خرید تصفیه هوا سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/22 22:06:03

برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای کره جنوبی است که دارای سبد محصولاتی بی‌نظیری است. اگر شما تمایل به خرید نقدی تصفیه هوا سامسونگ دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید تصفیه هوا سامسونگ


معرفی جدیدترین تصفیه کننده هوای سامسونگ

تصفیه کننده هوای سامسونگ بسیار مدرن و زیبا طراحی شده است و کاربردی استثنایی دارد. این دستگاه استثنایی قابلیت تولید هوای پاک را دارا می‌باشد و با انتشاری با سرعت تمام فضای محیط اطراف را در بر می‌گیرید.

 دستگاه تصفیه کننده سامسونگ با پرتاب هوای پاک تا 90 متر جز بهترین محصولات برند سامسونگ است. اکثر تصفیه کننده‌های هوا دارای پرتاب هوای پاک تا چند متری اطراف خود را دارد، ولی تصفیه کننده هوا مدل AC-B87AVWA تا 93 متر نیز توانایی پرتاب هوای پاک را دارد. برای خرید نقدی تصفیه هوا سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نحوه عملکرد تصفیه کننده هوای سامسونگ

دستگاه تصفیه کننده هوای سامسونگ با دو فیلتراسیون 5 بسیار قدرتمند می‌باشد و به آسانی و مکش سرعتی هوای آلوده محیط را دریافت کرده و هوایی پاک و تمیز را به محیط اطراف ارسال می‌کند و به سادگی یک سالن بزرگ را پاکسازی خواهد کرد. با خرید نقدی تصفیه هوا سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

کیفیت هوا را با چشمان خود ببینید؟

دستگاه تصفیه کننده هوای سامسونگ دارای نشانگر سطح آلودگی محیطی است و این دستگاه 5 رنگ برای نشان دادن میزان آلودگی هوا به کار می‌رود. 

در صورتی که هوای اطراف پاک و تمیز باشد، رنگ نمایشگر دستگاه به رنگ آبی در می‌آید و اگر میزان آلودگی بسیار زیاد باشد به رنگ قرمز در می‌آید. رنگ نارنجی، سبز و زرد میزان آلودگی متوسط را نشان می‌دهد. با خرید نقدی تصفیه هوا سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

هوای چرب و سنگین دیگر وجود ندارد!

یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه فوق‌العاده، جذب روغن و آلودگی‌های شدید از هوای اطراف است و بنابراین توصیه می‌شود که در کنار آشپزخانه قرار بگیرد. برای خرید نقدی تصفیه هوا سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از هوای پاک خانه خود لذت ببرید.

صرفه جویی در مصرف انرژی

دستگاه تصفیه کننده هوا سامسونگ با قدرت بالایی که دارد، مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و این یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول استثنایی است.

 این دستگاه استثنایی در حالت فوق‌العاده کم مصرف تا 9 درصد فقط برق مصرف می‌کند.  ناگفته نماند که این دستگاه می‌تواند تا مدت زمان 30 دقیقه تمام فضای محیط را پاکسازی کنید. برای خرید نقدی تصفیه هوا سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

نگهداری آسان

دستگاه تصفیه کننده هوای سامسونگ بسیار مردن و کم جا طراحی شده است و به فضای خانه شما حالتی مدرن می‌بخشد، همچنین نحوه تعویض فیلترهای آن بسیار ساده می‌باشد.

از آشپزی لذت ببرید!

به طور حتم برای شما نیز پیش آمده است که در حین آشپزی کردن از گرما و بوی چربی غذاهای پختنی دیگر میلی به غذا خوردن نداشته باشید و به گونه‌ای از غذای لذیذ خود بیزار شوید. با استفاده از دستگاه تصفیه کننده هوا دیگر شما از بوی چربی غذای خود آزار نخواهید دید و فضای آشپرخانه شما هوایی مطبوع و خنک خواهد داشت.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگ‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در ایران است که دارای مشتریان بسیاری است. این وبسایت فوق‌العاده محصولات خود را به دو صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند. 

خرید نقدی از قسطی کلاب به همراه تخفیفات بسیاری است و خرید اقساطی از آن نیازمند دریافت اعتبار خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ فراز اندیشان و لیزینگ پارسیان امکان پذیر شده است. با خرید نقدی تصفیه هوا سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون الیو

خرید قسطی تلویزیون الیو
یکی از بهترین تلویزیون‌های موجود در کشور با نام الیو، طراحی و تولید شده است. برای خرید قسطی تلویزیون الیو به بخش تلویزیون در دسته بندی...

خرید قسطی تلویزیون سونی

خرید قسطی تلویزیون سونی
امروزه تلویزیون ها به یکی از عادی ترین وسایلی تبدیل شده اند که هر خانواده ای از آن استفاده می کند. با توجه به وجود انواع برندهای مختلف شاید...