خرید قسطی تلویزیون آیوا

تاریخ انتشار:
1403/2/23 07:36:33

برند آیوا برندی استثنایی و موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی تلویزیون آیوا به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون آیوا


ویژگی‌های شاخص تلویزیون آیوا 

تلویزیون‌های برند آیوا (Aiwa) در ابعاد و کیفیت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. طرح خرید قسطی تلویزیون آیوا امکان تهیه این محصول را با قیمت مناسب، برای خریداران فراهم آورده است. تولید تلویزیون‌های LED و اسمارت، از محصولات مهم شرکت آیوا به شمار می‌رود. برخورداری از پنل باکیفیت، رزولوشن فوق العاده بالا، ارائه تصاویر شفاف و واضح و پورت‌های متنوع، مهم‌ترین مشخصات تلویزیون‌های آیوا را رقم می‌زند. 

اولین ویژگی برجسته خرید اقساطی تلویزیون آیوا به کیفیت تصویر و نمایشگر این محصول مربوط می‌شود. صفحه نمایش طراحی شده برای تلویزیون‌های aiwa از نوع تخت است. همچنین، فناوری ساخت نمایشگرهای دستگاه، از نوع LED است. ضمنا، در ساختار این محصول از پنل نوع TFT LED استفاده شده و نور پس زمینه تلویزیون DLED است. نقش و تاثیر این پنل در افزایش وضوح و کیفیت تصاویر تلویزیون را نمی‌تواند نادیده گرفت. تصاویر و محتوای پخش شده از تلویزیون با تمام جزئیات، شفافیت و رزولوشن بالا در معرض دید کاربر قرار می‌گیرد. علاوه بر این، زاویه 178 درجه دستگاه نیز امکان تماشای برنامه‌ها را از زوایای مختلف، به راحتی فراهم می‌آورد.

سیستم صوتی خوب و کیفیت صدای مطلوب، از دیگر مشخصات حائز اهمیت تلویزیون آیوا محسوب می‌شود. در سیستم صوتی دو کاناله تلویزیون، استانداردهای Dolby لحاظ شده است. این ویژگی در هنگام مشاهده سریال یا فیلم، کیفیت صدای شفاف و مطلوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بلندگوهای تلویزیون در بخش پایینی آن تعبیه شده است. این امر به تولید صدای فراگیر و در عین حال واقعی کمک شایانی می‌نماید. ضمنا، هر کدام از بلندگوهای دستگاه دارای توان خروجی 10 وات می‌باشند. برای خرید قسطی تلویزیون آیوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر مشخصات تلویزیون AIWA

مجهز شدن به درگاه‌های ارتباطی متنوع و کاربردی، دیگر ویژگی مهم خرید اقساطی تلویزیون آیوا را شامل می‌شود. تلویزیون‌های ال ای دی aiwa به پورت‌های ارتباطی HDMI/USB مجهز شده است. با کمک این درگاه‌ها می‌توان فایل‌های صوتی و تصویری را از طریق هارد اکسترنال و فلش مموری، بر روی تلویزیون به نمایش درآورد. ضمنا، تلویزیون‌های LED آیوا از تمامی فرمت‌های صوتی و تصویری رایج، پشتیبانی می‌کنند. بر این اساس، کاربر می‌تواند با آسودگی خیال نسبت به پخش آنها از تلویزیون اقدام نماید.

مجهز شدن به گیرنده دیجیتال DVB-T2، ویژگی دیگر خرید قسطی تلویزیون آیوا را رقم می‌زند. وجود این گیرنده دیجیتال داخلی، کاربر را از تهیه دستگاه گیرنده مجزا، معاف می‌سازد. همچنین، مجهز شدن گیرنده دستگاه به تیونر DVB-T2، در دریافت بهتر و باکیفیت تر امواج تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. ضمنا، تلویزیون‌های برند آیوا به فیلتر نور آبی مجهز گردیده است. این قابلیت از خستگی چشم‌ها در هنگام تماشای فیلم یا سریال جلوگیری به عمل می‌آورد. علاوه بر این، قابلیت ماشین زمان، امکان ذخیره سازی برنامه‌های مورد علاقه کاربر را بر روی حافظه‌های جانبی فراهم می‌آورد.

قابلیت HDR، رابط Composite و Component، درگاه AV، خروجی کواکسیال، ورودی آنتن، پشتیبانی از تلتکست، قابلیت خاموش شدن خودکار، امکان جستجوی خودکار کانال‌ها، قفل کودک، امکان ضبط برنامه‌ها، مجهز به سیستم کاهش نویز و امکان متصل شدن به دیوار، سایر امتیازات ال ای دی های آیوا را در بر می‌گیرد. 

نحوه خرید اقساطی تلویزیون آیوا

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در راستای افزایش سطح رفاه خریداران، طرح خرید اقساطی لوازم خانگی را به مرحله اجرا درآورده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.Ghesticlub.com، در جریان شرایط، ضوابط و جزئیات این طرح قرار گیرند. ناگفته نماند که در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید نقدی انواع لوازم خانگی به صورت غیر حضوری فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با چک

خرید قسطي تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با چک
ایکس ویژن بهترین برند تولید تلویزیون در ایران است. برای خرید قسطي تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی...

خرید قسطی لباس شویی اسنوا 8 کیلویی

خرید قسطی لباس شویی اسنوا 8 کیلویی
برند اسنوا برندی موفق و پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایرانی است. برای خرید قسطی لباس شویی اسنوا 8 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در...