خرید قسطي گوشی ایفون 14

تاریخ انتشار:
1403/2/21 08:03:25

گوشی آیفون 14 محصول جدید شرکت اپل در سال 2023 می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی ایفون 14 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي گوشی ایفون 14


گوشی آیفون 14

گوشی‌های سری چهاردهم شرکت اپل، در 7 سپتامبر 2022 به بازار معرفی شدند. طراحی آیفون 14 نسخه پرو، تقریبا مانند سری‌های قبلی است. از طرف دیگر آیفون 14 به جدیدترین پردازنده شرکت اپل مجهز است( این پردازنده بسیار قدرتمند می‌باشد). گوشی آیفون 14 پرو همچنین از لنزهای بسیار مطلوبی نیز برخوردار می‌باشد. 

سیستم عامل این گوشی بسیار روان و کاربردی است. صفحه نمایش با کیفیت، بلندگوهای استریو، باتری بادوام از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی محسوب می‌شوند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. در انتها نیز شرایط و ضوابط خرید قسطي گوشی ایفون 14 پرو را از سایت قسطی کلاب بیان می‌کنیم. 

طراحی زیبا  

وزن گوشی آیفون 14 پرو به 206 گرم می‌رسد. این کالای دیجیتال در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، بنفش و مشکی موجود می‌باشد. همچنین ابعاد گوشی آیفون 14 پرو به 147.5 در 71.5 میلی‌متر می‌رسد. ضخامت این گوشی نیز 7.9 میلیمتر است. بدنه آیفون 14 پرو تماما از جنس شیشه(سرامیک شیلد) می‌باشد. برای ساخت فریم جانبی گوشی نیز از استیل ضد زنگ استفاده شده است. برای خرید اقساطي گوشی ایفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش این کالای دیجیتال

اندازه نمایشگر آیفون 14 پرو 6.1 اینچی می‌باشد. این پنل نمایشی از نوع Super Retina XDR OLED است و کیفیت خارق العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. رزولوشن صفحه نمایش آیفون 14 پرو 1179 در 2556 پیکسل است(تراکم پیکسلی نمایشگر آیفون 14 پرو 460 است). صفحه نمایش آیفون 14 پرو از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین حداکثر روشنایی این نمایشگر به 2000 نیت می‌رسد. این صفحه نمایش از قابلیت HDR10 و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند.

سخت افزار و نرم افزار این کالای دیجیتال

آیفون 14 پرو از سیستم عامل  ios 16 بهره می‌برد. پردازنده مرکزی این کالای دیجیتال نیز از نوع Apple A16 Bionic است. این پردازنده 6 هسته‌ای(4 نانومتری) جدیدترین پردازنده شرکت اپل است و عملکرد بسیار مطلوبی دارد. همچنین پردازشگر گرافیکی آیفون 14 پرو از نوع Apple GPU می‌باشد. با خرید قسطي گوشی ایفون 14 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

حافظه داخلی و رم

گوشی آیفون 14 پرو از نظر میزان حافظه داخلی، به 4 نسخه متفاوت 128، 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت تقسیم می‌شود. همچنین آیفون 14 پرو فقط در نسخه 6 گیگابایت رم وارد بازار می‌شود. این نکته را نیز بدانید که این کالای دیجیتال فاقد درگاه کارت حافظه می‌باشد.

دوربین این کالای دیجیتال

3 دوربین بکار رفته در این کالای دیجیتال بسیار قدرتمند و مناسب می‌باشند. دوربین واید آیفون 14 پرو به یک سنسور 48 مگاپیکسلی مجهز شده است. این لنز دارای لرزشگیر اپتیکال و فوکوس اتوماتیک نیز می‌باشد. برای خرید اقساطي گوشی ایفون 14 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

لنز اولترا واید این کالای دیجیتال نیز 12 مگاپیکسل کیفیت دارد. سایز لنز اولترا واید 13 میلیمتر است و این لنز از فناوری فوکوس خودکار دوال پیکسل نیز بهره می‌برد. دوربین تله فوتو گوشی آیفون 14 پرو نیز مانند دوربین اولترا واید، از یک حسگر 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی آیفون 14 به یک لنز 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. این لنز در بهترین حالت می‌تواند از تصاویر به صورت 4K فیلمبرداری کند.

باتری این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک باتری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. این باتری لیتیوم یونی از توان حداکثر 15 وات(شارژ به صورت بی‌سیم) پشتیبانی می‌کند. 

شرایط خرید قسطي گوشی ایفون 14 چگونه است؟

به منظور خرید اقساطي گوشی ایفون 14 پرو کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید. سایت قسطی کلاب که در زمینه فروش قسطی محصولات فعال است؛ شرایط ویژه‌ای را برای شما بوجود آورده است. به این سایت مراجعه کنید و برای خود پروفایل تشکیل دهید. بعد از تکمیل این فرایند، وارد فروشگاه قسطی کلاب شوید. بدانید که علاوه بر خرید اقساطی، در سایت قسطی شرایط خرید نقدی نیز وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با سفته

خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی هدفون بیتس

خرید اقساطی هدفون بیتس
خرید اقساطی هدفون بیتس، برای همگان، به ویژه علاقمندان به موسیقی یک خرید جذاب و در عین حال کاربردی محسوب می شود. امروزه موسیقی و آهنگ در مقیاس بسیار و