موبایل هوآوی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/11 02:53:25

شرکت هوآوی یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت های تولید موبایل است که محصولات آن از قیمت مناسبی برخوردارند. با این حال قسطی کلاب در بخش کالای دیجیتال سایت خود امکان خرید قسطی انواع موبایل هوآوی را فراهم کرده است.

موبایل هوآوی قسطی

خرید قسطی گوشی هوآوی از قسطی کلاب

در زندگی امروز گوشی های موبایل نقش اساسی دارند و درصد بسیار بالایی از افراد در تمام نقاط جهان از گوشی های موبایل استفاده می کنند. به دلیل همین تقاضای بالایی که در بازار جهانی برای موبایل وجود دارد، شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی زیادی این محصول را تولید می کنند.

شرکت هوآوی نیز یکی از شرکت های بزرگی است با سیاست بهترین گوشی های موبایل با کمترین قیمت از سال ۲۰۱۰ میلادی وارد بازار موبایل جهانی شد.

با اینکه مدت زیادی از ورود شرکت هوآوی به بازار موبایل نمی گذرد، اما در همین مدت کوتاه توانسته با تولید موبایل های دارای قابلیت های بالا سهم خود را از بازار جهانی بگیرد و در کنار برندهایی چون سامسونگ و اپل قرار گیرد.

قسطی کلاب نیز فروش موبایل هوآوی را به صورت قسطی آغاز کرده است تا کاربران بتوانند از داشتن یک موبایل با کیفیت لذت ببرند. موبایل هوآوی قسطی که در این فروشگاه اینترنتی عرضه شده است، انواع مدل های مختلف این برند معتبر را شامل می شود.

به طور کلی قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال فعال است که فروش اقساطی موبایل هوآوی نیز شامل آن می شود. موبایل هوآوی قسطی طیف مختلفی از ویژگی هایی چون قیمت، اندازه صفحه نمایش، مدل و ... را در بر می گیرد.

موبایل هوآوی قسطی موجود در قسطی کلاب  تا ۸ گیگابایت حافظه رم دارد و دوربین پشت آن تا ۴۸ مگا پیکسل را پشتیبانی می کند. همچنین دوربین سلفی موبایل هوآوی قسطی تا ۳۲ مگا پیکسل کیفیت تصویر برداری را می تواند در اختیار کاربران خود قرار دهد.

به طور کلی امکان خرید اقساطی کالای دیجیتال که توسط قسطی کلاب ارائه می شود، فرصت خوبی است برای تمام کسانی که به دنیای دیجیتال علاقه دارند و دوست دارند از داشتن اخرین نسخه های کالاهای دیجیتال شرکت های بزرگ لذت ببرند.

امکان خرید قسطی از قسطی کلاب

با وجود قسطی کلاب تمام کالاهای دیجیتال و در میان ان ها موبایل هوآوی برای تمام اقشار جامعه قابل دسترسی است و کاربران مختلف با تحمل کمترین فشار مالی می توانند اقلام مورد نیاز و مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند.

شرایط خرید موبایل هوآوی قسطی به این صورت است که اگر مشتری کارمند باشد، با ارائه فیش حقوقی و سفته می تواند خرید انجام دهد و نیازی به تحویل چک نیست. در غیر این صورت اگر کاربر شغل آزاد داشته باشد باید به تعداد اقساطی که دارد چک ارائه دهد.

تعداد اقساط در قسطی کلاب ثابلت نیست و هر مشتری بر اساس شرایطی که دارد، می تواند تعدا اقساط خود را تعیین کند. هر کاربر می تواند به دلخواه تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب کند.

از طرف دیگر هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد؛ در شرایط اقتصادی فعلی این میزان می تواند کمک هزینه خوبی برای خانواده ها باشد. همچنین برای خرید های زیر هفت میلیون نیازی به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت وجود ندارد.

قسطی کلاب با ارائه شرایط ویژه و تنوع بالای محصولی که دارد، در مدت کوتاهی که از راه اندازی آن می گذرد توانسته است، کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند و با خدمات خوبی که ارائه می دهد رضایت آن ها را به دست آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مطرح کردن سوالات خود می توانید با کارشناسان قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس

خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس
برند جی پلاس به تازگی از محصول جدید خود با نام گوشی Z10 رونمایی کرده است. برای خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس به بخش موبایل در...

خرید تبلت قسطی اپل

خرید تبلت قسطی اپل
اپل را به عنوان شرکتی می شناسیم که محصولات خود را قیمت بالایی می فروشد، اما باید بدانید که اپل در کنار قیمت بالای خود، کیفیت منحصر به فردی...