یخچال ال جی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/6 20:40:50

برند ال جی علاوه بر کیفیت عالی و طراحی زیبا از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد که کمترین برندی این نوع از محبوبیت را تاکنون تجربه کرده است. برای خرید اقساطی یخچال ال جی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


یخچال ال جی قسطی


یخچال‌های ال جی 

این محصولات در طراحی‌های متنوع و خلاقانه‌ای نیاز شما را در آشپزخانه فراهم می‌آورند. یخچال‌های ال جی دارای طراحی و بدنه بسیار شیک و مدرن می‌باشند. ظرفیت زیادی دارند و به اصطلاح جادار هستند. 

در تولید آن‌ها از تکنولوژی‌های جدیدی استفاده شده است. این یخچال‌ها بسیار کم مصرف می‌باشند و قابلیت‌های مختلفی دارند. در ادامه یکی از جدیدترین یخچال‌های تولید شده شرکت ال جی به نام اینستا ویو معرفی می‌شود. 

چرا بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان یخچال‌های جدید ال‌جی را انتخاب می‌کنند؟ 

یخچال‌های اینستاویو دارای قابلیت‌های ویژه‌ای هستند که در ذیل به آن‌ها اشاره می‌کنیم و به خاطر این قابلیت‌ها، طرفداران بی‌شماری در سرتاسر دنیا دارند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی یخچال ال جی در قسطی کلاب فراهم شده است. 

دسترسی آسان با تکنولوژی درب دو لایه 

تکنولوژی دور این دور یا درب دو لایه در یخچال‌های ال جی به شما قابلیت دسترسی آسان تر به فضای گسترده‌تری از یخچال را ارائه می‌دهند. درب به نسبت کوچک بر روی بر روی درب اصلی یخچال جاسازی شده است که با فشار کمی باز می‌شود. 

به شما این امکان را می‌دهد تا به یخچال فریزر بدون از دست رفتن هوای سرد و خنک، دسترسی پیدا کنید. این یخچال طراحی متمایز و نوآورانه دارد و همراه با یک پنل شیشه‌ای رنگی موجب این می‌شود که به سادگی، با دوبار فشار دادن روی شیشه، محتوای داخل یخچال را ببینید. با خرید اقساطی یخچال ال جی راحتی استفاده را حس کنید! 

ظرفیت و فضای مناسب 

یخچال فریزرهای با ظرفیت بزرگ ال‌جی دارای فضای اضافی برای ذخیره مواد غذایی با سازماندهی مناسب و برای همه غذاهای مورد علاقه خانواده شما هستند. با این یخچال فریزرها فضای بیشتری برای غذا وجود دارد. در قسمت داخلی، هوا بسیار سرد است. هوای سرد به معنای آرامش بیشتر است و غذا را برای مدتی طولانی‌تری، تازه نگه خواهد داشت. 

غذاهای تازه و با طراوت با تنظیم دما 

یخچال فریزرهای ال جی به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا زمان تازه نگه داشتن مواد غذایی داخل یخچال بیشتر شود. با وجود کشوهای کانورت که شامل ۵ تنظیم دمای مختلف برای پاسخگویی به نیازهای خانواده شما است، دمای مناسب را تنظیم نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال ال جی از غذاهایی سالم و مغذی بهره‌مند شوید. 

سیستم یخ‌ساز 

از یخ‌های گرد ذوب شده که توسط تکنولوژی جدید تهیه شده است، برای نوشیدنی‌های خود استفاده نمایید. نوشیدنی‌های شما تنها برای تعطیلات آخر هفته نمی‌باشد! یخسازهای جدید بر روی درب فریزر نصب می‌شوند و بنابراین فضای ذخیره سازی بیشتری دارند. 

سیستم متعادل‌ساز رطوبت 

این یخچال‌ها با ساختاری مشبک، اندازه رطوبت را در اندازه متناسبی نگه می‌دارد. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا از روش تنظیم میزان رطوبت، سبزی‌ها و میوه‌های خود را تازه و با طراوت نگه دارید. با خرید اقساطی یخچال ال جی از غذاهایی سالم و مغذی بهره‌مند شوید. 

هوشمندی 

با استفاده از فن آوری تین کیو می‌توانید از طریق تلفن هوشمندتان حتی در زمانی که در منزل تشریف ندارید، یخچال خود را کنترل و عیب یابی نمایید و یا دمای آن را تغییر دهید. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال ال جی وضعیت یخچال خود را حتی در زمان سفر رصد نمایید. 

مصرف بهینه انرژی 

سرد کننده اینورتر داخل یخچال‌های جدید ال جی، تحول بزرگی بوجود آورده است که تا ۳۲ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی شود. 

یخچال ال جی قسطی 

برای تهیه یخچال فریزر ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و در صورت تمایل به خرید غیر نقدی از امکانات ویژه این پلتفرم تامین کالای ایرانی بهره‌مند شوید، حتی می‌توانید تا ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی دریافت نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال ال جی از این سایت است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سونی با حکمت کارت

خرید قسطی تلویزیون سونی با حکمت کارت
برند سونی یکی از بهترین تلویزیون‌های دنیا را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی تلویزیون سونی با حکمت کارت به بخش لوازم ...

خرید تلویزیون tcl

خرید تلویزیون tcl
برندهای متفاوتی در دنیا به طراحی و تولید تلویزیون می پردازند که یکی از معروف ترین آن ها برند tcl است. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون tcl به بخش...