خرید قسطی کولر آبی انرژی

تاریخ انتشار:
1403/2/21 08:47:48

شرکت انرژی سال‌های زیادی است که به طراحی و تولید وسایل سرمایشی از جمله کولر آبی می‌پردازد. اگر تمایل به خرید اقساطی کولر آبی انرژی دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی کولر آبی انرژی


شرکت انرژی 

شرکت انرژی همانطور که از نام آن برمی‌آید، یک شرکت ایرانی می‌باشد که نخستین بار توسط عبدالله مهدیان پایه گذاری شد. شرکت انرژی جز معدود شرکت‌هایی است که در زمینه طراحی و ساخت محصولات سرمایشی و گرمایشی فعالیت می‌کند. در انتهای این مقاله همراه ما باشید تا از شرایط خرید اقساطی کولر آبی انرژی اطلاع پیدا کنید

جالب است بدانید که شرکت‌هایی که در این زمینه‌های گفته شده در ایران مشغول به کار می باشند، زیاد نیستند. به خصوص شرکت‌هایی که تبدیل به برند شدند نیز بسیار محدود و انگشت شمارند.

انرژی جزو همین شرکت‌ها می‌باشد که در سال‌های اخیر وارد این حوزه شده ‌است و توانسته بسیار خوب بدرخشد. تا قبل از احداث کارخانه‌هایی چون انرژی، تمام محصولات سرمایشی و گرمایشی از خارج از کشور وارد می‌شدند، اما شرکت‌هایی نظیر این شرکت توانستند با فعالیت مداوم و با کیفیت خود، وارد عرصه میدان شده و با رقبای خارجی خود به رقابت بپردازند.

 در ادامه همراه قسطی کلاب باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی انرژی مطلع گردید. 

کولر آبی 

یکی از مهم‌ترین وسیله‌های تهویه به خصوص در فصل تابستان، کولر آبی است که امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی دارای انواع بسیاری است. با پیشرفت تکنولوژی، مدیران شرکت انرژی به این نتیجه رسیدند که بایستی طراحان و مهندسین جدیدی را به گروه خود اضافه کنند.

همینطور آن‌ها تصمیم گرفتند که محصولات و سیستم‌های جدیدی را در گروه محصولات تولیدی خود بگنجانند و این شد که اولین سری از محصولات سرمایشی را ساخته و وارد عرضه بازار کردند. 

با تلاش‌های شبانه روزی تیم انرژی، این شرکت به یکی از بهترین شرکت‌های سازند سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی ایرانی تبدیل شده‌ است. در ادامه این متن ما را همراهی کنید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی انرژی مطلع گردید. 

کولر آبی سلولزی 

برای خرید اقساطی کولر آبی انرژی بایستی بدانید که نسل جدیدی از کولر‌های آبی این روزها وارد بازار شدند که از آن‌ها با نام کولر آبی سلولزی نام برده می‌شود.

در این سری از کولر‌های آبی به جای استفاده از پوشال، از سلولز بهره گرفته شده ‌است که دمای اتاق را تا چندین برابر سریع‌تر و بهتر مطبوع و خنک می‌سازد. شرکت انرژی نیز به تازگی و در سال‌های اخیر، نخستین کولرهای آبی سلولزی خود را وارد بازار کرده‌ است. در انتهای این مقاله همراه ما باشید تا از شرایط خرید کولر آبی انرژی اطلاع پیدا کنید. 

خرید اقساطی کولر آبی انرژی

کولرهای آبی قیمت بالایی ندارند، اما ممکن است بسیاری از مردم جامعه ترجیح بدهند که به جای خرید نقدی کولر مورد نظر خود، از نحوه خرید اقساطی سود ببرند. 

در نحوه خرید اقساطی شما می‌توانید به راحتی برای خرید محصول مورد نظر خود اقدام کرده و با پرداخت مبلغ اولیه بسیار کم و با سود پایین، پس از خرید محصول، شروع به پرداخت أقساط خود نمایید. تا انتهای این مقاله با قسطی کلاب همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی کولرآبی انرژی مطلع گردید. 

خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی انرژی از سایت قسطی کلاب 

سایت قسطی کلاب به منظور رفاه حال مردم جامعه ایران، شرایط فروش محصولات خود را به دو صورت نقدی و اقساطی قرار داده ‌است. در شرایط خرید به صورت اقساطی، شما قادر خواهید بود تا محصول مورد نظر خود را به دو روش بای چک و لیزینگ خریداری نمایید. 

در شرایط خرید به صورت لیزینگ، شما می‌توانید به دو شرکت فراز اندیشان و پارسیان درخواست اعتبار داده و پس از تایید شدن، شروع به خرید محصولات خود به صورت اقساطی از سایت قسطی کلاب نمایید. برای گرفتن اطلاعات بیشتر به بخش درخواست اعتبار در سایت مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی آ ا گ

 خرید اقساطی ماشین ظرفشویی آ ا گ
یکی از وسایل مهم در هر آشپزخانه‌ای بی‌شک ماشین ظرفشویی می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی آ ا گ به بخش ماشین ظرفشویی در...

خرید کولر گازی مایدیا

خرید کولر گازی مایدیا
در این روزهای گرم سال خرید یک کولر گازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی مایدیا به سایت قسطی کلاب و بخش...