خرید اقساطی گوشی موبایل

تاریخ انتشار:
1403/2/10 02:45:37

گوشی های موبایل در زندگی امروزی به یک کالای اساسی تبدیل شده اند که حتیمی توانند در کسب و کار افراد نقش مهمی ایفا کنند. قسطی کلاب فروشگاه اینترنتی است که در بخش کالای دیجیتال امکان خرید قسطی انواع گوشی های موبایل را برای تمام کاربران خودد فراهم کرده است. 


خرید اقساطی گوشی موبایل



خرید اقساطی گوشی موبایل چه دلیلی دارد؟

به صورت عام، هر وقت سخن از خرید اقساطی گوشی موبایل می‌شود، دلیل اصلی آن کم بود بودجه اعلام می‌شود. این در حالی است که کم بود بودجه فقط یکی از دلایل خرید اقساطی است. در بسیاری از مواقع ممکن است شخص بودجه‌ی لازم را داشته باشد اما بازهم انتخاب درست برای او خرید اقساطی باشد.

در ادامه در مورد دلایل خرید اقساطی گوشی موبایل بیشتر صحبت خواهیم کرد و آنها را بررسی می‌کنیم.

  • نداشتن پس‌انداز یا بودجه کافی

مهم‌ترین و شایع‌ترین دلیلی که منجر به تصمیم خرید اقساطی می‌شود، نداشتن بودجه کافی است. در این صورت فرد تصمیم می‌گیرد برای اینکه از داشتن یک گوشی موبایل خوب بی‌بهره نماند، به صورت اقساطی خرید خود را انجام دهد.

  • حفظ نقدینگی و سرمایه در گردش

بسیاری از مواقع شما پول کافی برای خرید نقدی را دارید اما پول شما در جایی سرمایه گذاری شده و در حال سود آوری برای شما است. برای مثال شما در بورس سرمایه گذاری کرده‌اید.

در این صورت شما نمی‌خواهید سرمایه خود را از گردش خارج کنید. چرا که سودآوری شما کم‌تر می‌شود. برای این منظور تصمیم مناسب این خواهد بود که خرید اقساطی گوشی موبایل را در دستور کار خود قرار دهید. 

این‌گونه سرمایه شما از گردش خارج نمی‌شود و سودآوری ایجاد شده برای شما در چند ماهی که قرار است اقساط گوشی موبایل خریداری شده را پرداخت کنید، از پول گوشی بیشتر خواهد بود. در نتیجه شما هم سود کرده‌اید هم صاحب یک گوشی موبایل خوب شده‌اید.

  • فرار از تورم

افرادی که از هوش مالی خوبی برخوردار هستند، برخی مواقع می‌توانند تورم را پیش‌بینی کنند. این کار به آنها کمک می‌کند تا در زمان مناسب تصمیم مناسب بگیرند. برای مثال حتی اگر نقدینگی نداشته باشند از شرایط خرید اقساطی گوشی موبایل استفاده می‌کنند تا قبل از تورم صاحب یک گوشی موبایل خوب شوند.

  • بالا بردن کلاس کاری برای عقد یک قرارداد پرسود کاری

نمی‌توان اهمیت شیک بودن و به روز بودن را در بسیاری از معامله‌ها نادیده گرفت. بارها دیده شده شخصی که کمترین نقدینگی را داشته است با تهیه یک ماشین خوب یا یک گوشی موبایل خوب توانسته است معامله‌های خوبی را به سود خود انجام دهد. 

در نتیجه این شخص قبل از رفتن به محل برای گرفتن پروژه‌ی کار خود، تصمیم به خرید اقساطی گوشی موبایل می‌گیرد. پس از مدتی با سودی که از این معامله به دست می‌آورد می‌تواند چندین گوشی با همان قیمت به صورت نقدی و یکجا خریداری کند.

  • آموزش استقلال به فرزندان

هر پدری شیوه‌های خاص خود را برای تربیت فرزندان خود اجرا می‌کند. یکی از شیوه‌های جالبی که بعضی از پدرها بکار می‌برند، خرید یک وسیله مانند خرید اقساطی گوشی موبایل است به این شرط که اقساط ماهیانه‌ی آن را فرزندشان پرداخت کند. قبل از خرید نیز با وی شرط می‌کنند که تا زمان اتمام اقساط هیچ حقی نسبت به آن گوشی موبایل ندارد. این روش باعث می‌شود تا نوجوان خود تلاش کند و راه روش پول درآوردن را یاد بگیرد.

دلایلی که در بالا ذکر شد و بسیاری از دلایل دیگر که احتمالاً شما نیز با آنها برخورد داشته‌اید، باعث می‌شود تا شخص تصمیم بگیرد خرید اقساطی گوشی موبایل را در برنامه‌های خود داشته باشد.

خرید اقساطی لزوماً چیز بدی نیست اما قبل از تصمیم به خرید، باید بررسی کنید ببینید چه نفعی به شما می‌رساند و آیا عاقلانه است یا نه.

همچنین سعی کنی حال که می‌خواهید هم‌چین کاری را انجام دهید، بهترین انتخاب را نیز داشته باشید تا بعد از خرید پشیمانی به بار نیاید. در واقع فاکتور قیمت جزء آخرین اولویت‌های خود قرار دهید. احتمالاً شما پس از این خرید تا مدت‌ها نیازی به تعویض یا خرید دوباره نداشته باشید.

خرید قسطی گوشی موبایل از قسطی کلاب

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 صورت است. خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشی ایفون 14

خرید قسطي گوشی ایفون 14
گوشی آیفون 14 محصول جدید شرکت اپل در سال 2023 می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی ایفون 14 به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی a73 سامسونگ با چک

خرید اقساطی گوشی a73 سامسونگ با چک
پرفروش‌ترین گوشی میان رده سامسونگ مدل Galaxy a73 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a73 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی...