خرید قسطی یخچال جی پلاس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 03:39:28

برند جی پلاس برندی موفق و مشهور در کشور است که محصولاتی عالی دارد. برای خرید قسطی یخچال جی پلاس با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی یخچال جی پلاس با چک


مقدمه

در بازار لوازم خانگی با قیمت‌های سرسام آوری که وجود دارد خرید قسطی یخچال جی پلاس می‌تواند بسیار برای مصرف کننده عالی باشد. با قیمت‌هایی که امروزه محصولات مختلف لوازم خانگی دارند خرید نقدی و یکجا برای بیشتر افراد جامعه مقدور نمی‌باشد. 

بررسی مدل‌های مختلف یخچال‌های جی پلاس

این شرکت تازه وارد به بازار ایران توانسته به سرعت سهم بسیار زیادی از این بازار را مال خود کند. در این بین نقش محصولاتی مانند یخچال بسیار مهم  می‌باشد. در این بخش به بررسی مدل‌های مختلف این محصول برای خرید اقساطی یخچال جی پلاس خواهیم پرداخت:

1. یخچال فریزر ساید بای ساید مدل M7418BG: با خرید یخچال جی پلاس از این مدل از یک محصول با ظرفیت 510 لیتر بهره مند خواهید شد. این مدل دارای کمپرسور اسمارت از نوع اینورتر می‌باشد. این دستگاه دارای ابعاد 905*670*1770 و دارای مصرف انرژی با گرید ++A می‌باشد. قابلیت استفاده از تکنولوژی‌های جدید Multi Air Flow ، Fresh Box، مانیتور LED و Super freezing، No Frost و Quick Cooling را دارد.  

2. خرید قسطی یخچال جی پلاس مدل M7517W و بررسی آن: ظرفیت این محصول 507 لیتر می‌باشد. این یخچال دارای کمپرسور هوشمند اینورتر می‌باشد. دارای ابعاد 905*670*1770 و گرید ++A در مصرف انرژی است. دارای امکاناتی از قبیل: Water Dispenser، Multi Air Flow، محفظه Fresh Box، صفحه نمایش LED و Super freezing، No Frost، Quick Cooling می‌باشد.

3. مدل M7620W در خرید یخچال جی پلاس: این محصول دارای ظرفیت 472 لیتر می‌باشد. کمپرسور این مدل از نوع اسمارت و اینورتر می‌باشد. این دستگاه دارای گرید مصرف انرژی A+ می‌باشد. این محصول از تکنولوژی‌های Multi Air Flow، Fresh Box، مانیتور LED، خاصیت ضد برفکی، سیستم سرمایش سریع و Quick Freezing بهره می‌برد. دارای منو اکو برای مصرف اقتصادی انرژی می‌باشد. 

4. مدل M7517BS: این مدل مناسب برای خرید یخچال جی پلاس دارای ظرفیت 507 لیتری می‌باشد. دارای ابعادی برابر 905*670*1770 بوده و از کمپرسور اینورتر هوشمند استفاده می‌نماید. درجه مصرف انرژی این دستگاه ++A می‌باشد. تکنولوژی‌های روز دنیا مانند: Multi Air Flow، محفظه Fresh Box ، مانیتور LED و Super freezing، No Frost و Quick Cooling بهره می‌برد. دارای منو Holiday برای مصرف بهینه انرژی در زمان مسافرت و تعطیلات می‌باشد.

5. خرید اقساطی یخچال جی پلاس مدل M7517S: این یخچال با کیفیت دارای ظرفیت 507 لیتری می‌باشد. از اسمارت کمپرسور اینورتر استفاده می‌نماید. دارای ابعاد 905*670*1770 و گرید مصرف انرژی ++A می‌باشد. دارای فناوری‌های Water Dispenser، سیستم چرخش هوا یا Multi Air Flow، محفظه Fresh Box، مانیتور LED، Super freezing، No Frost و Quick Cooling می‌باشد. همچنین برای استفاده بهینه از مصرف انرژی دارای منو Holiday است. این ویژگی باعث می‌شود که مصرف انرژی در هنگام مسافرت در این دستگاه به حداقل برسد. 

خرید اقساطی یخچال جی پلاس با چک

مدل‌های ذکر شده از بین ده‌ها مدل برای خرید قسطی یخچال جی پلاس انتخاب شده‌اند. این شرکت دارای انواع مدل‌ها برای تمامی افراد با بودجه‌های متفاوت می‌باشد. که فروش قسطی هم می‌تواند مکمل قیمت مناسب این محصولات باشد. 

خرید اقساطی و عدم خرید نقدی و یکجا برای خانواده‌ها در این وضعیت اقتصادی می‌تواند بسیار مناسب باشد. خرید اقساطی یخچال جی پلاس و محصولات مشابه از سایت www.ghesticlub.com امکان پذیر است. خانواده‌ها می‌توانند از طریق این سایت نه تنها این محصول بلکه هزاران محصول دیگر را به صورت قسطی خرید نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

مایکروویو سامسونگ اقساطی

مایکروویو سامسونگ اقساطی
از جمله علت های محبوبیت و بزرگ شدن برند سامسونگ، کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب تولیدات این شرکت....

فروش اقساطی آبسردکن در قسطی کلاب

فروش اقساطی آبسردکن در قسطی کلاب
فروش اقساطی آبسردکن در قسطی کلاب نمونه ای دیگر از راهکارهای فروش اقساطی لوازم و محصولات مورد نیاز در قسطی کلاب به شمار......