمونه‌های مختلفی از این خودرو به بازارهای داخلی عرضه گردیده است. 

از جمله مدل‌های عرضه شده به بازارهای داخل می‌توان به تیپ صفر، تیپ یک و مدل E2 اشاره نمود. هر یک از مدل‌های عرضه شده از این خودرو امکانات متفاوتی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. بنابراین با خرید اقساطی خودرو تندر 90 می‌توان یک مدل از این خودروی اقتصادی را خریداری نمود. همچنین با خرید قسطی خودرو تندر 90 امکان پرداخت تمامی هزینه‌های مربوط به خرید این خودرو، در چندین قسط وجود خواهد داشت. 

امکانات جانبی خودرو تندر 90

همانطور که عنوان گردید خودرو تندر 90 در نمونه‌های مختلفی به بازارهای داخلی عرضه می‌شود. اما در این میان بهترین مدل تندر 90 نمونه E2 آن است. این خودرو از امکانات جانبی کامل‌تری نسبت به نمونه‌های دیگر برخوردار می‌باشد. 

بهتر است بدانید در قسمت مشخصات فنی این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم 1598 سی سی استفاده شده است. بیشترین قدرت تولیدی توسط این موتور 105 اسب بخار می‌باشد میزان دور آن 5750 دور در دقیقه خواهد بود. همچنین این نمونه از خودرو تندر 90 از شیشه‌های برقی برای سرنشینان جلو و عقب برخوردار است. همچنین برخی دیگر از امکانات خودرو تندر 90 شامل موارد زیر می‌باشند.

• برخورداری از ترمز ABS

• چراغ مه شکن

• دو عدد ایربگ

• رینگ‌های آلومینیومی

• فرمان هیدرولیک

• آینه های برقی

آیا خودرو تندر 90 گزینه مناسبی برای خرید است؟

با آگاهی یافتن از امکانات این خودرو ممکن است این سوال ایجاد شود که آیا خودرو تندر 90 گزینه ایده آلی برای خرید است؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید امکانات این خودرو پاسخگوی بخش عمده‌ای از نیازهای افراد خواهد بود. 

زیرا معمولا ایرانیان در اکثر مواقع از خودروهای شخصی جهت انجام اموری همچون رفتن به محل کار استفاده می‌کنند. بنابراین با خرید اقساطی خودرو تندر 90 می‌توان از امکانات قابل توجه این خودرو بهره مند شد. 

خرید قسطی خودرو تندر 90 با شرایطی ویژه

امروزه جمع کثیری از ایرانیان خرید قسطی خودرو ال 90 را جهت تهیه این وسیله نقلیه انتخاب می‌کنند. زیرا با خرید قسطی خودرو می‌توان انتخاب‌های خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد. همچنین مزایای که خرید اقساطی خودرو در اختیار افراد قرار می‌دهد بسیار بیشتر از خرید نقدی آن خواهد بود.

به همین جهت شما می‌توانید برای خرید اقساطی خودرو تندر 90 به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید. جهت اطلاع بیشتر لازم است بدانید فروشگاه قسطی کلاب یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش قسطی خودرو است. این فروشگاه توانسته با ارائه خدماتی منصفانه و ارزشمند، شمار زیادی از مخاطبان خود را راضی نماید.

علاوه بر آن، تمامی محصولات عرضه شده توسط این فروشگاه از شرایط خرید نقدی نیز برخوردار هستند. در صورت آگاهی بیشتر می‌توانید به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

موتورسیکلت HLX 150 قسطی

موتورسیکلت HLX 150 قسطی
با شلوغ شدن شهر ها و افزایش ترافیک در آن ها اغلب مردم ترجیح می دهند که به جای ماشین از موتور سیکلت به عنوان وسیله نقلیه خود استفاده کنند...

خرید دنا قسطی

خرید دنا قسطی
خودرو دنا یکی از بهترین محصولات کمپانی ایران خودرو می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو دنا می‌توانید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب...