قیمت جاروبرقی فلر

تاریخ انتشار:
1403/2/10 04:56:01


جهت مشاهده قیمت جارو برقی های فلر به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید. 



قیمت جاروبرقی فلر



اطلاعاتی درباره جارو برقی های فلر

لوازم خانگی فلر یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهای بین المللی است که توانسته است طی سال ها فعالیت تا حد بسیار زیادی رضایت خاطر مشتریان خود را به دست آورد. جاروبرقی یکی از محصولات تولیدی کارخانه فلر است که با داشتن کیفیت و استانداردهای جهانی یکی از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار می باشد.

 قیمت جاروبرقی فلر در مدل های مختلف متفاوت است و هر کدام از مدل های مختلف جاروبرقی ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه با مشخصات کلی این جاروبرقی و محدوده قیمت جاروبرقی فلر بیشتر آشنا می شویم.

جاروبرقی های فلر:

قبل از آنکه راجع به قیمت جاروبرقی فلر صحبت کنیم، بهتر است در ابتدا با ویژگی های این برند از جاروبرقی بیشتر آشنا شوید. جاروبرقی های فلر در دو مدل کیسه دار و بدون کیسه طراحی و در بازار موجود هستند. 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در تمام مدل های جاروبرقی فلر، قدرت مکش بسیار بالای آن است که می تواند ریزترین آشغال ها را که به فرش چسبیده است را پاک کند. لوله به کار رفته در تمامی مدل های جاروبرقی فلر از نوع تلسکوپی بوده و شما می توانید به راحتی ارتفاع آن را متناسب با قد خود تغییر دهید. 

در جاروبرقی فلر در قسمت خروجی هوا، یک فیلتر بهداشتی به استفاده شده است. این فیلتر ذرات گرد و غبار را تا حد زیادی جذب کرده و از پخش شدن آن در محیط و ایجاد آلودگی جلوگیری می کند.

 سری های مختلف جاروبرقی که همراه آن و در بسته بندی به خریدار تحویل داده می شود، به شما کمک می کند تمام نقاط منزل مانند پرده، مبل، کناره های دیوار و یا درزها را به راحتی جارو کشیده و تمیز کنید. 

مصرف برق جاروبرقی های فلر مانند سایر وسایل برقی این برند بسیار پایین است و حتی اگر به طور روزانه نیز از آن استفاده کنید هزینه برق چندان زیادی برای شما نخواهد داشت. صدای جاروبرقی نیز از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب آن است. 

بسیاری از جاروبرقی ها حین کار صدای بلند و آزاردهنده ای ایجاد می کنند، اما جاروبرقی های فلر صدای تولیدی را تا حد بسیار زیادی کاهش داده اند. مخزن انواع جاروبرقی های فلر بسیار ایده آل و مناسب بوده و کیسه های آن در مدل جاروبرقی های کیسه دار قابل شست و شو هستند. 

یکی دیگر از ویژگی های جاروبرقی های فلر حرکت ساده آن ها روی سطوح مختلف مانند فرش است، به طوری که شما برای جابجا کردن و حرکت جاروبرقی احتیاج به نیروی زیادی ندارید. سیم بلند، قابلیت سیم جمع کن خودکار، شعاع کارکرد بالا، نشانگر پر بودن مخزن و ویژگی های دیگر جاروبرقی های فلر را به یکی از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار تبدیل کرده است.

قیمت جاروبرقی فلر در مقایسه با سایر برندهای موجود در ایران نسبتا پایین است. قیمت مناسب و کیفیت بالای این محصول می تواند یک خرید ایده آل را برای شما ضمانت کند.

قیمت جاروبرقی فلر:

 همانطور که در بالا نیز اشاره شد قیمت جاروبرقی فلر با توجه به مدل و کیفیت آن متفاوت است اما می توان گفت قیمت جاروبرقی فلر محدوده ای بین 1 تا 3 میلیون و پانصد هزار تومان دارد. 

برای مثال قیمت جاروبرقی فلر مدل VC208 حدود 1 میلیون تومان، قیمت جاروبرقی فلر مدل VC240 2 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت جاروبرقی فلر مدل VC209 حدود یک میلیون و 400 هزار تومان می باشد. 

اگر قصد خرید یک جاروبرقی با قدرت بالا، کیفیت و طول عمر زیاد و قیمت مناسب هستید، قطعا جاروبرقی های فلر می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشند

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل

خرید اقساطی یخچال دوقلو الکترواستیل
برند الکترواستیل یکی از بهترین برندهای ایرانی است که در طراحی و تولید یخچال بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید اقساطی یخچال دوقلو...

خرید اقساطی کولرگازی گری

خرید اقساطی کولرگازی گری
برای خرید اقساطی کولرگازی گری با قیمتی بی نظیر به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...