خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:47:35

برند جی پلاس به تازگی از محصول جدید خود با نام گوشی Z10 رونمایی کرده است. برای خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس


معرفی جدیدترین گوشی جی پلاس

برند جی پلاس یکی از موفق‌ترین برندهای ایانی در حوزه کالای دیجیتال و لوازم خانگی است. این برند استثنایی دستی هم بر طراحی و تولید تلفن همراه داشته و تاکنون چند مدل گوشی همراه با برند جی پلاس روانه بازار کرده است. به تازگی این برند مشهور از گوشی جدید خود با نام Z10 رونمایی کرده و توجه همه را به خود جلب کرده است.

اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس هستید؛ پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم. شما می‌توانید با ارائه چک یا سفته و بدون ضامن از سایت قسطی کلاب خرید کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی Z10 جی پلاس بپردازیم. بنابراین اگر علاقه‌مند به دانستن امکانات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند هستید تا انتهای این مقاله جذاب مارا همراهی کنید. با خرید قسطی گوشی z10 جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

بررسی گوشی Z10 جی پلاس در یک نگاه

گوشی جذاب و پرطرفدار z10 جی پلاس دارای نمایی زیبا و کارایی عالی می‌باشد. این گوشی جذاب به گونه‌ای طراحی شده است که دارای یک صفحه نمایشگر با اندازه 6.55 اینچ می‌باشد. این اندازه می‎‌تواند یک اندازه ایده آل برای شما باشد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به رزولوشن 720×1600 پیکسل اشاره کرد که سبب می‌شود کیفیت بالایی از تصاویر را برای شما به نمایش درآورد. 

یکی از زیبایی‌های ظاهری این گوشی وجود ناچ اینفینیتی O شکل است که در گوشه نمایشگر قرار داده شده، همچنین ماژول زیبا و چشم نواز این گوشی در پشت توجه همه را به خود جلب کرده است. با این وجود می‌توان گفت گوشی جی پلاس یک گوشی عالی و در حد متوسط می‌باشد. ناگفته نماند که کیفیت دوربین سلفی این تلفن همراه برابر با 16 مگاپیکسل است. با خرید قسطی گوشی z10 جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید باصرفه را تجربه نمایید.

بررسی دوربین گوشی z10 جی پلاس

شرکت جی پلاس اینک گوشی جذاب و جدید خود را با دوربین اصلی 48 مگاپیکسل روانه بازار کرده است. این گوشی دارای سنسور 5 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) و دو سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو طراحی و تولید شده است. شما نی‌توانید با خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید و عکس‌های جذابی را ثبت کنید.

بررسی اجمالی سخت افزار گوشی جدید جی پلاس

گوشی z10 جی پلاس دارای یک پردازنده قدرتمند UMS512 Octa core می‌باشد. این پردازنده قدرت بالایی در پردازش دارد و مانع از هنگ کردن گوشی در هنگام فعالیت خواهد شد. 

این گوشی دارای یک باتری با  ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت است و در تمام روز همراه شما خواهد ماند. ناگفته نماند که RAM موجود در این گوشی 6 گیگابایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است. گوشی جدید جی پلاس دارای اسکنر اثر انگشت در لبه می‌باشد؛ همچنین این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 11 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی z10 می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی گوشی z10 جی پلاس

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین پلتفرم‌های فروش اقساطی در کشور است که دارای مشتریان بسیاری می‌باشد. وبسایت قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی با چک یا سفته را امکان پذیر کرده است و نیازی به ضامن ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مرود نحوه خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از موجودی کالا نیز مطلع شوید. وبسایت قسطی کلاب جدیدترین محصولات روز دنیا را به فروش می‌رساند و علاوه بر فروش اقساطی؛ شرایط فروش نقدی را نیز دارا می‌باشد. خرید نقدی از قسطی کلاب با تخفیفات ارزنده‌ای همراه است. با قسطی کلاب لذت یک خرید پرسود و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s22 ultra با چک

خرید اقساطی گوشی s22 ultra با چک
اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی s22 ultra با چک هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطي گوشی poco x3 pro

خرید اقساطي گوشی poco x3 pro
یکی از گوشی‌های برند شیائومی یا قیمتی عالی بی شک مدل پوکو ایکس تری پرو می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی poco x3 pro به بخش موبایل در...