یخچال فریزر قسطی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/11 02:49:05

در شرایط اقتصادی امروزی که لوازم خانگی به شدت گران شده است و اغلب مردم توان خرید یک یخچال فریزر با کیفیت خوب را به صورت نقدی ندارند، قسطی کلاب در بخش لوازم خانگی خود بهترین شرایط را برای خرید اقساطی یخچال فریزر های ال جی فراهم کرده است.

یخچال فریزر قسطی ال جی

معرفی یخچال فریزر های ال جی

به طور کلی یخچال فریزر ها همواره جزء لوازم برقی گران محسوب می شدند و خرید آن ها برای اغلب مردم سخت بود. در ماه های اخیر با بالا رفتن قیمت ارزهای خارجی، قیمت یخچال فریزرها نیز تا حد زیادی افزایش یافته است. به همین دلیل قسطی کلاب در جهت رفاه حال کاربران خود امکان خرید قسطی یخچال فریزر را فراهم کرده است.

یخچال فریزر ال جی قسطی یکی از لوازم خانگی است که در قسطی کلاب عرضه می شود و طرفداران زیادی نیز دارد که خیلی دور از انتظار نیست. یخچال فریزر قسطی ال جی را می توان جزء با کیفیت ترین و بهترین یخچال فریزر های موجود در بازار قرار داد که امکانات قابل توجهی برای مصرف کنندگان خود ارائه می دهند.

از جمله امکانات یخچال فریزر قسطی ال جی که در میان لوازم خانگی قسطی ساین قسطی کلاب وجود دارد، بدون برفک است و به این ترتیب لازم نیست که در دوره های زمانی متوالی وقت زیادی صرف آب کردن برفک فریزر این محصول کنید.

همچنین فیلترهای پیشرفته موجود در یخچال فریزر ال جی اقساطی بوی بد و باکتری ها را تا ۹۹٫۹۹ درصد از بین می برد و از انواع اقسام بیماری ها جلوگیری می کند و باعث می شود غذاها مدت بیشتری را سالم بمانند.

همچنین قابلیت گردش هوای چند گانه در این یخچال فریزر باعث می شود که هوای داخل یخچال و فریزر جدا باشند و به طور جداگانه گردش داشته باشند. به این ترتیب از ورود هوای خشک فریزر به داخل یخچال جلوگیری شود و مواد غذایی مدت زمان بیشتری تازه بمانند.

یکی از قابلیت های بسیار جذاب در یخچال فریزر قسطی ال جی وجود امکان اینستاسیو در آن است. به موجب این قابلیت یک شیشه نیمه شفاف روی درب یخچال وجود دارد که با یک ضربه کوچک روشن می شود و محتویات درون یخچال قابل مشاهده می شود. به این ترتیب لازم نیست که به طور مکرر درب یخچال باز و بسته شود و از هدررفت انرژی جلوگیری می شود.

سیستم عیب یاب هوشمندی که در اغلب محصولات ال جی وجود دارد، در یخچال فریزر قسطی ال جی نیز قرار داده شده است. با این قابلیت نیازی نیست که با بروز کوچکترین مشکل تکنسین در کنار محصول حضور داشته باشد و با استفاده از گوشی موبایل می توان ایراد به وجود آمده را شناسایی کرد و در صدد رفع آن بر آمد.

خرید یخچال فریزر قسطی ال جی از قسطی کلاب

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که امکان خرید انواع لوازم خانگی قسطی را برای کاربران خود فراهم کرده است. در میان این لوازم خانگی یخچال فریزر ال جی قسطی نیز وجود دارد که با بهترین شرایط در اختیار کاربران قرار می گیرد.

در این فروشگاه اینترنتی کاربران از طریق دسته بندی خوبی که ارائه شده است می توانند کالاهای مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کرده و اقدام به خرید قسطی نمایند. پس از ثبت کالا کاربر تصمیم می گیرد که تعداد اقساطش چند ماه باشد. هر کاربر می تواند تعداد اقساط خود را بین سه تا ۱۲ ماه انتخاب نماید.

هر کاربر می تواند تا ۳۰ میلیون تومان در سایت قسطی کلاب خرید قسطی انجام دهد و با تحمل کمترین میزان فشار مالی از داشتن لوازم خانگی با کیفیت لذت ببرد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با نیرو های پشتیبان سایت قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کولرگازی امرسان

 خرید قسطی کولرگازی امرسان
برند امرسان برندی ایرانی و پرطرفدار است و محصولات متنوع و با کیفیتی دارد. برای خرید قسطی کولرگازی امرسان به بخش سرمایشی در دسته بندی...

خرید اقساطی تلویزیون سونی 55

خرید اقساطی تلویزیون سونی 55
برند سونی برندی موفق و پیشرو در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...