خرید قسطی ماشین ظرفشویی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/10 03:23:00

وجود یک ماشین ظرفشویی مناسب با برندی شناخته شده و قیمتی ارزان می‌تواند پیشنهاد خوبی برای تازه عروسان باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین ظرفشویی جی پلاس

جی پلاس 

جی پلاس یک برند ایرانی است که کار مونتاژ و توزیع برند ال جی در ایران را انجام می‌دهد و محصولاتی از قبیل تلویزیون، ماشین ظرفشویی، یخچال، دستگاه تصفیه هوا و کولر ارائه می‌دهد. 

همانطور که می دانیم شرکت گلدیران وظیفه ارائه خدمات به محصولات ال جی را در ایران دارد، ولی شرکت جی پلاس نیز یکی دیگر از خدمات دهندگان محصولات ال‌جی محسوب می‌شود.

شرکت گلدیران با سابقه فعالیت طولانی در سطح بین‌المللی تصمیم گرفته است از امکانات داخلی استفاده کند و جی پلاس را به عنوان بازار ایران معرفی نماید.

در مرحله بعدی نیز هدف آن در اختیار گرفتن بازار کشورهای دیگر است. در ادامه به بررسی چند مدل موفق از ماشین ظرفشویی‌های تولیدی این شرکت می‌پردازیم. قابلیت خرید اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است. 

ماشین ظرفشویی جی پلاس 

امروزه بیشتر کارها توسط ماشین‌ها و به صورت خودکار انجام می‌پذیرد و مثل قدیم زحمت زیادی را نمی‌طلبد. انجام کارها به یک عمل لذت آفرین تبدیل شده که وظایف خانم‌های خانه را آسان و سریع کرده است.

خانم‌های خانه‌دار علاقه زیادی به شستن ظرف‌هایشان با دست ندارند و ترجیح می‌دهند تا کارها به سرعت انجام شود. برای این منظور ماشین‌های ظرفشویی در بازار عرضه می‌شوند و به کمک خانم‌ها می‌آیند! 

یکی از برندهای تولیدکننده داخلی ماشین ‌ظرفشویی، جی‌پلاس می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت کنید. 

خصوصیات ماشین ظرفشویی جی پلاس 

ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس از نظر طراحی و ظاهر مناسب‌اند و با سیستم پیشرفت‌های که دارند سبب می‌شوند که با قیمتی مناسب آن‌ها را خریداری کنید. چند نکته مثبت در تولید این ماشین‌ها به کار رفته است.

در ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس فناوری‌های متعددی به کار رفته است. برای مثال استفاده از موتور هوشمند و قدرتمند Inverter BLDC، مراقبت از ظروف شیشه‌ای، برنامه شستشوی سریع یا گو کوییک، ظرفیت بالای شستشو برای خانواده‌های پرجمعیت حتی ۱۴ و ۱۵ نفر، داشتن کشوهای سه بعدی با قابلیت نظم دهی آسان و همچنین تنظیم ارتفاع دلخواه، داشتن امکانات شستشوی نیمه برای زمانی که ظرف‌ها کمتر از حجم داخل ماشین هستند یا half load از جمله این ویژگی‌ها هستند. 

با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس از امکاناتی بی‌نظیر برخوردار باشید. در ادامه به معرفی یکی از ماشین‌های ظرفشویی این برند موفق داخلی می‌پردازیم. 

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J552X 

این محصول فوق‌العاده شرکت جی پلاس در رنگ نقره‌ای به بازار عرضه شده است. طبقه سوم جداگانه دارد. فناوری تنظیم شدن ارتفاع سبد دارد. از سیستم خشک‌کن ظروف به همراه باد گرم برخوردار است.

ظرفیت شستشو برای ۱۵ نفر از مهمانان شما را پاسخ‌گو می‌باشد.میزان صدا در آن ۴۴ دسی‌بل است.کمترین زمان شستشوی آن ۳۰ دقیقه است. دارای ظرف جدایی برای قاشق و چنگال است.

در این ماشین، امکان شستشوی نصف ظرفیت را داریم. تعداد برنامه‌های شستشوی این ماشین، 8 برنامه اصلی و 3 برنامه انتخابی است. از جک تغییر وضعیت و قفل کودک بهره‌مند است. 

صفحه نمایش LED دارد. ابعادی در حدود 600*850*600 میلی‌متر مکعب دارد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس محصولی بی‌نظیر را به آشپزخانه‌تان بیاورید. 

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس 

برای خرید این محصول بی‌نظیر ایرانی به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این فروشگاه آنلاین، تسهیلاتی برای خرید نقدی و اقساطی کالا در نظر گرفته شده است.

در صورت نیاز به خرید غیرنقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و با استفاده از روش‌های موجود درخواست اعتبار از بای‌چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان سفارش خود را ثبت نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال جی پلاس با چک

خرید قسطی یخچال جی پلاس با چک
برند جی پلاس برندی موفق و مشهور در کشور است که محصولاتی عالی دارد. برای خرید قسطی یخچال جی پلاس با چک به بخش یخچال فریزر در...

خرید قسطی کولر آبی انرژی

خرید قسطی کولر آبی انرژی
شرکت انرژی سال‌های زیادی است که به طراحی و تولید وسایل سرمایشی از جمله کولر آبی می‌پردازد. اگر تمایل به خرید اقساطی کولر آبی انرژی دارید ...